• Uit duizenden kandidaten zijn tien jongeren tussen de 16 en 25 uitgekozen om deel te nemen aan 'Hurricane Island'. De enige eisen om je in te schrijven was dat je in de leeftijdsgroep moest vallen en niet bekend mocht zijn. In dit tv-progamma wordt de groep tussen tien uur 's ochtends en acht uur 's avonds gevolgd terwijl ze moeten overleven op een Caribisch, verder onbewoond eiland.
    Wanneer de groep op het eiland aan zal komen, staan er al twee huisjes klaar: één voor de jongens en één voor de meisjes. Maar voor de rest zullen ze alles zelf moeten verzorgen. Pas wanneer iemand iets heeft gebroken of een dodelijke ziekte onder de leden heeft zal deze worden opgehaald. Wanneer ze honger hebben en niks kunnen vinden, worden ze aan hun lot overgelaten.

    Wie zijn sterk genoeg voor dit eiland?

    __

    Er worden dus vijf jongens en vijf meisjes gespeeld die moeten overleven op dit eiland. Het eiland biedt veel mogelijkheden; er groeit fruit, lopen kippen los en er is genoeg vis in de zee. Het water kunnen ze halen van beekjes in het bos, aangezien het zeewater natuurlijk veel te zout is.
    Als er een huisje beschadigt raakt door de storm, moeten ze dit zelf weer opbouwen. De groep mag van thuis mee nemen wat ze willen, maar als dit op is wordt het niet bijgevuld.

    - Je speelt niet voor anderen
    - 16+ is toegestaan
    - Foto's voor de personage's zijn verplicht (dus geen anime o.i.d.)
    - Alleen 'extra' en 'bijnaam' hoeven niet worden ingevuld, voor de rest wil ik van alles een beschrijving
    - Geen perfectie
    - Ruzie's binnen de karakters houden
    - Naamveranderingen doorgeven
    - Houdt het realistisch; niemand is dus meteen een expert in kippen vangen o.i.d.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan


    Naam:
    Bijnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Verleden:
    Extra:

    Jongens:
    1. François 'Cesco' Francesco Torres (Klaine4Ever)
    2. Gereserveerd (WillNotLearn)
    3. Caleb 'Cal' Riley Riverson (Prisoner)
    4. Rizardo 'Riz' Luneth Lazuli (Escritura)
    5. Dylan 'Dil' Owen Conor (xheart)

    Meisjes:
    1. Adelynn 'Lynn' Cherita Marvella (Nesaea)
    2. Angelica 'Angel' Wolfe (Assassin)
    3. Abbey 'Abb' Jennifer Addison (Paralyzedx)
    4. Flower 'Flow' Adriana Drea (Timmons)
    5. Aviera 'Mila' Milena Castanavo (Khedira)


    Tenzij mensen zich uitschrijven of te laat zijn met het invullen van hun reservering, zitten we VOL

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 19:25 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Naam: Caleb Riley Riverson
    Bijnaam: Cal
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk: Hij is 1.92 is erg gespierd en heeft donkerbruin haar en bijna zwarte ogen.


    Innerlijk: Het is een wispelturige jongen die van de ene dag verschrikkelijk blij kan zijn op de andere dag verschrikkelijk boos. Van Chagrijnig tot 'het kan me niks schelen.' Hij verward mensen er enorm door en weet er zelf niet mee om te gaan. Toch probeert hij zich 'rustig' te houde.
    Verleden: Zijn vader had hetzelfde probleem en kon er niet mee omgaan. Alleen liet hij zich leiden door zijn woede, iets wat Caleb niet doet.
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 17:44 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    *Schizofreen.
    Nee, ze heeft een psychoaffective schizofrenize stoornis, ofzoiets. Ik had zin om haar gek te maken haha.
    Als het niet goed is, zeg je het maar. Dan maak ik haar anders.


    Your make-up is terrible

    I would like to reserve a boy ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Assassin schreef:
    *Schizofreen.
    Nee, ze heeft een psychoaffective schizofrenize stoornis, ofzoiets. Ik had zin om haar gek te maken haha.
    Als het niet goed is, zeg je het maar. Dan maak ik haar anders.


    Ghehe bedoel je Schizoaffectief? Ja ik weet dat, ben daar wel eens voor genoemd.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Assassin schreef:
    *Schizofreen.
    Nee, ze heeft een psychoaffective schizofrenize stoornis, ofzoiets. Ik had zin om haar gek te maken haha.
    Als het niet goed is, zeg je het maar. Dan maak ik haar anders.

    Het liefst wel. Ik bedoel, waarom zouden ze iemand naar een eiland sturen waar ze het maar uitzoekt als diegene niet helemaal honderd is? :')


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Prisoner schreef:
    (...)

    Ghehe bedoel je Schizoaffectief? Ja ik weet dat, ben daar wel eens voor genoemd.


    Yes, dat. Ik haal het steeds door elkaar. Mijn opa had lol. /had ja want hij is dood.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Yes, dat. Ik haal het steeds door elkaar. Mijn opa had lol. /had ja want hij is dood.


    Een oude vrouw had dat. Maar blijkbaar ook iets anders want ze noemde me Emily en ze moest huilen.. ik was 10..


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nesaea schreef:
    (...)
    Het liefst wel. Ik bedoel, waarom zouden ze iemand naar een eiland sturen waar ze het maar uitzoekt als diegene niet helemaal honderd is? :')


    Ze functioneerd verder normaal hoor haha. Maar ik zal even iets anders bedenken bij extra.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ze functioneerd verder normaal hoor haha. Maar ik zal even iets anders bedenken bij extra.

    Oke, bedankt (:


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Heb even een vraagje, mag je een bekend persoon gebruiken voor je karakter? Het is geen probleem als het niet mag, I just want to know.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Heb even een vraagje, mag je een bekend persoon gebruiken voor je karakter? Het is geen probleem als het niet mag, I just want to know.

    Hoe bedoel je precies? Als je het qua foto bedoelt: ja. Als je het gewoon over je gehele personage is (bv: Je speelt Megan Fox oid), nee. Maar dat staat ook al in de intro.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ik wil wel de laatste jongen :) Als dat nog kan.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Nesaea schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je precies? Als je het qua foto bedoelt: ja. Als je het gewoon over je gehele personage is (bv: Je speelt Megan Fox oid), nee. Maar dat staat ook al in de intro.



    Nee, gewoon qua foto en uiterlijk. ^^ hoewel ik het uiterlijknwaarschijnlijk aanpas met picmonkey or something. but Rizardo is, apart from the photo, ccompletly mine.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)


    Nee, gewoon qua foto en uiterlijk. ^^ hoewel ik het uiterlijknwaarschijnlijk aanpas met picmonkey or something. but Rizardo is, apart from the photo, ccompletly mine.

    Dat mag natuurlijk (:


    "Do you believe monsters are born or made?"

    xheart schreef:
    Ik wil wel de laatste jongen :) Als dat nog kan.

    Dat kan (:


    "Do you believe monsters are born or made?"