• Ik ben nu bijna klaar met Pretty Little Lairs en ik wil nog zo'n serie kijken. Maar dan wel het liefst eentje die verder is dan twee en een half seizoen haha.
    Graag een beetje uitleg erbij, zodat ik niet alles hoef op te zoeken.


    Your make-up is terrible

    Prison Break <'3

    Switched at birth

    Het gaat over Daphne en Bay. Het verhaal wordt verteld vanuit Bay en het gaat dus over Bay en Daphne die als baby's met de verkeerde ouders mee zijn gegeven en nu weer bij hun eigen ouders komen.


    Volgens mij is er maar een seizoen van of twee maar het is wel een geweldige serie


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Higgins schreef:
    Skins?

    Uitleg Het zijn tot nu toe 6 seizoenen c:


    Ja maar alleen de 1é 4 zijn leuk.

    The Vampire Diaries! En Awkward! American Horror Story.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 18:15 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik ga nu het tweede seizoen van PPL kijken..
    Oef, het is echt zo spannend!

    Zelf kijk ik ook The Vampire Diaries, deze serie is ook echt heel spannend om te volgen. Je moet hiervoor trouwens wel een beetje into de vampieren & weerwolven zijn.. Alleen moet je het NIET vergelijken met iets als Twilight, haha nee dat is hierbij echt niks.

    Ik heb ook het eerste seizoen van de Amerikaanse Skins gekeken, maar misschien ga ik de UK versie wel verder kijken. Dit komt toch wel denk ik dicht in de buurt bij PPL. Het gaat iig ook over van die High school kindjes. Alleen zit er niet veel spanning in, wel veel drama.

    Ik zou als je opzoek bent naar iets met veel spanning kiezen voor Lost of Prison Break. Dat zijn ook een paar van mijn favourite series. Daarbij zit ik om 2 uur 's nachts nog afleveringen van te kijken omdat ik gewoon niet kan stoppen.

    Grey's Anatomy is ook heel erg leuk, maar ik raad je wel aan eerst meer afleveringen hiervan te kijken. Als je de personages eenmaal kent wordt de serie een stuk leuker. Ook heb je wel veel spannende gebeurtenissen (zoals een schutter in het ziekenhuis)& heeél veel drama. Want je kijkt eigenlijk ook mee met de levens van het personeel dat in dat ziekenhuis werkt.

    Desperate House Wives is leuk als je houd van spanning & drama. Persoonlijk vind ik het eerste seizoen het leukst waar het nog echt om de dood van één van die housewives gaat (dit doet me echt denken aan PPL) maar als dat eenmaal is opgelost is het vooral drama tussen gezinnen & zo.

    24 is ook heel spannend, maar ik heb deze serie maar voor 2 seizoenen gevolgd omdat ik de personages niet zoveel aan vond.

    Heroes is een hele goede serie, heel erg jammer dat ze deze serie vroeg tijdig hebben gestopt. Want ik vond de personages echt heel leuk. Maar volgens mij zijn er wel een stuk of 4 seizoenen, dus je kunt als je intresse hebt voorlopig heel wat kijken. Het gaat over mensen die speciale krachten hebben. Je moet het niet echt zien als een superhelden serie ofzo..
    Maar het is gewoon heel spannend.

    Andere opties:
    Gossip girl, Dexter, New Girl, Scrubs, 90210.

    Charmed - 8 seizoenen
    Nadat zij hebben ontdekt dat zij afstammen van een lange lijn heksen, moeten drie zussen de strijd opnemen tegen demonen en tovenaars - en soms zelfs tegen elkaar. Wanneer de mooie zusjes Halliwell het huis van hun grootmoeder erven en een geheim boek met de titel "Book of Shadows" vinden, ontdekken zij dat ieder van hen een unieke kracht bezit. De wilskrachtige Prue (Shannen Doherty) kan voorwerpen verplaatsen, de terughoudende Piper (Holly Marie Combs) kan de tijd stopzetten en de impulsieve Phoebe (Alyssa Milano) kan in de toekomst kijken. Elk afzonderlijk zijn zij sterk, maar zij kunnen alleen onschuldige mensen beschermen en het kwaad overwinnen als ze hun meningsverschillen opzij zetten en zich verenigen tot de "Power of Three". Elke spannende aflevering in deze boeiende serie is een bovennatuurlijke ervaring vol spanning en humor.

    Game of Trones - 2 seizoenen
    Geïnspireerd op de sage van de succesvolle fantasieboeken Een Lied van IJs en Vuur van George R.R. Martin, speelt deze nieuwe HBO dramaserie zich af in een fantasiewereld waar zomers jaren kunnen duren en winters zelfs een heel leven lang. Dwars door de intrigerende aarden van het zuiden, de wilde gronden van het oosten, het bevroren noorden en tot aan de oude Muur die het rijk beschermt tegen het mysterieuze obscure van hierboven, vechten de machtige families van het Zeven Koninkrijken om de Troon van Westeros te veroveren. Het is een verhaal van bedrog en verraad, van adelheid en eer, van overwinningen en triomf. In Game of Thrones is het winnen of sterven.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 18:36 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss