• Ik wil graag een dansverhaal beginnen. Niet Fame-achtig ofzo maar eerder een soort van realityshow zoals So you think you can dance. Er zijn 12 deelnemers en elke week valt er 1 af en is er 1 winnaar. Maar ik weet eigenlijk totaal niet of dit wel interessant is?


    Don't cry, just smile.

    Persoonlijk spreekt het mij niet aan, maar anderen mogelijk wel. Hangt er ook vanaf hoe je het brengt. (:


    You are beautiful, you are love.

    Ik denk dat dit een heel leuk idee is als je users rollen laat invullen. Één rol per user. Dan blijft het voor die mensen ook spannend of 'ze' erin blijven of niet :'D
    Persoonlijk spreekt het mij niet aan omdat ik niets met dansen heb, maar ik wens je er veel succes mee.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Impressie schreef:
    Persoonlijk spreekt het mij niet aan, maar anderen mogelijk wel. Hangt er ook vanaf hoe je het brengt. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wiarda schreef:
    Ik denk dat dit een heel leuk idee is als je users rollen laat invullen. Één rol per user. Dan blijft het voor die mensen ook spannend of 'ze' erin blijven of niet :'D
    Persoonlijk spreekt het mij niet aan omdat ik niets met dansen heb, maar ik wens je er veel succes mee.


    Ik heb ook niets met dansen xd maar het idee kwam opeens in mij op.


    Don't cry, just smile.

    onlyone schreef:
    (...)

    Ik heb ook niets met dansen xd maar het idee kwam opeens in mij op.


    Als je niks met dansen hebt, dan zou ik zeggen: NIET DOEN! Het stoort mij namelijk echt heel erg als mensen over onderwerpen praten waar ze eigenlijk niks vanaf weten. Heel veel termen die ik namelijk heb moeten leren toen ik net met dansen begon ken jij waarschijnlijk dus helemaal niet of gebruik je op een hele rare manier als je niks van dansen weet


    Keep your head up, keep your heart strong

    ThoseWords schreef:
    (...)

    Als je niks met dansen hebt, dan zou ik zeggen: NIET DOEN! Het stoort mij namelijk echt heel erg als mensen over onderwerpen praten waar ze eigenlijk niks vanaf weten. Heel veel termen die ik namelijk heb moeten leren toen ik net met dansen begon ken jij waarschijnlijk dus helemaal niet of gebruik je op een hele rare manier als je niks van dansen weet


    Ja, daar heb je wel een punt. Dank je :)


    Don't cry, just smile.

    Nein. Maar als iemand een verhaal over het Rode Leger en het Oostfront gaat maken, I'm game. Most likely.


    No growth of the heart is ever a waste

    Als je niks met dansen hebt moet je het niet doen. Veel mensen denken dat een dans in elkaar zetten zo gedaan is, maar het vergt heel veel tijd en moeite.
    - le ervaring.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Als je niks met dansen hebt moet je het niet doen. Veel mensen denken dat een dans in elkaar zetten zo gedaan is, maar het vergt heel veel tijd en moeite.
    - le ervaring.


    Laten we het erbij houden dat ik het behoorlijk onderschat heb XD


    Don't cry, just smile.

    Wiarda schreef:
    Ik denk dat dit een heel leuk idee is als je users rollen laat invullen. Één rol per user. Dan blijft het voor die mensen ook spannend of 'ze' erin blijven of niet :'D
    Persoonlijk spreekt het mij niet aan omdat ik niets met dansen heb, maar ik wens je er veel succes mee.


    Ex astris, sciencia