• Niet dat het jullie interesseert of zo, maar onze koelkast is stuk. D:
    Er is deze nacht gas uitgelopen en alles was (en is nog altijd) lauw. Mijn moeder ging onze buur halen, want die is handig met dat soort dingen, maar hij kon hem niet repareren. Geen idee waarom. Hij vertelde dat het beter is dat we een nieuwe koelkast bestellen, dus dat deden we dan maar. Het kan nog 4 dagen duren voor ie er is. D:
    Oke doelloos topic; is er bij jullie wat spannends gebeurd vandaag? :')


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Wij houden ons brood altijd in de vriezer :Y)

    Maar omg, 4 dagen zonder koelkast :c


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Onze koelkast is anderhalve week stuk geweest, daarna kregen we een nieuwe (die vier keer zo klein is). Onze oven is ook stuk.
    Ik ben drie kilo afgevallen omdat er telkens niets te eten is. x)


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    Onze koelkast is anderhalve week stuk geweest, daarna kregen we een nieuwe (die vier keer zo klein is). Onze oven is ook stuk.
    Ik ben drie kilo afgevallen omdat er telkens niets te eten is. x)

    Dat is dan wel weer een voordeel. Alhoewel de verlijding goot zal zijn om iedere dag wat te gaan halen in de supermarkt 2 straten verder. :Y)


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Luhan schreef:
    Wij houden ons brood altijd in de vriezer :Y)

    Maar omg, 4 dagen zonder koelkast :c


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Luhan schreef:
    Wij houden ons brood altijd in de vriezer :Y)

    Maar omg, 4 dagen zonder koelkast :c


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Yiall schreef:
    (...)
    Dat is dan wel weer een voordeel. Alhoewel de verlijding goot zal zijn om iedere dag wat te gaan halen in de supermarkt 2 straten verder. :Y)
    Nah, ik woon ook nog geen vijftig meter van de supermarkt af, maar ik vind het te ver om even een snack te halen. *lui*


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Luhan schreef:
    Wij houden ons brood altijd in de vriezer :Y)

    Maar omg, 4 dagen zonder koelkast :c


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    4 dagen zonder koelkast lijkt me wel balen. Bij ons viel gisteren heel even de stroom uit in de straat. Maar ik ging bij een vriendin slapen en op dat moment was ik net mijn tas aan het inpakken (en toen viel mijn licht dus uit, want het was al kwart over 10 ofzo). Dus ik ging net weg en de hele wijk gezellig buiten :'D Iedereen zei doei, haha.


    To live would be an awfully big adventure