• Vanaf half 9! Dan zullen Assassin en ik jullie vermaken tot in de avonduurtjes. We zullen het over verschillende onderwerpen hebben, waaraan jullie ook je eigen bedragen kunnen leveren. Er zal lekkere muziek gedraaid worden en ja, jullie kunnen ook verzoekjes doen.

    Klik hier voor de radio

    Informatie over verzoekjes:
    We nemen álleen zippyshares aan of dingen die erop lijken. Dus dingen die je gewoon meteen kan downloaden, zonder account. Let hier alsjeblieft op, klik zelf de link even aan. Dan krijg je als het goed is deze pagina.
    Hoe zoek je een Zippyshare? Typ dan in op Google: Artiest + titel + zippy/zippyshare. Het is vaak één van de eerste linken die je te zien krijgt. Wij kunnen alleen maar MP3's, WAV's en dat soort dingen afspelen. Geen M4A's, MP4's en zo door.


    Dat was het weer mensen, we vonden het echt heel erg gezellig gisteren. Bedankt voor het luisteren en tot de volgende keer.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2019 - 23:02 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    http://www28.zippyshare.com/view.jsp?locale=nl&key=53260248


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eindelijk gelukt :D

    http://www29.zippyshare.com/v/69898403/file.html

    Bedankt voor het helpen, x Miss,Downy


    Should I care less, if you where my friend?

    verzoekje (al geloof ik dat velen hiermee gaan lachen)
    Klik!


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    verzoekje (al geloof ik dat velen hiermee gaan lachen)
    Klik!


    of als hij niet werkt


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ik heb Guns 'n Roses laatst op Graspop gezien.
    Ik vind dit liedje leuk. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Geen verzoekjes meer.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Is de radio er morgen weer?


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Degene die dit liedje heeft aangevraagd is een held! :Y)
    Queen is echt mijn favoriete band. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb nog één verzoekje en das willen jullie nooit meer: Bring Me The Horizon - Diamonds Aren't Forever dit nummer afspelen xD Dit geschreeuw is egt vreselijk zeg, na mijn mening xD


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    Ik heb nog één verzoekje en das willen jullie nooit meer: Bring Me The Horizon - Diamonds Aren't Forever dit nummer afspelen xD Dit geschreeuw is egt vreselijk zeg, na mijn mening xD

    Hahaha, we spelen eigenlijk alles af dus nee helaas. En er zijn mensen die het wel leuk vinden :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Destined schreef:
    Ik heb nog één verzoekje en das willen jullie nooit meer: Bring Me The Horizon - Diamonds Aren't Forever dit nummer afspelen xD Dit geschreeuw is egt vreselijk zeg, na mijn mening xD


    Hé wil je wel snel even je mond gaan spoelen met zeep!

    Vain schreef:
    (...)

    Hé wil je wel snel even je mond gaan spoelen met zeep!

    Dat bedoelde ik dus Destined.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Errin schreef:
    Oeh ik zal even luisteren. (:


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    MrsBrittain schreef:
    (...)

    Het is al voorbij (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.