• Idee:
    Een groep mensen, met reisleider(s), gaat op vakantie naar een ver land. Dit begint bijvoorbeeld met een vliegtuigreis of een reis met de trein. (Of allebei)
    Hier gebeurd natuurlijk van alles. Van ongelukken, tot ruzies en verraad. Wat er allemaal gebeurt mogen jullie bepalen, jullie beschrijven namelijk wie wat doet. Wij gaan bewijzen dat dit verhaal niet zomaar dood gaat en gaan door tot het einde.

    Regels:
    Als je uitschrijft of niet meer verder wilt, gelieve dit te melden. Dan kan een ander eventueel je rol overnemen. We willen niet dat er mensen buitengesloten worden en gelieve geen nare taal te gebruiken of te vloeken. Geen 16+ en het moet realistisch blijven.
    Ook wil ik dat er respect voor de medespeler is en dat er geaccepteerd word. (Om telkens reacties te moeten veranderen te voorkomen ^^) Personages mogen relaties met elkaar hebben. Er mogen geen perfecte personages zijn!

    Rollen:
    Reisleider 1:
    Reisleider 2:

    Vrouwen die op reis gaan:
    1: Avalina Eleanor Sinclair (Crocker)
    2: Jenna 'Jennie' Mason (DanceBabeA)
    3: Zarantha 'Zara' McFly (Eenhoornpoep)
    4: Ashley Quincy Addison (Paralyzedx)
    5: Alicia Jones (TheseWords)
    6:

    Mannen die op reis gaan:
    1: Jan-Pieter v.d. Grachtengravers (Dinkelberg)
    2: Devin Michel Gray (XblackXnekoX)
    3: Austin Dupont (DanceBabeA)
    4:
    5:
    6:

    Criminelen:
    1:
    2:
    3:
    4:

    Wat ik over de personage wil weten:

    Voornaam en eventuele bijnaam:
    Achternaam:
    Geslacht:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Woonplaats:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Hobby's:
    Familie:
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 18:58 ]


    26 - 02 - '16

    Voornaam:jenna bijnaam jennie
    Achternaam:mason
    Voledige naam: jenna marie mason
    Leeftijd:16
    woonplaats:america new york
    Nationaloteit:nederlands
    Uiterlijk:ik kan geen foto plaatsen maarik ben jenna mason(typ maar in bij google)
    karakter:erg vrolijk maar heeft eenzwaar verleden en zit er nog erg mee.maar ze laat niks blijken en blijft gewoon glimlachen.
    hobby's cheerleaden en zingen
    Familie:1vader en een broertje
    Extra:single x

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 17:55 ]


    :dp

    Rol: Vrouw die op reis gaat

    Voornaam en eventuele bijnaam: Ashley, Bijnaam; Weet ik nu zo snel nog niet.
    Achternaam: Addison
    Volledige naam: Ashley Quincy Addison
    Leeftijd: 17
    Woonplaats: Marseille, Frankrijk
    Nationaliteit: Frans
    Uiterlijk:

    Ze heeft lange, krullende bruine haren en bruine ogen. Ze heeft veel sproeten op haar gezicht.
    Karakter: Soms komt ze wat egoïstisch en arrogant over. Ze houdt dan wel van dansen, maar dan op de achtergrond, ze wilt namelijk niet erg graag opvallen. Ze voelt zich vaak ongelukkig, maar laat dat niet merken.
    Hobby's: Dansen (:
    Familie: Twee oudere broers van 19 en 21
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 17:56 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Oh ja mensen, vergeet niet het geslacht erbij te vermelden ^^


    26 - 02 - '16

    Vrouw die op reis gaat

    Voornaam en eventuele bijnaam: Zaranta 'Zara'
    Achternaam: McFly
    Geslacht: Vrouw
    Volledige naam: Zaranta Levita McFly
    Leeftijd: 20
    Woonplaats: Florida
    Nationaliteit: Amerika
    Uiterlijk:


    Liv Tyler
    Karakter: Zaranta is heel aardig. Ook is ze heel zorgzaam, ze is een soort moeder. Ook word ze nooit kwaad, haar karakter is dus zacht.
    Hobby's: Paardrijden
    Familie: Haar moeder en vader zijn doodgegaan aan ouderdom en ze heeft geen man. Ook heeft ze geen kinderen, zussen of broers.
    Extra: Ze kan bijzonder goed tekenen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Vrouw die meegaat

    Voornaam en eventuele bijnaam: Avalina
    Achternaam: Sinclair
    Geslacht: Vrouwelijk
    Volledige naam: Avalina Eleanor Sinclair
    Leeftijd: 18
    Woonplaats: Los Angeles
    Nationaliteit: Amerikaanse
    Uiterlijk:


    Avalina heeft lang bruin haar, groene ogen en een slank postuur. Ze draagt graag hoeden en vintage kleding.
    Karakter: Avalina kan een echte driftkikker zijn, maar ook poeslief. Ze is nogal raar op sommige momenten en kan bot maar ook droog reageren. Als ze eenmaal geïrriteerd is blijft ze er lang in hangen, het kan haar hele dag beïnvloeden. Ze houdt van goed eten, aardige mensen en haar vriend.
    Hobby's: Ze beoefend enkele sporten en schildert.
    Familie: Ze heeft een moeder, haar vader is kort geleden overleden en een broertje die ze nauwelijks ziet sinds ze uit huis is.
    Extra: Ze heeft een Nederlandse vriend, Jan Pieter, die ze ontmoet heeft tijdens het reizen.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 18:29 ]


    26 - 02 - '16

    Ik vind het wel een leuke RPG.Maar ik ga niet meedoen als mensen mij mogen bestuuren

    Timmons schreef:
    Ik vind het wel een leuke RPG.Maar ik ga niet meedoen als mensen mij mogen bestuuren


    Het gaat alleen om kleine acceptatie, niet om besturing.


    26 - 02 - '16

    Kom op mensen, we hebben nog reisleiders, criminelen en jongens nodig!


    26 - 02 - '16

    Voornaam en eventuele bijnaam: Jan-Pieter, bijnaam: pietje
    Achternaam: van de grachtengravers
    Geslacht: mannelijk
    Volledige naam: Jan-Pieter van de grachtengravers
    Leeftijd: 19
    Woonplaats: Boerhaar
    Nationaliteit: Nederlands
    Uiterlijk:



    Jan-Pieter heeft blond haar, is 1,80 en lichtelijk gespierd.
    Karakter: Jan-Pieter is een serieus persoon. hij wil ook graag iedereen helpen en is smoor verliefd op zijn amerikaanse vriendin Avalina die hij in eerdere rijs heeft ontmoet.
    Hobby's: Jan-pieter houdt van zitmaaiers pimpen en ermee racen. verder helpt hij graag zijn vader op de boederij.
    Familie: Jan-pieter heeft een vader en een moeder en is enigst kind.
    Extra: Hij heeft een vriendin die hij heeft ontmoet in een vorige rijs.

    Voornaam en eventuele bijnaam: Devin
    Achternaam: Gray
    Geslacht: Man
    Volledige naam: Devin Michel Gray
    Leeftijd: 20
    Woonplaats: Kyoto, Japan
    Nationaliteit: Amerikaans
    Uiterlijk:


    Jensen Ackles
    Devin heeft een gespierd lichaam. hij heeft kort bruin haar en groen-bruine ogen.
    Karakter:Devin is een rustige jongen die weet wat hij doet en houdt van een grapje. Hij maakt snel vrienden, maar geeft niet veel vrij over zichzelf en lijkt vaak mysterieus. Hij kan snel uit zijn slof schieten.
    Hobby's:Hij houdt van sporten, maar doet het zelden tot niet. Ook is hij gek op muziek en speelt gitaar.
    Familie: Devin komt uit een groot gezin, hij is een van de oudste en zorgde vaak voor zijn broertjes en zusjes. Hij heeft een slechte band met zin ouders.
    Extra:Hij houdt ervan om mensen te plagen.


    Can I ask? Your true face...What kind of face is it? I wonder...The face under the mask...Is that your true face?

    Kom op mensen! Waar blijven de reisleiders en criminelen?


    26 - 02 - '16

    Als je mag zou ik anders eventueel wel eendubbelrol willen spelen en dan nog een jongen? Xx


    :dp

    DanceBabeA schreef:
    Als je mag zou ik anders eventueel wel eendubbelrol willen spelen en dan nog een jongen? Xx


    Dat mag (:
    Het liefst zou ik nu of reisleiders, of criminelen, of jongens erbij krijgen.


    26 - 02 - '16

    Oke ik maak dan nog ff een jongen:D
    Rol:jongen die mee gaat
    Voornaam:Austin bijnaam heeft hij niet echt.
    Achternaam dupont
    Geslacht man
    Volledige naam:Austin dupont
    Leeftijd:19
    Woonplaats:frankrijk
    Nationaliteit:nederlands
    Uiterlijk:kan nu geen foto plaatsen maar hij is een meter 92 en erg gespierd hij heeft bruin haar en een goede kledingsmaak.
    Karakter:hij is een echte mooi boy en weet dat hij knap is hij is ook een echte flirt!
    @hobby's hij houd van sporten en is wel in voor een feestje!
    Familie:hij heeft een moedrr en een vader en hij heeft twee zusjes.
    Extra:single


    :dp

    DanceBabeA schreef:
    Voornaam:jenna bijnaam jennie
    Achternaam:mason
    Voledige naam: jenna marie mason
    Leeftijd:16
    woonplaats:america new york
    Nationaloteit:nederlands
    Uiterlijk:ik kan geen foto plaatsen maarik ben jenna mason(typ maar in bij google)
    karakter:erg vrolijk maar heeft eenzwaar verleden en zit er nog erg mee.maar ze laat niks blijken en blijft gewoon glimlachen.
    hobby's cheerleaden en zingen
    Familie:1vader en een broertje
    Extra:single x

    Ik heb hetgene wat jebij google moet intypen veranders want het was een typfout sorry!


    :dp