• Hoi!

    Ik heb nu twee maanden vakantie en zoek dus leuke films waarmee ik mijn dagen een beetje kan opvullen. Daarom wil ik jullie vragen wat de beste films zijn die jullie ooit gezien hebben, films die jullie (bij wijze van spreken) honderd keer kunnen kijken en hem nog niet beu zijn.
    Liefst geen horror, thriller daarentegen mag wel :'). Verder houd ik wel van alle genres.

    Graag de titel en een korte beschrijving, zodat ik meteen kan afleiden of de film mij eventueel zou aanstaan.

    Alvast bedankt!


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Cecily schreef:
    Catch me if you can
    Een waargebeurd verhaal over een jongen die op zijn 18de al een meesteroplichter is
    Shutterisland
    Een film over een eiland waar een soort gekkenhuis achtig iets staat en dan gaat iemand op zoek naar het verborgen deel
    Oke vage uitleg, maar vooral die tweede is erg goed


    Haha, inderdaad nogal vaag, maar ik zal ze eens opzoeken ;p.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 11:46 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Vanderwaal schreef:
    The poker house
    Een waargeberud verhaal over een meisje in 1976 die met haar moeder en 2 jongere zusjes in een pokerhuis woont. De hele film speelt zich af in 1 dag.
    vage uitleg, ik weet het, maar hij is wel heel mooi.


    Hm, lijkt me wel interessant... Dank je!


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    She's the man
    Over een meisje dat de plek van haar broer in neemt in het jongens footballteam. Ze moet zich dus de hele tijd als jongen voordoen en dat geeft wat lastige problemen.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    She's the man
    Over een meisje dat de plek van haar broer in neemt in het jongens footballteam. Ze moet zich dus de hele tijd als jongen voordoen en dat geeft wat lastige problemen.


    Oh, die film ken ik denk ik. Topfilm! Dankje :').


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Mag ik je ook series aansmeren? ^^
    Ik ben nu namelijk een hele leuke aan 't kijken...


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik weet niet of je van Nederlandse films houd? Anders kan ik je namelijk wel een heel lijstje geven met de films die ik het beste vind c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Fragile. - Eng maar mooi!


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Sefie schreef:
    Mag ik je ook series aansmeren? ^^
    Ik ben nu namelijk een hele leuke aan 't kijken...

    Haha, tuurlijk! Geen probleem, zeg maar :').


    Limerry schreef:
    Ik weet niet of je van Nederlandse films houd? Anders kan ik je namelijk wel een heel lijstje geven met de films die ik het beste vind c:

    De taal maakt voor mij niet uit, zolang het een leuke film is ^^.

    Authentic schreef:
    Fragile. - Eng maar mooi!

    Over wat gaat die? :')


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    (...)
    Over wat gaat die? :')


    Okay. Dan zal ik even een lijstje maken, whoop.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 13:37 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Okay, ik ben nu bezig met The Listener.
    Gaat over een jongeman, die werkt bij de ambulance, in New York. Hij kan horen en zien wat mensen denken, en daar maakt hij soms gebruik van. In de serie gaat hij samen met een recherche werken, om moorden e.d. zaken op te lossen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Limerry schreef:
    (...)

    Okay. Dan zal ik even een lijstje maken, whoop.

    Is goed, alvast bedankt ^^.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Sefie schreef:
    Okay, ik ben nu bezig met The Listener.
    Gaat over een jongeman, die werkt bij de ambulance, in New York. Hij kan horen en zien wat mensen denken, en daar maakt hij soms gebruik van. In de serie gaat hij samen met een recherche werken, om moorden e.d. zaken op te lossen.

    Oeh, nice. Bedankt, die ga ik zeker eens opzoeken!


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Hmm dat is moeilijk.. ik weet het zo niet, kijk niet zo veel mooie films enzo. :'| Maar ik heb Sjakie en de chocoladefabriek 100 keer gezien, telt dat ook als 'mooie film'? ROFL ;u;

    Ohh wacht ik vond Inception echt heel erg leuk. Alleen snap ik er nog steeds niks van :']

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 13:42 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Hiddlesworth schreef:
    Hmm dat is moeilijk.. ik weet het zo niet, kijk niet zo veel mooie films enzo. :'| Maar ik heb Sjakie en de chocoladefabriek 100 keer gezien, telt dat ook als 'mooie film'? ROFL ;u;

    Haha, die is toch leuk? ;p
    Dank je, het is al jaren geleden dat ik die nog heb gekeken ^^.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Zoveel :Y)
    Maar THG, Twilight, HP, Black beauty, War Horse en In time, zijn echt films die zijn blijven hangen :Y)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'