• Een vriendin had ooit verteld dat ik hier aan moest denken als ik in mijn bed lig;
    Je moet plassen, dus je staat en loopt door de gang.
    Zonder reden spookt het zinnetje; 'er staat een man in de tuin met een bijl, er staat een man in de tuin met een bijl, er staat een man in de tuin met een bijl' een hele tijd door je hoofd.
    Maar dan denk je 'Mwaaaa, het zal heus wel niet waar zijn.'
    eens je klaar bent met plassen kijk je voor de zekerheid door het minicuul raampje bovzn het toilet, zoals je al dacht geen man, en geen bijl.
    Wanner je weer naar je kamer loopt spookt er 'nu zit hij in je huis, nu zit je in het huis, nu zit hij in je huis' door je hoofd, weer zonder reden.
    Maar dan denk je weer; 'mwaaaa, het zal heus wel niet waar zijn.'
    Eenmaal je je weer bevestigd hebt in je nest hoor je gekraak onder je bed, niet veel later besef je dat er iemand onder je bed ligt....

    Wij hadden er altijd één die ik geniaal vond. De vrouw met het gouden been.

    Er waren eens een man en een vrouw, ze waren heel rijk.
    Ze hadden een grote oude villa met wel ongeveer 150 kamers
    Maar er was iets met die vrouw, ze had geen been, maar omdat ze zo rijk waren had ze een gouden kunst been.
    Op een trieste dag ging de vrouw dood.
    Ze werd met haar gouden been begraven.
    De man was heel erg eenzaam, om niet meer zo eenzaam te zijn gaf hij allerlei feesten.
    Maar op een gegeven moment was het geld op hij zat in de schulden.
    Na lang nadenken had hij een idee
    Midden in de nacht ging hij naar het kerkhof.
    Hij was bang maar pakte een schep en begon te graven.
    Even dacht hij iets te horen.
    Hij groef verder daar de kist met het lijk van zijn vrouw.
    Hij pakte de deksel en tilde het op .
    Het gouden been! snel pakte hij het.
    Maar opeens, voetstappen gehinkt? Of het zijn verbeelding.
    Nee, vast zijn hart die hij hoorde kloppen
    Hij gooide het gat dicht en vluchtte naar huis met het horen van gehinkt in zijn hoofd.

    De volgende ochtend gaf de man weer een feest
    Maar die avond hoorde allerlei geluiden, gekraak van deuren die open gingen en gegil van een vrouw en hij dacht dat er gezegd werd: WAAR IS MIJN BEEN op een kille toon
    Hij werd heel bang.
    De volgende ochtend liet hij bewakers komen.
    Die avond sliep hij maar er waren wel geluiden.
    De volgende ochtendvroeg hij aan de bewakers of ze iets hadden gezien , maar die hadden alleen maar deuren open en dicht zien gaan en sommigen hadden een koude windvlaag gevoeld.
    De volgende nacht gebeurde er weer niks,maar toch was er te horen: waar is mijn been
    De hele nacht voelde de man zich raar en hij zag er ook heel bleek uit.
    Hij was van plan wakker te blijven zodat hij kon zien wie er achter de vreemd gebeurtenissen zat.
    Maar hij viel in slaap.
    Toen hij op de gang een geluid hoorde schrok hij wakker.
    De deur ging langzaam open!
    De geest van zijn vrouw kwam binnen en hij hoorde: HEB JIJ HET SOMS GEDAAN?

    De volgende ochtend werd hij dood aangetroffen in zijn bed zonder been.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik weet een hele goede horror story, dan schrik je ook t pleuris. Vorig jaar met oud en nieuw, ging ik die zo vertellen aan een vriendin, haha dat was hilarisch, want ze begon te gillen.

    -- Oh hij lijkt op die van Valentino alleen dit keer is het met een kindje zie zingt dat hij zijn been terug wil. En de familie is zo arm dat ze het been van het kind willen verkopen. Dan vermoord het eerst zijn broertjes en zusjes, en dan zijn moeder.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 10:25 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Cadentium schreef:
    Ik kende er ook eentje van een meisje dat alleen thuis was.
    Dat meisje heeft een hond en als ze bang is steekt ze haar vingers onder haar bed en likt hij aan haar vingers. Dus een avond was ze alleen thuis en hoorde ze een geluid uit de woonkamer. Ze ging naar beneden, maar er was niemand. Toen ze verder liep hoorde ze dat de kraan drupte in de badkamer. Dus ging ze naar binnen. Toen ze eenmaal het licht aandeed, zag ze met bebloede letters op de muur; ''De moordenaar likt je vingers.'' (sounds dirty :'D). En in een hoekje lag haar hond, dood.

    Ik vind hem niet zo goed, maar een vrienin van mijn kon echt serieus bijna niet meer slapen :').

    Op scouying is ie anders ibj ons.

    Een meisje is aleen thuis en ziet overal schaduwen, ze steekt haar ha d onder haar bed en voelt het vertrouwde likje van haar hond. Als ze in de nacht geluid hoort loopt ze vorzichtig naar de badkamer. Hier ziet ze een hondenhuid opgehangen bij de douche. Met bebloecde letters staat er ' mensem kunnen ook likken.


    Langleve scouting voor die verjaardag.

    Een meisje op een internaat maakt stiekem huiswerk bij de jongens. Als ze klaar zijn gaan ze een film kjken. Als de klok twee uur slaat schrikt ze op. " mag ik hier slapen zodat ik mijn kamergenoot niet wakker hoef te maken?" de jongens knikken en zacht gaat ze haar spullen halen. In de kamer hoort ze een drup geluid, vast de kraan. Ze pakt wat spillen en gaat slapenbij de iongens.
    De volgende dag is er overal poliyie. Xe vertellen haar dat haar kamergenote vermoord is. Als ze naar haar kamer gaat voor wt kleding ziet se oop de grond de tekst blij? Dat je het ligt niet aan deed?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb ook wel eens zulke dingen.
    Dan ben ik doodsbang.
    Altijd denk ii dan: nou jha, dan ben ik maar dood, lekker rustig .... :$


    Life is full of fake people

    Embraced schreef:
    Bij mij kan er niemand onder mijn bed liggen, daar liggen allemaal laden :3.


    Life is full of fake people

    Godric schreef:
    Ik weet een hele goede horror story, dan schrik je ook t pleuris. Vorig jaar met oud en nieuw, ging ik die zo vertellen aan een vriendin, haha dat was hilarisch, want ze begon te gillen.

    -- Oh hij lijkt op die van Valentino alleen dit keer is het met een kindje zie zingt dat hij zijn been terug wil. En de familie is zo arm dat ze het been van het kind willen verkopen. Dan vermoord het eerst zijn broertjes en zusjes, en dan zijn moeder.


    Ja die ken ik ook, en ik ken er ook één van een gehandicapt meisje die overlijdt een een random poor guy steelt dan haar beentje, er zijn heel veel versies van, maar ik vond dit de leukste om te posten.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Er was eens een man die een man kende die een man kende die een man kende die een man kende die een man kende die een man kende daarvan zijn neef...(cat)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Nou, ik kreeg de koude rillingen. Ik hou niet van dat soort verhalen, gelukkig kan er niemand onder mijn bed gaan liggen omdat ik een hoogslaper heb en daar onder staan nogal veel spullen.


    Physics is awesome

    Louriox schreef:
    O, ik zou dit niet moeten lezen, want ik kan hier echt niet tegen...

    Louriox schreef:
    O, ik zou dit niet moeten lezen, want ik kan hier echt niet tegen...


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik heb een hoogslaper dat zou ik dus wel snel kunnen zien,maar soms word ik wakker van een nachtmerrie ga ik naar het toilet en durf ik niet meer naar boven in mijn bed want ik zie niet wat er op mijn bed kan liggen


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.



    Btw, I find this to be more scary than the stories.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Cadentium schreef:
    Ik kende er ook eentje van een meisje dat alleen thuis was.
    Dat meisje heeft een hond en als ze bang is steekt ze haar vingers onder haar bed en likt hij aan haar vingers. Dus een avond was ze alleen thuis en hoorde ze een geluid uit de woonkamer. Ze ging naar beneden, maar er was niemand. Toen ze verder liep hoorde ze dat de kraan drupte in de badkamer. Dus ging ze naar binnen. Toen ze eenmaal het licht aandeed, zag ze met bebloede letters op de muur; ''De moordenaar likt je vingers.'' (sounds dirty :'D). En in een hoekje lag haar hond, dood.

    Ik vind hem niet zo goed, maar een vrienin van mijn kon echt serieus bijna niet meer slapen :').


    Ik had hier een andere versie van gehoord, dat het meisje haar "hond" aaide, maar haar echte hond is natuurlijk dood, dus wat had ze dan geaaid? Haha.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Yoda schreef:


    Btw, I find this to be more scary than the stories.

    Best wel creepy, ja.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Louriox schreef:
    O, ik zou dit niet moeten lezen, want ik kan hier echt niet tegen...

    Same here, ik ben echt dom.