• The footies <3


    Marjolien Gómez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil



    And their shipnames <3


    Marlien - Kimsley - Chernando - Claas - Chafael - Amando - Demiano - Listian - Saomi - Sanká

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 20:49 ]

    Even de hond laten plassen.


    Normal girl at day, Catwoman at night.


    <3


    ars moriendi

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Hoe was je date ?? (:


    Geweldig, serieus! :9~
    Ik baal echt dat mijn moeder uitgerekend vandaag in een strenge bui was en me om kwart over tien weer thuis wou hebben; wie weet wat er anders nog van gekomen was *wbw*


    The truth may be orange!

    G0MEZ schreef:
    Dus.... Van Gaal Bondscoach?


    Is dat serieus?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Piazon schreef:
    (...)

    Geweldig, serieus! :9~
    Ik baal echt dat mijn moeder uitgerekend vandaag in een strenge bui was en me om kwart over tien weer thuis wou hebben; wie weet wat er anders nog van gekomen was *wbw*

    Nog gezoend ?? -wbw-

    Piazon schreef:
    (...)

    Geweldig, serieus! :9~
    Ik baal echt dat mijn moeder uitgerekend vandaag in een strenge bui was en me om kwart over tien weer thuis wou hebben; wie weet wat er anders nog van gekomen was *wbw*


    Oeeehhhhh(wbw)


    ~

    Piazon schreef:
    (...)

    Geweldig, serieus! :9~
    Ik baal echt dat mijn moeder uitgerekend vandaag in een strenge bui was en me om kwart over tien weer thuis wou hebben; wie weet wat er anders nog van gekomen was *wbw*


    Ouh La La. Next?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Nog gezoend ?? -wbw-


    Uhuuu (:
    Alleen het einde was een klein beetje awkward --

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 22:38 ]


    The truth may be orange!

    Huntelaar schreef:

    <3

    Hahaha, Duits is af en toen niet te volgen voor mij, maar als hij Duits spreekt, dan versta ik het prima haha

    Piazon schreef:
    (...)

    Uhuuu (:
    Alleen het einde was een klein beetje awkward --


    Tell uuss:Y)


    ~

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Hahaha, Duits is af en toen niet te volgen voor mij, maar als hij Duits spreekt, dan versta ik het prima haha

    Haha, ja, heerlijk campingDuits. :'D

    Ik hou van FC Bayern! <3


    ars moriendi

    Khedira schreef:
    (...)

    Tell uuss:Y)


    Nja gewoon, we wisten allebei niet of we de ander nu nog eens moesten zoenen of niet; uiteindelijk is het dan niet geworden, maar hij stuurde net wel een sms'je met drie kusjes in (:
    En gosh, ik kan gewoon amper geloven dat hij mij zoende! (yeah)


    The truth may be orange!

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Haha, ja, heerlijk campingDuits. :'D

    Ik hou van FC Bayern! <3

    Bayern München is geweldig <3

    Piazon schreef:
    (...)

    Nja gewoon, we wisten allebei niet of we de ander nu nog eens moesten zoenen of niet; uiteindelijk is het dan niet geworden, maar hij stuurde net wel een sms'je met drie kusjes in (:
    En gosh, ik kan gewoon amper geloven dat hij mij zoende! (yeah)

    Aww, echt leuk voor je (:

    Piazon schreef:
    (...)

    Nja gewoon, we wisten allebei niet of we de ander nu nog eens moesten zoenen of niet; uiteindelijk is het dan niet geworden, maar hij stuurde net wel een sms'je met drie kusjes in (:
    En gosh, ik kan gewoon amper geloven dat hij mij zoende! (yeah)


    Awhhhh:) Ik ben blij voor je meid(flower)


    ~