• EDIT: ik heb iemand gevonden die het lege camping plekje op wil vullen dankjewel voor de reacties <3



    Haay iedereen!


    Over een tijdje is het weer zover het festival Appelpop,Ik en een vriendin van mij hadden afgesproken om samen het hele wiekend te gaan maar dat plan is dus een beetje in duigen gevallen.
    Omdat haar neefje die zaterdag jarig is gaat ze alleen die vrijdag mee,we hebben een plek op een camping gereserveerd voor twee personen maar omdat zij niet het hele wiekend zal blijven is er dus een plekje over in de tent en ik vind het niet z'n prettig idee om alleen daar te blijven, en bovendien is het veel gezelliger met z'n twee haha,dus nu is mijn vraag aan jullie zou er iemand met mij mee willen?
    Of misschien kunnen we afspreken om met een hele groep te gaan als een soort Q meeting.

    De camping kost 35 euro voor het hele wiekend dus je komt vrijdag aan en zondag ga je weer weg.
    voor de rest is appelpop gratis entree.
    hopelijk is er iemand die het gezellig vind om met me mee te gaan en tuurlijk voor die tijd spreken we een keer af enzo dat is misschien wel zo handig.

    bedank voor het lezen :) Kusjes Serena

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 0:07 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    ?


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik wil ook naar Appelpop gaan, samen met een vriendin van me.

    Alleen wilt zij zowiezo allebei de dagen gaan, ik wil nog even afwachten wat het programma van een ander festival is, dat tegelijk met Appelpop valt. Maar zoals het er nu uitziet willen we ook beide dagen gaan, alleen weten we dus nog niet wat we met de overnachting gaan doen.. Of we ook op de camping blijven (maar dan moeten we ál die campingspullen van het puntje van Zuid Limburg, naar Tiel gaan slepen) of dat we daar ergens een goedkoop hotelletje zoeken..

    Dus voor nu kan ik je niet helpen met je lege camping plektje, omdat ik zelf dus nog niet weet wat we van plan zijn. Maar op het festival zelf zullen we zowiezo zijn, dus dan kun je al maatjes hebben als je wilt (;


    Inspiration can hit you any time

    Wat is Appelpop? Ik ken alleen Parkpop xd.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Wauw, ik heb nog nooit van Appelpop gehoord, maar ik checkte het even en de line up is echt leuk!
    Alleen vind'k niet precies waar het is, buiten dat het in Tielen is. Het is best bereikbaar voor mij, maar dan zou ik ergens het preciese adres moeten vinden.

    Ik zou super graag gaan, vooral voor de jeugd van tegenwoordig en School is cool dan. :'D


    Love is louder.

    Spacebound schreef:
    Wat is Appelpop? Ik ken alleen Parkpop xd.

    Appelpop is een gratis festival dat wordt gehouden op 7 en 8 september in Tiel. Dat ligt een beetje tussen Den Bosch en Utrecht in.

    Ik ben vorig jaar 1 dag geweest, maar het was echt leuk! Er komen goede, en best bekende artiesten. Zo komt dit jaar bijvoorbeeld De Jeugd van Tegenwoordig, zoals Aherm al zegt, maar ook Ilse DeLange, Guus Meeuwis, Gers Pardoel en Within Temptation (:

    On topic: Fijn dat je al iemand gevonden hebt (:


    Inspiration can hit you any time

    Ik woon 11 kilometer van Tiel af, dus ik kan gaan wanneer ik wil, haha. *O*

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 15:38 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ahern schreef:
    Wauw, ik heb nog nooit van Appelpop gehoord, maar ik checkte het even en de line up is echt leuk!
    Alleen vind'k niet precies waar het is, buiten dat het in Tielen is. Het is best bereikbaar voor mij, maar dan zou ik ergens het preciese adres moeten vinden.

    Ik zou super graag gaan, vooral voor de jeugd van tegenwoordig en School is cool dan. :'D


    Het is altijd op de Waalkade, Tiel. :Y)


    Just keep your head up. Stick on the ice.