• Naar Londen! :9~
    Ik heb er zo veel zin in!
    We konden kiezen tussen Rome, Praag, Berlijn en Londen, maar aangezien ik in die eerste drie al geweest ben, koos ik voor Londen! (:


    Groter
    Dat is een kaartje van het centrum van Londen!
    Ons hostel is bij dat rode/gele ding linksbovenin! Dus we zitten overal vet dichtbij! (:

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 17:46 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Leuk! London is echt supercool, ben er ook met school geweest. Veel plezier alvast!


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Smokkel me mee D:
    Ik wil echt een keer naar Londen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ben dit jaar geweest, echt de moeite waard! ^^


    Exactly who we are is just enough.

    LacunaCoil schreef:
    Smokkel me mee D:
    Ik wil echt een keer naar Londen.
    Sorry! Mag maar één tas van 20 kilo! ):


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Omgg, dat is zóo gaaf! Ik ga volgend jaar of naar Dublin of Italië of Zweden. Ik hoop toch echt Ierland of Italië ^.^


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik ben een paar jaar geleden ook naar Londen geweest met school. Was echt een super ervaring! Een zeer leuke en mooie stad. (cat)


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Bij ons op school kun je ook kiezen, volgens mij ook die steden, maar dan een andere ipv Berlijn. Maar Londen lijkt me ook wel leuk.


    The odds are néver in our favor.

    I'm going to London soon too, because I live in England now. 8D
    Anyway, on-topic, I hope you have fun! England is an amazing country, trust me on that one.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ga volgend jaar naar New York met mijn school:Y) Vorig jaar zijn we ook naar Londen geweest en ik vond het echt leuk.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Escritura schreef:
    I'm going to London soon too, because I live in England now. 8D
    Anyway, on-topic, I hope you have fun! England is an amazing country, trust me on that one.
    Ik kan alleen niet zo goed Engels! HAHA!
    Maar dankjewel! (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Mordor schreef:
    Ik ga volgend jaar naar New York met mijn school:Y) Vorig jaar zijn we ook naar Londen geweest en ik vond het echt leuk.
    WOW NY, dat is echt vet! (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik ben vorig jaar ook met school naar Londen geweest (: het jaar daarvoor gingen we naar Parijs, dit jaar zijn we naar Keulen geweest en volgend jaar gaan we naar Barcelona! (:


    The truth may be orange!

    Parera schreef:
    (...)Ik kan alleen niet zo goed Engels! HAHA!
    Maar dankjewel! (:


    Practice. :3
    Zorg dat je de basis dingen weet ->
    "How do I get to ...."
    "Do you happen to know what time it is?"
    "Could youplease tell me where I am"
    "How much pounds is this?" (Voor als je gaat shoppen of gewoon iets wilt kopen)

    Know stuff like that and you'll do great!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik zou voor Rome hebben gekozen, want daar ben ik als enige nog niet geweest. (: Maar wel heel tof, ik ga volgend jaar naar Parijs met school.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik ga volgend jaar met school ook naar Londen. (krul)


    stay safe because I like being alive at the same time as you