• Footie Friends

    Marjolien Gómez
    Kim Sneijder
    Sanne Kaká
    Cheryl Torres
    Charissa van der Vaart
    Lotte Özil
    Amy Torres
    Claire Huntelaar
    Naomi Khedira
    Demi Ronaldo
    Lisanne Eriksen
    Jasmine Villa
    Manon Fabregas
    Emmely Özil




    Lovely Shipnames

    Marlien
    Kimsley
    Chernando
    Claas
    Chafael
    Amando
    Demiano
    Listian
    Saomi
    Sanká

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 23:00 ]

    Boutella schreef:
    (...)

    Waar is de tijd dat zo'n topic binnen twee uur vol was? Dat we allemaal online waren? Hahaha.

    Ja inderdaad! Hahaha, nou ja, Kim en Sanne zijn nu natuurlijk wel op vakantie en zo en we kunnen het niet meer volspammen met dingen zoals 'TORRES OMG, HIJ SCOORT.' of 'IKER MN HELD', hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    Ja inderdaad! Hahaha, nou ja, Kim en Sanne zijn nu natuurlijk wel op vakantie en zo en we kunnen het niet meer volspammen met dingen zoals 'TORRES OMG, HIJ SCOORT.' of 'IKER MN HELD', hahaha.


    Hhahaha je hebt gelijk:( Ik vind het jammer dat het EK zo snel afgelopen was:S Maar binnenkort kunnen we weer over onze footies praten want dan begint het seizoen weer:Y)


    ~

    Aria schreef:
    (...)
    Ja inderdaad! Hahaha, nou ja, Kim en Sanne zijn nu natuurlijk wel op vakantie en zo en we kunnen het niet meer volspammen met dingen zoals 'TORRES OMG, HIJ SCOORT.' of 'IKER MN HELD', hahaha.

    Hahaha. Ik mis het nu al! Eigenlijk moet heel die competitie weer beginnen dan kunnen we daarover spammen! Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kut man. Ik ben ook mijn verzekeringspapieren kwijt. Die heb ik wel nodig dus ik ga even op jacht naar mijn bloedgroep en verzekering. Tot zo.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    Kut man. Ik ben ook mijn verzekeringspapieren kwijt. Die heb ik wel nodig dus ik ga even op jacht naar mijn bloedgroep en verzekering. Tot zo.


    :( Succes met zoeken babe:) Heeft Crissie ze niet? Of vind hij niet erg dat je gaatxD


    ~

    Khedira schreef:
    (...)

    :( Succes met zoeken babe:) Heeft Crissie ze niet? Of vind hij niet erg dat je gaatxD


    Laat maar. Heb ze al gevonden en m'n gele paspoort ook :') Mag gewoon nooit meer mijn kamer een grondige beurt geven. Haha. Daarvan raak ik alles kwijt.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Waar is de tijd dat zo'n topic binnen twee uur vol was? Dat we allemaal online waren? Hahaha.

    Ja, het is hier de laatste tijd echt dood

    Boutella schreef:
    (...)

    Laat maar. Heb ze al gevonden en m'n gele paspoort ook :') Mag gewoon nooit meer mijn kamer een grondige beurt geven. Haha. Daarvan raak ik alles kwijt.


    Whahahah, nja dan weet je dat voor de volgende keer toch:)


    ~

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Ja, het is hier de laatste tijd echt dood


    Binnenkort begint het voetbalseizoen weer en dan gaan we weer los:Y)


    ~

    Khedira schreef:
    (...)

    Binnenkort begint het voetbalseizoen weer en dan gaan we weer los:Y)

    Ja gelukkig maar

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Ja gelukkig maar


    Inderdaad ja:) Kunnen we weer genieten van onze kerels (flower)


    ~

    Hoofdstukje online.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Khedira schreef:
    (...)

    Inderdaad ja:) Kunnen we weer genieten van onze kerels (flower)

    PSV, FC Barcelona, Bayern München

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    PSV, FC Barcelona, Bayern München


    Précies dit.. Aleen ook Chelsea:Y). We mogen Fernando'tje niet missen.


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    (...)

    Précies dit.. Aleen ook Chelsea:Y). We mogen Fernando'tje niet missen.


    En Real Madrid(wbw)


    ~