• Lovely Footies(heart2)

    Marjolien Gómez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil



    Our Shipnames (heart2)

    Marlien - Kimsley - Chernando - Claas - Chafael - Amando - Demiano - Listian - Saomi - Sanká

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 18:06 ]


    ~

    Huntelaar schreef:


    Waarom vind ik dit nou weer grappig? :') Het is weer laat zeker..


    Ik vind 'm ook grappig (:
    En ik heb zo ook elke wedstrijd van Spanje samen met mijn broer strijk gelegen omdat de spelers elkaar op de kont sloegen wanneer ze wisselden. Serieus, hij moest nog maar het woord 'gay' uitspreken en ik lag dicht (:


    The truth may be orange!

    Piazon schreef:
    (...)

    Ik vind 'm ook grappig (:
    En ik heb zo ook elke wedstrijd van Spanje samen met mijn broer strijk gelegen omdat de spelers elkaar op de kont sloegen wanneer ze wisselden. Serieus, hij moest nog maar het woord 'gay' uitspreken en ik lag dicht (:

    HAHAHA x'D Geweldig x'D


    ars moriendi

    Guys, ik ga slapen! Tot morgen! (flower)


    The truth may be orange!

    Huntelaar schreef:


    Waarom vind ik dit nou weer grappig? :') Het is weer laat zeker..

    JONGUH, IK BEN NOG NIET VERSTOPT. Stiekem wel, hij lag onder jouw dekens, in jouw bed.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nightnight! Sweet dreams!

    Morgen WEER werken, dit keer bij mijn nieuwe baantje. My god, ik raak nog eens overspannen.. :')


    ars moriendi

    Aria schreef:
    (...)
    JONGUH, IK BEN NOG NIET VERSTOPT. Stiekem wel, hij lag onder jouw dekens, in jouw bed.


    Did you see us? 8) We probeerden nog wel zo zachtjes te doen.. -wbw-


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Nightnight! Sweet dreams!

    Morgen WEER werken, dit keer bij mijn nieuwe baantje. My god, ik raak nog eens overspannen.. :')

    Echt serieus, ik heb medelijden met jou. Ik zit al te janken als ik drie keer een hele dag moet werken, kom jij aan, echt. Respect! Hoop trouwens dat m'n reactie in goede aarde viel? Hahaha. Morgen gaat m'n pa kabels kopen voor mijn computer - eindelijkkkk! Dus heel misschien heb ik voor woensdag weer internet. *O*


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Huntelaar schreef:
    (...)


    Did you see us? 8) We probeerden nog wel zo zachtjes te doen.. -wbw-

    Pfff, ik zit met Nando in Spanje en zelfs daar was het gekreun en gekraak nog te horen...


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    Echt serieus, ik heb medelijden met jou. Ik zit al te janken als ik drie keer een hele dag moet werken, kom jij aan, echt. Respect! Hoop trouwens dat m'n reactie in goede aarde viel? Hahaha. Morgen gaat m'n pa kabels kopen voor mijn computer - eindelijkkkk! Dus heel misschien heb ik voor woensdag weer internet. *O*


    Ik word zoooo blij van jou reacties, echt waar. ;__: Zat hier met zo'n bigass smile op mijn gezicht te lezen! Echt zo ontzettend leuk ;__: !

    En ja, ik heb nu 5 dagen achter elkaar de hele dag gewerkt, en morgenavond ga ik misschien stappen in Limburg als dat doorgaat. :')
    Ben wel blij als het er eindelijk even op zit.. ff rust D:


    ars moriendi

    Aria schreef:
    (...)
    Pfff, ik zit met Nando in Spanje en zelfs daar was het gekreun en gekraak nog te horen...


    Dat was hij ^. Hij is nogal luidruchtig tijdens de daad, kan hij ook niks aan doen. (cat)


    ars moriendi

    .. en dan heb ik het over Klaas, niet over Raf anders heb ik dadelijk ruzie met Char. :')


    ars moriendi

    Ah, oké, tja, helaas dan, dat moet je maar meenemen. Nou ja, alles is beter dan Nando die in het Spaans gaat vloeken, like srsly. :W
    Maaaar hé, ik ga naar bed, want morgen moet ik dus met me pa Fernando de gamma doorlopen opzoek naar fucking kabels. Maak het niet te wild hè, aangezien je morgen nog moet werken en daarna kan je dan knallen met Klaasje in Limburg! (wbw) Welterusten guys, xoooo


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Huntelaar schreef:
    .. en dan heb ik het over Klaas, niet over Raf anders heb ik dadelijk ruzie met Char. :')

    Ja snapte ik, hahaha! *O*


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Huntelaar schreef:
    .. en dan heb ik het over Klaas, niet over Raf anders heb ik dadelijk ruzie met Char. :')

    Wat wat ??

    Aria schreef:
    Ah, oké, tja, helaas dan, dat moet je maar meenemen. Nou ja, alles is beter dan Nando die in het Spaans gaat vloeken, like srsly. :W
    Maaaar hé, ik ga naar bed, want morgen moet ik dus met me pa Fernando de gamma doorlopen opzoek naar fucking kabels. Maak het niet te wild hè, aangezien je morgen nog moet werken en daarna kan je dan knallen met Klaasje in Limburg! (wbw) Welterusten guys, xoooo

    Trusten sweetie (K)