• Ik heb - zoals de titel al zegt - een naam nodig voor mijn nieuwe verhaal. Helaas weet ik echt niets! Dus kunnen jullie me helpen?

    Het verhaal gaat over een meisje, Jet, die een week naar haar tante gaat. Haar tante woont aan de kust en Jet ontdekt een strandje waar ze helemaal niet gezien kan worden. Daar gaat ze lekker zitten en schijven in haar o zo dierbare schriftje. Tot ze geluiden achter zich hoort. Op het strandje is ook een grot, en daar komt het geluid vandaan. Ze gaat kijken en ziet dat er een vrouw in zit. Ze ziet er slecht uit en zit onder de smettende wonden en krassen. Ze wil de vrouw helpen, maar is ze wel betrouwbaar? Eerst lijkt het van wel, maar later krijgt Jet twijfels...

    Dit is de cover. (zonder titel)



    Het maakt mij overigens niet uit of de titel nederlands of engels is. Alvast bedankt. ^^

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 21:28 ]

    Ben je eindelijk begonnen? Gaaf Roosje!
    Strandgeheimen of zo? Ik ben slecht in titels voor anderen bedenken :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    The Beach
    Trust and Suspicion
    Confidence

    Meer kan ik nu echt niet bedenken :')


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Spannend! Wil je me waarschuwen?
    Voor de titel... Ik vond wat Wiarda zei wel mooi (Strandgeheimen)


    You are beautiful, you are love.

    Impressie schreef:
    Spannend! Wil je me waarschuwen?
    Voor de titel... Ik vond wat Wiarda zei wel mooi (Strandgeheimen)


    Oke, zal ik doen! En ik vind strandgeheimen ook wel leuk! Ik denk dat ik dat dan doe. ^^

    Strandgeheimen is inderdaad een mooie titel voor het verhaal.
    Zou je me willen waarschuwen als je begint?


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Yuliette schreef:
    Strandgeheimen is inderdaad een mooie titel voor het verhaal.
    Zou je me willen waarschuwen als je begint?


    Oke. ^^

    Zou je me willen waarschuwen?
    Ik vind strandgeheimen ook mooi (A)


    First things first, but not necessarily in that order

    Lovelydemon schreef:
    Zou je me willen waarschuwen?
    Ik vind strandgeheimen ook mooi (A)


    Oke, zal ik doen. ^^ En waarschijnlijk ga ik 'm vanavond activeren, of anders morgenavond. Maar dan begin ik nog niet meteen, want ik ben eerst twee weken weg. (op een plek waar geen wifi is. :'c) En dan begin ik daarna. Dan zal ik ook wel regelmatig activeren, want dan heb ik waarschijnlijk alles al geschreven.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 15:20 ]