• Ja! Ik ben gewoon een raar kind denk ik. Ik heb altijd gezegd dat ik bij mijn ouders blijf wonen tot mijn studie is afgerond. Nu denk ik dat ik dat herzie, want in principe zou ik het op mezelf prima redden, alleen financieel gezien zou ik nog een paar maanden moeten wachten. En ik heb ook altijd geschreeuwd dat ik jong moeder wil worden, en hier komt mijn grote probleem. Ik wil dus jong moeder worden (21 jaar op zijn vroegst) mits ik een vriend heb, samenwoon, het financieel aan kan en de relatie stabiel is. Maar het is zo vervelend dat ik nog moet wachten tot ik 21 ben. Het begon te kriebelen ongeveer anderhalf jaar geleden, maar het word steeds erger. Ik ben nu bijna 18 en ik zou echt niet meer kunnen wachten tot ik 21 ben als het zo doorgaat. Mijn vriend weet dit, en ik weet dat hij ook wel jong vader wil worden alleen niet zo jong als ik. Daarbij gaan we nog veel te kort met elkaar om daar nu al over te praten en mijn moeder zou me vermoorden maar dat kriebelende gevoel maakt het heel moeilijk.

    Wat ik hier nou eigenlijk mee wil bereiken mag ook Joost weten.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Hmm, je kunt het toch maar beter rustig aan doen. Sowieso éérst 'the right guy' vinden, hem goed leren kennen en niet snelsnelsnel willen, omdat je graag een gezinnetje wil.
    Verder vind ik je niet raar hoor, 21 lijkt mij een acceptabele leeftijd, maar aangezien ik dan (alst goed is) nog in mijn opleiding zit, zou ik wachten.


    You are beautiful, you are love.

    Impressie schreef:
    Hmm, je kunt het toch maar beter rustig aan doen. Sowieso éérst 'the right guy' vinden, hem goed leren kennen en niet snelsnelsnel willen, omdat je graag een gezinnetje wil.
    Verder vind ik je niet raar hoor, 21 lijkt mij een acceptabele leeftijd, maar aangezien ik dan (alst goed is) nog in mijn opleiding zit, zou ik wachten.


    Zoals ik al zei, ik wil ook eerst financieel gesetteld zijn, een stabiele lange relatie hebben, dus niet snelsnel. En met 21 ben ik als het goed is net klaar met mijn eerste opleiding. (:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Zoals ik al zei, ik wil ook eerst financieel gesetteld zijn, een stabiele lange relatie hebben, dus niet snelsnel. En met 21 ben ik als het goed is net klaar met mijn eerste opleiding. (:


    Okee, mooi. (: Komt vast wel goed dan.


    You are beautiful, you are love.

    Impressie schreef:
    (...)

    Okee, mooi. (: Komt vast wel goed dan.


    Me hope so. :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Wees blij met je vriend, de mijne zegt dat ie geen kinderen wil :'D Maargoed, ik heb zelf ook last van rammelende eierstokken maar ik zie mezelf echt nog niet een kind hebben over een jaar. Misschien moet je eens gaan oppassen op hele vervelende kinderen hehe :Y)


    -

    Genius schreef:
    Wees blij met je vriend, de mijne zegt dat ie geen kinderen wil :'D Maargoed, ik heb zelf ook last van rammelende eierstokken maar ik zie mezelf echt nog niet een kind hebben over een jaar. Misschien moet je eens gaan oppassen op hele vervelende kinderen hehe :Y)


    dit maakte me aan het lachen :Y)
    hehehe

    maar zoals iedereen al eigenlijk zegt, gewoon wachten ;D
    maar dat weet je natuurlijk al. Ik zelf wil het t liefst zo lang mogelijk uitstellen XD zie mezelf nou niet echt graag jong moeder worden ofzo...


    Life is hard, just break it with your head <3

    Tsja wat je wil bereiken weet ik ook niet :'].


    No growth of the heart is ever a waste

    Genius schreef:
    Wees blij met je vriend, de mijne zegt dat ie geen kinderen wil :'D Maargoed, ik heb zelf ook last van rammelende eierstokken maar ik zie mezelf echt nog niet een kind hebben over een jaar. Misschien moet je eens gaan oppassen op hele vervelende kinderen hehe :Y)


    Het zusje van mijn beste vriendin is 5 en die heeft ADHD, ik zie haar ook als zusje dus ik denk dat ik vervelende kinderen wel aankan. Hahaha.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ivan schreef:
    Tsja wat je wil bereiken weet ik ook niet :'].


    Mweh waarschijnlijk gewoon irritatie van me af schrijven of zo. Hahaha


    We'll still love each other, forever and always. <3

    ahhhhh, het rammelende eierstokken syndroom! hoezeer ik kinderen ook haat, op een of andere manier ken ik het gevoel :p al wil ik ten minste 27 zijn voor ik eraan begin. Eerst leven en carrière hebben, dan pas nieuw leven.

    en mijn vriend is net degene van ons twee dat zo graag kindertjes wilt... ik ook, maar net dat beetje minder.

    hmm, ik zou me er alvast niet teveel zorgen over maken. Wat ik denk is, aangezien het ons instinct zou zijn om nu al een kind te hebben, is het gewoon dat oer instinct dat schreeuwt om voort te planten :'D niet abnormaals. Hoop ik.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Sorry, can't help you; ik wil nooit kinderen...


    Bad decisions make good stories.

    Valentino schreef:
    (...)

    Mweh waarschijnlijk gewoon irritatie van me af schrijven of zo. Hahaha

    Achja, als het oplucht, alleen maar beter! :]
    Goed, Sam. Slapen nu. Het is half 3 hier -.-


    No growth of the heart is ever a waste