• The footies <3


    Marjolien Gómez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil



    And their shipnames <3


    Marlien - Kimsley - Chernando - Claas - Chafael - Amando - Demiano - Listian - Saomi - Sanká

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 20:49 ]

    Khedira schreef:
    Slaaplekker met Fernando Amy(flower) en niet te wild dus vannacht aangezien je morgen moet werken(wbw)

    Hij zal er proberen rekening mee te houden, zegt ie. Hij moet echt fatsoenlijk Engels of Nederlands gaan leren, hoor. Pfff.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Huntelaar schreef:
    Trusten, Amy. Ik moet ook de hele dag werken en vroeg op maar ik wil niet stoppen met schrijven..(cat)


    MARIOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OEHOEHOEHOEH GRAP ME.


    Normal girl at day, Catwoman at night.



    HAHAHA IK KOM NIET MEER BIJ HAHAHAHAHA!


    Normal girl at day, Catwoman at night.



    _O__O__O__O__O_


    Normal girl at day, Catwoman at night.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Huntelaar schreef:
    @Manon: Ik heb jou nog niet op Facebook? =O

    VanDerVaart schreef:
    (...)


    Ik ook niet;)


    ~

    G0MEZ schreef:



    _O__O__O__O__O_

    Omg <3
    Hihi, ik hou van Robben.


    ars moriendi

    Ik ga morgen die hard schrijven, morgen avond heb ik nacht van Borger dus party machen! *O*


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Nacht van Borger? O:


    ars moriendi

    Ik ben bezig met een nieuwe RPG:$


    ~

    Huntelaar schreef:
    Nacht van Borger? O:


    Claire wat vond je eigenlijk van mijn priveberichtxD Je hebt er nog niks over gezegd en ik bedacht het me nu opeens:$


    ~

    Huntelaar schreef:
    Nacht van Borger? O:


    Yesh, eerst een wieler ronde, en daarna knallen in het dorp met muziek, kermis etc. ^^
    & Daarna de kroeg in denk ik HAHA ik ben erg.

    Volgende week hebben we dit;

    klik

    _O_


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Khedira schreef:
    (...)

    Claire wat vond je eigenlijk van mijn priveberichtxD Je hebt er nog niks over gezegd en ik bedacht het me nu opeens:$

    Ik heb gekeken maar heb niks gekregen? ;O Stuur nog eens dan?

    @Lien: Aah lekker toch! Ik ga zondag naar wat vrienden in Limburg (daar zit ook een jongen tussen die mij leuk vind x) ) want daar is ook één of ander minifestival. Maar ik wil mijn hoofdstuk er op zetten, maar het gaat stroef ):


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ik heb gekeken maar heb niks gekregen? ;O Stuur nog eens dan?

    @Lien: Aah lekker toch! Ik ga zondag naar wat vrienden in Limburg (daar zit ook een jongen tussen die mij leuk vind x) ) want daar is ook één of ander minifestival. Maar ik wil mijn hoofdstuk er op zetten, maar het gaat stroef ):


    Ik ga jongens scoren, serieus dat moet een keer gebeuren, hopelijk ziet G me een keer staan. (cat)


    Normal girl at day, Catwoman at night.