• Ik had zo het idee, om, als je ooit hebt gereageerd op een topic en daar later niks meer mee doet, die topics te kunnen verwijderen in ´Mijn Topics.´
    Bij mij zijn er van de topics die maar eventjes worden gebruikt en daarna, als bijvoorbeeld het antwoord of zoiets is gevonden dan ''sterft'' het topic, maar hij staat nog steeds in mijn topics. Het is erg onoverzichtelijk en het zou misschien handig zijn om ze te kunnen verwijderen, omdat het overzichtelijker wordt daardoor en topics waar nog steeds op wordt gereageerd maar jij zelf niet meer, steeds bovenaan staan en als je die verwijdert als ´mijn topics´ is dat veel fijner.
    Vind ik, of ben ik de enige?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik vind het best een goed idee eigenlijk, ik erger me er soms ook wel aan inderdaad.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik vind het wel goed maar het is eerder voorgesteld en het gaat er niet komen omdat het dan onoverzichtelijk wordt voor de mods, of iets in die zin.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Tegen.


    Ex astris, sciencia

    Morbid schreef:
    Ik vind het wel goed maar het is eerder voorgesteld en het gaat er niet komen omdat het dan onoverzichtelijk wordt voor de mods, of iets in die zin.


    O oké, maar ik snap niet waarom dat zo zou zijn, nou ja, misschien kan iemand mij het uitleggen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Morbid schreef:
    Ik vind het wel goed maar het is eerder voorgesteld en het gaat er niet komen omdat het dan onoverzichtelijk wordt voor de mods, of iets in die zin.

    Dat snap ik ook wel, ja, daar had ik nog niet aan gedacht.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Zamaskowane schreef:
    Ik vind het best een goed idee eigenlijk, ik erger me er soms ook wel aan inderdaad.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Technisch is dit niet mogelijk. Mijn Topics zijn gewoon alle topics waarin je actief bent geweest.


    Dit is mijn signature...

    Bronte schreef:
    Tegen.


    Waarom zeg je Tegen als je niet eens een goed argument geeft, gewoon tegen zeggen slaat echt nergens op.


    ©1998

    Morbid schreef:
    Ik vind het wel goed maar het is eerder voorgesteld en het gaat er niet komen omdat het dan onoverzichtelijk wordt voor de mods, of iets in die zin.


    Dat waren toch de topics die je had aangemaakt en dan helemaal kon verwijderen?


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Er zijn meerdere kanten waarom ik tegen ben. Ten eerste verdwijnen je posts ook als je hem verwijderd. Je kan dingen niet meer nalezen wat sommige users toch graag doen. En het is inderdaad lastig voor mods dat als er ergen ruzie is, een user het topic gewoon verwijderd.


    Your make-up is terrible

    BlackAlpha schreef:
    (...)

    Waarom zeg je Tegen als je niet eens een goed argument geeft, gewoon tegen zeggen slaat echt nergens op.

    Ik ben gewoon tegen dit voorstel, het is niet verplicht om je mening te beargumenteren en het is nog altijd mijn keus of ik dat doe of niet. Kan ik even goed gaan vragen waarom je op mijn reactie reageert zonder dat het nut heeft voor dit topic. Dat slaat toch immers ook nergens op?


    Ex astris, sciencia

    > Slotje, antwoord is gegeven door Rutger.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.