• Uit duizenden kandidaten zijn tien jongeren tussen de 16 en 25 uitgekozen om deel te nemen aan 'Hurricane Island'. De enige eisen om je in te schrijven was dat je in de leeftijdsgroep moest vallen en niet bekend mocht zijn. In dit tv-progamma wordt de groep tussen tien uur 's ochtends en acht uur 's avonds gevolgd terwijl ze moeten overleven op een Caribisch, verder onbewoond eiland.
    Wanneer de groep op het eiland aan zal komen, staan er al twee huisjes klaar: één voor de jongens en één voor de meisjes. Maar voor de rest zullen ze alles zelf moeten verzorgen. Pas wanneer iemand iets heeft gebroken of een dodelijke ziekte onder de leden heeft zal deze worden opgehaald. Wanneer ze honger hebben en niks kunnen vinden, worden ze aan hun lot overgelaten.

    Wie zijn sterk genoeg voor dit eiland?

    __

    Er worden dus vijf jongens en vijf meisjes gespeeld die moeten overleven op dit eiland. Het eiland biedt veel mogelijkheden; er groeit fruit, lopen kippen los en er is genoeg vis in de zee. Het water kunnen ze halen van beekjes in het bos, aangezien het zeewater natuurlijk veel te zout is.
    Als er een huisje beschadigt raakt door de storm, moeten ze dit zelf weer opbouwen. De groep mag van thuis mee nemen wat ze willen, maar als dit op is wordt het niet bijgevuld.

    - Je speelt niet voor anderen
    - 16+ is toegestaan
    - Foto's voor de personage's zijn verplicht (dus geen anime o.i.d.)
    - Alleen 'extra' en 'bijnaam' hoeven niet worden ingevuld, voor de rest wil ik van alles een beschrijving
    - Geen perfectie
    - Ruzie's binnen de karakters houden
    - Naamveranderingen doorgeven
    - Houdt het realistisch; niemand is dus meteen een expert in kippen vangen o.i.d.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan


    Naam:
    Bijnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Verleden:
    Extra:

    Jongens:
    1. François 'Cesco' Francesco Torres (Klaine4Ever)
    2. Gereserveerd (WillNotLearn)
    3. Caleb 'Cal' Riley Riverson (Prisoner)
    4. Rizardo 'Riz' Luneth Lazuli (Escritura)
    5. Dylan 'Dil' Owen Conor (xheart)

    Meisjes:
    1. Adelynn 'Lynn' Cherita Marvella (Nesaea)
    2. Angelica 'Angel' Wolfe (Assassin)
    3. Abbey 'Abb' Jennifer Addison (Paralyzedx)
    4. Flower 'Flow' Adriana Drea (Timmons)
    5. Aviera 'Mila' Milena Castanavo (Khedira)


    Tenzij mensen zich uitschrijven of te laat zijn met het invullen van hun reservering, zitten we VOL

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 19:25 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nesaea schreef:
    (...)
    Ik vind 18 ook best jong om verloofd te zijn, dus ik dacht misschien gaan jullie ook vroeg trouwen :3

    Oke, dan verander ik de beginpost even.


    Desnoods kunnen we het woensdag of vrijdag doen. als het woensdag is mis ik wel een deel, maar kan ik nog bijlezen.

    Anyway, it is pretty early. :3 Maar daarom wachten we nog een tijdje; stel dat we nu zouden trouwen, nu we 3 weken echt 'bij elkaar' zijn, en het werkt straks niet.
    It does work really well right now, but we're not taking chances. :3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik weet het neit, kunnenw e niet gewoon nu beginnen anders?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    @ Lizz
    Woensdag kan ook nog, maar dan heb ik 's avonds rapportuitreikingzeikgedoe.

    Ja oke :3 't Gaat in ieder geval beter dan bij mij.

    @ Klaine4Ever
    Er zijn nog twee rollen niet ingevuld, vind het wel zo sociaal om daar op te wachten.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ja okee, kan ook xd Wachten op hun. gb me maar als we beginnen anders ;) Ik ben bijna iedere dag online nmlk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Klaine4Ever schreef:
    Ja okee, kan ook xd Wachten op hun. gb me maar als we beginnen anders ;) Ik ben bijna iedere dag online nmlk.

    Maar van hoe laat tot hoe laat is je schoolfeest?


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Meestal van half 8 tot 12 uur half een. MAar ik weet neit zeker of het die dag is, :S Het staat ook neit op schoolsite. xd

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 21:52 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Anders beginnen we bijvoorbeeld woensdag maar dat alleen iedereen een eerste post mag schrijven? En tot iedereen dat gedaan heeft gaan we niet verder.


    Your make-up is terrible

    @ Assassin dat is nou een slim idee :)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Assassin schreef:
    Anders beginnen we bijvoorbeeld woensdag maar dat alleen iedereen een eerste post mag schrijven? En tot iedereen dat gedaan heeft gaan we niet verder.


    I approve of this idea


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Assassin schreef:
    Anders beginnen we bijvoorbeeld woensdag maar dat alleen iedereen een eerste post mag schrijven? En tot iedereen dat gedaan heeft gaan we niet verder.

    Ik vind het goed (:


    "Do you believe monsters are born or made?"

    SLim idee, ik ben alleen vanaf morgen in Amsterdam. dusse xd


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    SLim idee, ik ben alleen vanaf morgen in Amsterdam. dusse xd

    Voor hoe lang kan je er dan niet zijn? Als dat een paar dagen is kunnen we daar moeilijk op wachten.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ehm, ik kan wel online komen hoor. Maar niet heel erg actief etc.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Change of plans, ik kan wel online komen. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Yeaaah. :'D


    Your make-up is terrible