• The footies <3


    Marjolien Gómez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil



    And their shipnames <3


    Marlien - Kimsley - Chernando - Claas - Chafael - Amando - Demiano - Listian - Saomi - Sanká

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 20:49 ]

    Khedira schreef:
    (...)

    als die er is zal ik een foto maken :)

    Jaa, wil ik echt wel zien :)

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Jaa, wil ik echt wel zien :)


    hihihi :) dit word haar 5e veulen. De eerste 4 waren hwngsten dus eigenlijk hopen we nu op een merrie :$


    ~

    Khedira schreef:
    (...)

    hihihi :) dit word haar 5e veulen. De eerste 4 waren hwngsten dus eigenlijk hopen we nu op een merrie :$

    5e al ?? Wow
    hoop het ook (:

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    5e al ?? Wow
    hoop het ook (:


    jaaa :) het is onze fokmerrie :$ het eerste hengstenveulen is goedgekeurd als dekhengst. De 2e is nu te beleren de 3e word door ons klaar gemaakt voor de hengstenkeuring en de 4e loopt met een groep andere paarden in het weiland :)


    ~

    Khedira schreef:
    (...)

    jaaa :) het is onze fokmerrie :$ het eerste hengstenveulen is goedgekeurd als dekhengst. De 2e is nu te beleren de 3e word door ons klaar gemaakt voor de hengstenkeuring en de 4e loopt met een groep andere paarden in het weiland :)

    Nice (:
    Maar ik ga slapen lieverd
    Sweet dreams with Sami (flower)

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Nice (:
    Maar ik ga slapen lieverd
    Sweet dreams with Sami (flower)


    ja ik zal ook mijn bedje opzoeken :) slaaplekker met Raffie loeve schat & spreek je morgen (flower)(K)


    ~

    Hi! Over een uurtje vertrek ik naar schiphol en gaan we de bush bush in :') Ik ga jullie allemaal zo missen hè. Hahaha. Naomi krijgt mijn nummer en heeft mijn mail; dus ik ben benieuw ^^. Haha. Fijne vakantie! Als er foto's tussendoor online komen is het via dit maar ik reken er niet op. Daarnaast hebben we ook een 'blog'. Haha. Je moet zelf maar kijken maar veel zal er niet echt opkomen. Het internet en mobielnetwerk is nog slechter dan in Kenya, Haha.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 6:33 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    Hi! Over een uurtje vertrek ik naar schiphol en gaan we de bush bush in :') Ik ga jullie allemaal zo missen hè. Hahaha. Naomi krijgt mijn nummer en heeft mijn mail; dus ik ben benieuw ^^. Haha. Fijne vakantie! Als er foto's tussendoor online komen is het via dit maar ik reken er niet op. Daarnaast hebben we ook een 'blog'. Haha. Je moet zelf maar kijken maar veel zal er niet echt opkomen. Het internet en mobielnetwerk is nog slechter dan in Kenya, Haha.


    *voelt zich buitengesloten*
    Veel plezier, ondanks dat je nu al weg bent :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Boutella schreef:
    Hi! Over een uurtje vertrek ik naar schiphol en gaan we de bush bush in :') Ik ga jullie allemaal zo missen hè. Hahaha. Naomi krijgt mijn nummer en heeft mijn mail; dus ik ben benieuw ^^. Haha. Fijne vakantie! Als er foto's tussendoor online komen is het via dit maar ik reken er niet op. Daarnaast hebben we ook een 'blog'. Haha. Je moet zelf maar kijken maar veel zal er niet echt opkomen. Het internet en mobielnetwerk is nog slechter dan in Kenya, Haha.


    I love you 2 <3
    Veel plezier (flower)

    Boutella schreef:
    Hi! Over een uurtje vertrek ik naar schiphol en gaan we de bush bush in :') Ik ga jullie allemaal zo missen hè. Hahaha. Naomi krijgt mijn nummer en heeft mijn mail; dus ik ben benieuw ^^. Haha. Fijne vakantie! Als er foto's tussendoor online komen is het via dit maar ik reken er niet op. Daarnaast hebben we ook een 'blog'. Haha. Je moet zelf maar kijken maar veel zal er niet echt opkomen. Het internet en mobielnetwerk is nog slechter dan in Kenya, Haha.



    love you to lieverd (K) en heel veel plezier (flower) we gaan je missen;')


    ~

    Veel plezier, Demi, ondanks dat je al lang weg bent (:

    En gooooodmorning, girls!


    The truth may be orange!

    Morning

    Zooo nu klaar met alles :) goodmorning babes (flower)


    ~

    Morning Naom

    Khedira schreef:
    Zooo nu klaar met alles :) goodmorning babes (flower)


    Hoi Naomi!


    The truth may be orange!