• Ik heb net gewoon 2091 woorden geschreven in Word en ik ben nog steeds niet klaar met het stuk verhaal dat ik aan het schrijven ben. Ik heb in tijden nog niet zoveel inspiratie gehad en het is een hele goede methode om mezelf zo aan het schrijven te zetten. Woop woop.

    *O*


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Goedzo. ^^
    Ik schijn vandaag juist helemaal niets op papier te kunnen krijgen, maar dat kan er ook aan liggen dat ik mijn ogen nauwelijks open kan houden. ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ah Rayke, wat voor een verhaal? Ben benieuwd! Echt goed van je. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik wil niet heel moeilijk doen of zo, maar 2.091 woorden zijn toch niet zo heel veel woorden, ik vind het nog vrij weinig, miss omdat ik meer woorden gewend ben :X

    Maar aan de andere kant is het miss ook wel een persoonlijk record :P Is net hoe je het bekijkt. De cirkel kan ook twee keer rond worden :P

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 21:21 ]


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Trots is een van de 7 hoofdzonden!

    *insert random burn in hell speech here*/random

    Ik heb dat ook af en toe xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Proficiat :p


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    *kijkt naar eigen woord pagina* D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Destined schreef:
    Ik wil niet heel moeilijk doen of zo, maar 2.091 woorden zijn toch niet zo heel veel woorden, ik vind het nog vrij weinig, miss omdat ik meer woorden gewend ben :X

    Maar aan de andere kant is het miss ook wel een persoonlijk record :P Is net hoe je het bekijkt. De cirkel kan ook twee keer rond worden :P


    Het zijn er nu in totaal 2496 en het was in één middag, da's best veel voor mij in één middag, want normaal ben ik nog te lui om 1 hoofdstuk te schrijven, haha.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Landon schreef:
    (...)

    Het zijn er nu in totaal 2496 en het was in één middag, da's best veel voor mij in één middag, want normaal ben ik nog te lui om 1 hoofdstuk te schrijven, haha.


    Yup, best veel al ja :)
    Maar dit is toch nog van 1 hoofdstuk die 2.496 woorden :P
    maar in ieder geval gefeliciteerd :)

    Hoewel ik 2.496 woorden ook nog wel vind meevallen :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik vind het knap! Zoveel woorden krijg ik er niet eens uit op één dag. Mijn hoofdstukken zijn niet langer dan 800 geloof ik.
    Maarja, ik had al een tijd niet geschreven. xd

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 22:07 ]


    You are beautiful, you are love.