• Ik wil meer hoofdstukjes lezen, maar daar kom je niet ver mee met 13 abo's! Nu zoek ik dus meer verhalen om te lezen, dus die kunnen jullie hier mooi komen promoten! Let op: ik maak hieronder een lijstje en alleen alles wat daarop staat lees ik, de rest hoef je niet te posten.

    Wat lees ik:
    | Onbekende personen.
    Genres: romantiek, drama, komedie, actie, thriller, horror. Het liefst verhalen die zich afspelen in het heden. Geen historische verhalen a.u.b.
    | Héél goed geschreven One Direction fanfiction met een sterke verhaallijn en goede personages.
    | Voetbalstories met een goede verhaallijn.
    Liefst Fernando Torres of Cesc Fàbregas.
    | Jersey Shore/Degrassi etc. stories, because I love those. Stories die hierop lijken qua personages en idee vallen ook goed in de smaak.
    Als je niet zeker weet of het is wat ik zoek, post het maar gewoon.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 15:29 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    I just killed my boyfriend (72 hoofdstukken, af) en het vervolg I just killed myself. Het zijn Nederlandse thrillers met onbekende personen, wat romantiek, drama en veel cliffhangers.




    I just killed my boyfriend gaat over Anna, een meisje dat op een doodgewone dag besluit om haar vriend te vermoorden. Ze vlucht voor zijn familie, de politie, haar ouders, maar vooral voor zichzelf. Hetgeen dat haar tot die gruwelijke daad heeft gedreven, zit nog altijd in haar...


    I just killed myself speelt zich af na de gebeurtenissen uit I just killed my boyfriend. Twee personen vluchten in het holst van de nacht naar het station om aan de politie te ontsnappen. Al snel blijkt echter dat de politie niet degene is voor wie ze bang moeten zijn. De echte vijand is veel dichterbij.


    friends don´t let you fall


    words missing
    at this moment
    that seems like the end
    yet it is only the beginning
    when friendships are close
    and dreams are far
    you were there for me.
    Tears fill me
    with memories of both good and bad
    some nearly forgetton
    yet all dear to the heart
    you were there for me.
    In times of trouble
    and in times of thanks
    you stood by my side
    and held me up.
    Through your ever-patient ears
    to your comforting hugs
    you were there for me.
    From that first day
    when I saw you and knew
    that you would love me for who I was
    you were there for me.
    And until the day
    when we are old and gray
    I will always know that
    you are there for me.






    Overige informatie:
    Kan 16+ bevatten.
    Ik waarschuw wel.
    Alles is nederlands
    De afbeelding zijn van Taylor swift
    One direction bestaat niet.
    Ihopeyoulikeit

    Als amelie terug komt van een maand Amerika, wordt ze al gauw op een gemene manier gedumpt door haar vriend Ross. Door haar gitaar en muziek begint ze haar gevoel te uiten. Na een poosje gaat het steeds slechter met haar baan als model, en ze begint langzaam alles op te geven. Tot ze een nieuwe jongen leert kennen.

    Als harry's vader het huis verlaat besluiten zijn moeder samen met hem en zijn zusje naar Brixton te verhuizen. Harry heeft een vervelende verleden achter de rug. en in Brixton kan hij eindelijk een nieuwe start maken. Toch blijft hij problemen hebben met zijn verleden , maar er is gelukkig één enkel meisje dat hem daarmee wil helpen.

    http://www.quizlet.nl/stories/91013/friends-dont-let-you-fall---harry-edward-styles/


    lees maar(:

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 21:00 ]


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.



    Een klas van de middelbare school gaat op kamp in de bossen van Frankrijk. Ze zijn twee weken helemaal afgesloten van de buitenwereld en moeten het doen met elkaar en hun leraren, die uiteraard een oogje in het zeil moeten houden.
    De leerlingen worden ingedeeld in vier groepen. De vrienden worden zo min mogelijk bij elkaar gezet, zodat ze beter leren communiceren en samenwerken, zo hopen de leraren.
    Wanneer iedere groep zijn eigen tent krijgt en om tien uur de lichten uit moeten zijn, besluiten de jongens en meiden van tent twee om het spel Truth or Dare te spelen om elkaar zo veel mogelijk uit te dagen en te kleineren met de vreemdste opdrachten en vragen.
    Iedere nacht opnieuw moeten de leerlingen elkaars opdrachten volbrengen. Sommigen tegen een hoge prijs.



    De leerlingen van Tent Twee:
    Eloise
    Emmanuel
    Jennifer
    Neil
    Rickie
    Tyrone









    x Nederlands geschreven en gesproken
    x Verhaallijn en personages bedacht door Avenged7Fold
    x Thriller
    x 16+ en horror-stukjes worden indirect aangegeven door de vragen en
    opdrachten die de personages elkaar geven. Verder geef ik het niet aan
    x Ik waarschuw niet





    I will find you and love you again
    Like the wind sweeps the earth
    You fall in deep
    I was a liar in every debate
    I rule the forces that fuelled your hate
    When the cold in my heart leaves
    It comes to an end





    Kamelot







    Waarschuwing: Deze story is voor 12+ vanwege de horrorstukjes die erin voorkomen. Ik waarschuw daar niet voor, dus je hebt het zelf in de hand of je leest of niet. Als het te veel is, verhoog ik de leeftijdskeuring.



    Just click the pic :'3


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Dancing in the Moonlight.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Heb jij even geluk met mijn Fabregas & Torresverhaal (:
    Guardian Angel | Fernando Torres • Cesc Fabregas


    The truth may be orange!

    Je kan het altijd proberen ;)
    The Dream Trip|| One Direction


    Just being myself and if you don't like what you see, look away.

    Ik weet het is One Direction, maar het is wel een sterke verhaallijn. [url] http://www.quizlet.nl/stories/78459/time-will-heal-our-souls--liam-james-payne/ [/url]


    Give the love around and back around it goes.

    Ik moest toch even glimlachen toen ik Jack's fotootje daar zag staan. n_n
    Ik werk nu aan een onbekende personen story, maar hij staat nog niet online...
    Misschien post ik hem wel hier als hij er is. :'D


    Love is louder.

    Gravity Hurts about Harry Styles.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    ©Barnabas presenteert met trots:






    'Who are you?'
    'I am the almighty Thor.'

    Start: 8 juli 2012


    "Well, well. Look who we've got here!"



    Forgotten game.
    Gyllian Ramsey, Crystin Baines en Haylie Snyder zijn drie vriendinnen die samen op vakantie gaan naar Mallorca. De drie meiden komen tijdens een uitje, georganiseerd door het hotel, Julyan Emerson, Stephen Nixon en Roddy Carpenter tegen. Als de dj van het hotel met een oud spelletje komt, doen ze alle zes er aan mee. Maar of het een goed idee was? Er ontstaan problemen die ze alle zes niet hadden voorzien. Deze zomer zit vol verrassingen en veranderingen. Positief en negatief.

    • Onbekende personen
    • Drama
    • Komedie
    Soundtrack


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    Grease, the next generation • Grease

    I solve my problems and I see the light
    We gotta plug and think, we gotta feed it right
    There ain't no danger we can go to far
    We start believing now that we can be who we are

    Grease is the word
    They think our love is just a growing pain
    Why don't they understand, It's just a crying shame
    Their lips are lying only real is real
    We start to find right now we got to be what we feel

    Grease is the word
    Grease is the word, is the word that you heard
    It's got groove it's got meaning
    Grease is the time, is the place is the motion
    Grease is the way we are feeling




    Rydell High, het is het einde van zomer 2010 en een generatie senior years gaan hun laatste jaar tegemoet. De tieners beginnen het jaar goed met hun eerste conflicten met leraren en zelf met meerdere, en ook uit onverwachte hoeken trekken leerlingen de nodige bezienswaardigheid, ze komen te kampen met verkropte gevoelens, gooien frustraties op tafel en hun dromen die verwezenlijken, blijken stukken minder aantrekkelijk dan ze dachten. Het hijsen en zijlen op Rydell High, anno 21e eeuw en in een totaal nieuw perspectief, Grease is the word...


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife