• Ja, jongens, maar je borst maar niet want ik ga de hele boel bij elkaar zeiken.
    Maandag hadden we met evenementendag de evenementen op een atletiekvereniging, uitsluitend om onze ledematen een optater te geven. Actually, ik bleek atletiek heel leuk te vinden en aangezien ik verlost was van de hockey zocht ik nog naar een sport naast paardrijden. Mijn vriendin M. zit op atletiek en ook de vereniging waar ik afgelopen maandag spierpijn heb gekregen waar ze in de diepste krochten van Hades nog niet van afwisten, maar goed, mevrouw mocht na een belletje op maandag woensdag a.s. om half 7 bij het zwembad staan op naar de verenging te fietsen met een meute of wat en die vriendin M. Nou gezellig, stukkie fietsen en toen waren we er. Ze vertelde dat ze gingen springen [verspringen en hoogspringen], dus al hadden ze 9 jaar meer ervaring, ik kan er vast wel even tussen ''springen'' [háhá].
    Nou eerst gezellig 3x 400 meter die baan lopen, ik heel dapper out of the blue met 0.0 conditie alles braaf meegelopen zonder als een hond met een speekseltekort te gaan hijgen op een fier tempo alles meegelopen. Ik vond dat ik een goede daad had geleverd met dit benauwde kut weer en dan nog een 1600 meter, maar toen kwam het nieuws dat de trainer van springen er tóch niet was en ze het bos in gingen om anderhalf uur aan één stok door te rennen in kapot hard tempo [ja, na 9 jaar kunnen ze dat, ik niet, lol]. Dat begreep ik, en dat vond ik prima, ze hadden meer ervaring. Maar toen moet ik godverde godverde godver bij een leeftijdsgroep van 8 t/m 10 jaar basisbaandingen gaan doen terwijl ik over 21 dagen toch écht 15 jaar ben [en ze hadden me al 13 geschat, goed begin, hoor, jájá -.-']. Ik vond het geen probleem dat die mini atleten 100000x zoveel beter waren dan ik, maar als je geen hond kent behalve die vriendin ga je niet met een big smile tussen 8 en 10 jarige rondspringen als een debiel. Ik vind het dood- en doodeng als een situatie zomaar verandert en ik als iets nieuws leer, iets nieuws is voor mij wennen, laat staan als ik het in mijn ouwe uppegup alleen moet doen. Ja, ik ben bijna 15 jaar, maar die verandering werd me te veel. En er zat een griet tussen van de basisschool, geen vervelende, maar aangezien dat de kutste kutste kutste klote allerjezuste shitklas was, ik daar drie jaar erg ben gepest en ik nadat ik met juichende eurofie de school had verlaten om NOOIT of te nimmer buiten vriendinnen V. en R. wat met die mensen te maken wou hebben, schoot ik in de stress. Ik kon wel janken, maar godzijdank hield ik mij groot.
    Ik zei dus: ''Hee, M. ik ga denk ik naar huis, ik vind het allemaal een beetje eng in mijn eentje dus het is niet zo handig. En de eerste keer atletiek is samen met jou véél leuker!'' *zei ze met een big smile* en toen huppa op de fiets naar huis. Nou, toen was ik ook verkeerd gefietst maar wonder boven wonder had ik wel een kortere weg gevonden naar die klote vereniging, maar aangezien ik nadat ik wegreed van die kut vereniging heb gezworen geen poot meer op die baan te zetten, buiten school, was het voor niets - hoewel, ik heb wel een stukkie stad ontdekt, ook leuk. Ik ben nu een rasachte zwart-witdenker dus ik vind atletiek op dit moment een klote sport. Ik ben er verdomme met te veel verwachtingen heen gegaan, wat dacht ik nu? Dat ik met mijn 60 meter hordelooptijd van 10.10 seconden zo even tussen die miepjes in kon zitten en ook mee kon atletieken? Moraal: Myke, stomme trut, schep niet zulke valse verwachtingen en zorg de volgende keer dat alles goed geregeld is en dat je niet bij een meute enge onbekende mensen terecht komt. En nu luister ik het Leven is kut van Theo Maassen en begrijp ik waarom het verschrikkelijk KUT is om niet de Nobelprijs voor de Vrede te krijgen, terwijl je alles zo goed bedoelt. Ach, ik ben niet gaan janken en gaan stressen, zoals ik normaal doe bij dit soort situaties, maar godverdomme dit komt over mij ook alleen weer en nu vind ik atletiek stom en kan ik wel janken en mijn pa die luisterde alleen maar half omdat ie die klote kut kut kut toetsen aan het nakijken was voor zijn werk, wat interesseren mij die geschiedenistoetsen nu? Ik hoef ze nu niet te maken en ik had even morele steun nodig, maar hij vond het knap hoe ik het opgelost had. Ja, nou, dikke flikker, ik heb nu een enorme aversie voor die vereniging [ZE SCHATTE MIJ 13 JAAR EN IK BEN BIJNA 15 VIEZE VUILE PROLETEN]. En ik ben nu heel haard aan het doemdenken doemdenken doemdenken doemdenken doemdenken doemdenken doemdenken doemdenken doemdenken doemdenken doemdenken doemdenken doemdenken doemdenken doemdenken doemdenken doemdenken doemdenken doemdenken doemdenken doemdenken doemdenken doemdenken doemdenken doemdenken doemdenken doemdenken doemdenken doemdenken doemdenken doemdenken doemdenken doemdenken doemdenken doemdenken doemdenken doemdenken doemdenken doemdenken doemdenken doemdenken doemdenken doemdenken doemdenken en ga zo de fles cola van beneden jatten en in mijn bed doemdenken doemdenken doemdenken doemdenken doemdenken doemdenken doemdenken doemdenken doemdenken doemdenken doemdenken doemdenken doemdenken doemdenken doemdenken doemdenken doemdenken doemdenken doemdenken doemdenken doemdenken doemdenken en vervolgens verder te gaan in The Fellowship of the Ring te lezen en geen zin hebben om morgen naar die @#!$%^&(*)(*&^%$#@! school te gaan om toetsen na te kijken en mijn kluisjpasje in te leveren van de BESTE kluis ooit, mijn geweldig grote paarse tas + gymtas en jas pasten erin en die is nu vergeven aan een brugger die 'm vast niet zo lief had als ik want ALLE paste erin plus allemaal folders over Kroatië van een landenmarkt. MEEEEEEEEEEEEEEH, ik ben zo stikchagerijnig, ik ben nauwelijks chagerijnig maar ik kan nu het bloed wel drinken van die #?$%^&%$#@!#$%^$# eikel die mij 13 [!!!!!!!!!] schatte, de stomme hoerenlul.

    So, meer mensen met een pokkehumeur of mensen die mij enigzins kunnen verblijden met dolkomische dingen? :'[



    En ik zit lekker te overdrijven en van een mug een olifant maken, maar mijn persoontje gaat hiervan over de zeik en dan is dit bericht ook nog te lang. Murder me, Harry. [Weasly, dude]

    IK WOU DAT IK EEN HOBBIT UIT DE SHIRE WAS, IK WIL OOK VRETEN EN LEKKER ETEN EN MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 21:09 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sefie schreef:
    (...)
    *Sadface*
    Ken jij de awesomeheid van Two Steps From Hell niet?

    Even Sefie bijstaan. Leer het kennen! Het is zo geweldig (H)


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Zijn jullie heeeel toevallig ook nog pottermore-ers? (:

    Frankenstein schreef:
    Zijn jullie heeeel toevallig ook nog pottermore-ers? (:


    Héél toevallig wel ja. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Frankenstein schreef:
    Zijn jullie heeeel toevallig ook nog pottermore-ers? (:

    Nein. Ik ben klaar met HP. Een eind is een eind, en daarom weiger ik aan Pottermore te deelnemen :Y)

    Betekent btw niet dat ik geen fan meer ben, hoor, maar ik heb er een punt achter gezet. Ik zal de boeken blijven lezen, maar ik ga er geen ideeën van J.K. Rowling nog meer bij doen. Dat wordt me te veel. :')

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 22:09 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Sefie schreef:
    (...)
    Nein. Ik ben klaar met HP. Een eind is een eind, en daarom weiger ik aan Pottermore te deelnemen :Y)


    o.o


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sefie schreef:
    (...)
    Nein. Ik ben klaar met HP. Een eind is een eind, en daarom weiger ik aan Pottermore te deelnemen :Y)

    same here. Toch is het wel jammer.


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Sefie schreef:
    (...)
    Nein. Ik ben klaar met HP. Een eind is een eind, en daarom weiger ik aan Pottermore te deelnemen :Y)

    The magic never ends.

    Zie even mijn aangepaste reactie :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Sefie schreef:
    Zie even mijn aangepaste reactie :Y)

    Oke daar kan ik mee leven :Y)

    Sefie schreef:
    Zie even mijn aangepaste reactie :Y)


    Maar alsnog, er komt misschien een deel 8 en Pottermore is een aanvulling erop [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Forks schreef:
    (...)

    Maar alsnog, er komt misschien een deel 8 en Pottermore is een aanvulling erop [:

    Nee, lieverd. Er komt geen deel 8. Alles wat wordt gespeculeerd, is bullshit. Ze heeft er een eind aan gemaakt. Punt.
    Ze is nu bezig met een nieuw boek, en die gaat volgens mij niet over Harry Potter.


    Deep inside, I've never felt alive

    Sefie schreef:
    (...)
    Nee, lieverd. Er komt geen deel 8. Alles wat wordt gespeculeerd, is bullshit. Ze heeft er een eind aan gemaakt. Punt.
    Ze is nu bezig met een nieuw boek, en die gaat volgens mij niet over Harry Potter.


    Ik heb in een interview met haar gelezen dat ze ooit misschien een deel 8 wilt maken. [:
    Aaaah, nice!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Forks schreef:
    (...)

    Ik heb in een interview met haar gelezen dat ze ooit misschien een deel 8 wilt maken. [:
    Aaaah, nice!

    Ze heeft zelf zo duidelijk gezegd dat ze dat niet ging doen, dus ik geloof het niet.
    Gewoon omdat het ook niet kan :P
    Maar ik ga The Listener kijken...


    Deep inside, I've never felt alive

    I know what'll get you laughing! Kan jij het volhouden?


    Ik heb de 10 minuten niet gehaald. :"D

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 23:08 ]