• Daar moet ik volgende week vrijdag heen.. is activiteit in de toetsweek.. heerlijk 2,5 uur in de bus heen en weer 2,5 uur terug x3
    en ik moet om 7 uur op sgool sijn dus moetk heel vroeg op ;l

    maar goed.. x3
    moet iemand anders daar heen wnt dan gak jullie daar soeke [/vastniemrgoed]


    We can only learn to love by loving.

    Hunk *Trekt domme bek*
    Wat is dat xD?

    archeon lijkt me best saai eig -_-

    moet daar dus ook heen

    ik en nog een paar kindern hebben het onderdeel romeinen en de andere middeleeuwen en steentijd


    wnnr moet jij daarheen kind geval n_n wnt dan gak gillend rondrenne en dan herken je my x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    jaa vroeger *kotstmee*
    en ik moet me daar dus vermake he ?! x3 lukt me nooit tensij se me een zwaart fzo geve dan gak daar gillen mee rond renne en mensen mee kille [/mogool]

    Pak dan gewoon wat van die oermensen :Y)
    en ga je leraren killen :Y)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Maar het pluspunt was dat je gescrubt werd met zand en lavendelolie ofzo:D


    a figment of your imagination

    Hunk *Trekt domme bek*
    Wat is dat xD?


    soort levenmusea achtig iets fzo laten se sien hoe mensen vroeger leefde ;l en daar moetk dus FCKING vroeg voor opstaan wrk GEEN sin in heb x3

    @Juull
    ja man das goed diee


    We can only learn to love by loving.

    Maar het pluspunt was dat je gescrubt werd met zand en lavendelolie ofzo:D


    whaha x3


    We can only learn to love by loving.

    Whaha toen ik er heen ging was het opzich best leuk:D Je armen werden gescrubt met zand en lavendelolie en dat was echt lekker:O
    Toen ik er vorig jaar heen geen was het niet normaal saai :') we kregen opdrachten mee -.-
    maar toen ik er met de basisschool heen ging was het wel leuk ^^ we gingen toen ergens ind at dorpje een koek bakken en van die rare armbandjes draaien.
    En dat paard daar bij dat dorpje in de wei is vet lief x3 en het boogschieten is cool n_n


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Nicol, ik bén goed. en denk maar aan mij in die 2.5 uur dat je erheen moet x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik moet volgende week vrijdag naaar het archeon. Ga dan met je zwaardjes rondgillen en dan herken ik je wel:D


    a figment of your imagination

    Ik zit op het Groene Hart Lyceum x'D
    welke locatie =o Ik zit op Scala Nieuwe Sloot xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik moet volgende week vrijdag naaar het archeon. Ga dan met je zwaardjes rondgillen en dan herken ik je wel:D


    O_o OMFG ik doe egt hoor n_n of je herkent me wel aan me lamme kop x3 ik HAAT schooldingen altijd dus ik altijd shaggoox 3

    @Juul
    salk doen n_n

    mr ik ga ete

    xx


    We can only learn to love by loving.

    Juaa indeed, op de basisschool gingen wij dus dat scrubgedoe enzo doen, en we gingen armbanden van schapenwol maken en boogschieten :D

    Juaa Nini, dan moet je boogschieten op de leraar:D


    a figment of your imagination

    (...)

    wnnr moet jij daarheen kind geval n_n wnt dan gak gillend rondrenne en dan herken je my x3


    whaha xD
    zou dt wel willen

    maar ik ga deze donderdag :P

    Groene hart, Lyceum x'D Dus met vwo en havo enzoo:P


    a figment of your imagination

    Ik moet volgende week vrijdag naaar het archeon. Ga dan met je zwaardjes rondgillen en dan herken ik je wel:D
    mss moet ik er dan ook maar heen x3 Q-minimeeting xD kzie wel ^^


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.