• HEATHERVILLE

    THE CITY FOR THE FILTHY RICH





    Als je behoort tot de rijkste personen van het land woon je in Heatherville. Dit is een kleinschalige stad waar je alleen terecht komt als je zwemt in het geld. Heatherville telt slechts 500 inwoners, maar zij hoeven absoluut niets te kort komen. De kleine stad bezit alles waar je maar op kunt hopen: een winkelcentrum met de duurste winkels, toprestaurants, een golfclub, de meest luxueuze clubs.


    MONEY TALKS AND I LISTEN


    Als je de middelbare school afrondt, heb je als inwoner van Heatherville twee opties: je gaat studeren aan een prestigieuze universiteit en je verlaat het nest of je hoeft geen opleiding te volgen, omdat je toch wel verzekerd bent van een kansrijke toekomst. Dan blijf je dus in Heatherville wonen. Dit is de groep die we volgen - jongvolwassenen die hun jonge jaren besteden aan de duurste merkkleding, de beste feestjes en zo min mogelijk verantwoordelijkheid.

    In Heatherville maakt het niet uit wie je bent, zolang je maar genoeg geld hebt. De één is de CEO van een internationaal topbedrijf, de ander een wereldberoemde acteur, maar het kan ook zo zijn dat het geld op een minder legale manier is verkregen. Niemand kijkt ergens naar.


    Naam:
    Leeftijd: 18-23
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Extra: een foto van zijn/haar huis erbij zou leuk zijn


    ♀ Gereserveerd door Velns
    ♀ Monica Diangelo • Mandolorian • 1.2
    ♀ Ella Sinclair • Munis • 1.5
    ♀ Madeleine Florence • Estralita • 1.2
    ♀ Gereserveerd door Parasite • 1.4
    ♀ Nikita Henderson • Dreamweaver • 1.5
    ♀ Tinsley Ranger • Guavara • 1.4
    ♀ Leonorda Booth • Millay • 1.5
    ♀ Noé Aitkin • Canagan • 1.5

    ♂ Fitzgerald Young • Ziegler • 1.1
    ♂ Xavi Gelbero • Styles • 1.4
    ♂ Noam Yates • Woundmate • 1.5
    ♂ Jules Caleruega • Venustic • 1.5
    ♂ Kars Vanderwaal • Locke • 1.5
    ♂ Sebastian Mcgawyer • DevIce • 1.4
    ♂ Joseph Stephens • Balloo • 1.4
    ♂ Altair Dunn • Guavara • 1.5






    Ondanks dat Heatherville qua inwoners niet veel voorstelt, heeft de kleine stad alles waar je maar om kunt wensen.
    ★ Een prachtige winkelstraat met luxe merken.
    ★De Heatherville Country club waar men gebruik kan maken van verschillende sportfaciliteiten, zoals een golfbaan, tennisvelden, zwembaden en polo.
    ★Een luxe spa als men moet bijkomen na een zware dag shoppen.
    ★ De populaire Blue Club waar je je zorgen kunt vergeten met de duurste flessen champagne en vele donkere hoekjes.


    Regels
    ★ Probeer een post van minimaal 200 woorden te schrijven
    ★ Probeer één keer per week te posten
    ★ Geen perfecte personages
    ★ Houd ruimte over om relaties te laten ontwikkelen in de RPG
    ★ Geen ruzie maken, be nice
    ★ Maximaal twee personages per persoon
    ★ Have fun c:

    [ bericht aangepast op 24 maart 2020 - 16:14 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mag ik een dame?

    Mag ik een jongen?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Yes voor jullie beiden! c:
    Leuk dat jullie mee willen doen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik zou voor nu graag een mannelijke rol willen reserveren.
    Het ligt een beetje aan m'n inspiratie of ik een rol verzonnen krijg.


    Ugh, ik twijfel dus doe even MT. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Woundmate schreef:
    Ik zou voor nu graag een mannelijke rol willen reserveren.
    Het ligt een beetje aan m'n inspiratie of ik een rol verzonnen krijg.


    Ik zet je erbij! c:
    Als je hulp nodig hebt, let me know.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mag ik een vrouw? c:


    El Diablo.

    Mag ik een mannelijke rol?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Jazeker @ beiden!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Canagan schreef:
    Ugh, ik twijfel dus doe even MT. (:




    THE ICE PRINCE




    NAAM
    Fitzgerald — Means "son of GERALD" in Anglo-Norman French.
    Benjamin — From the Hebrew name בִּנְיָמִין (Binyamin) meaning "son of the south" or "son of the right hand", from the roots בֵּן (ben) meaning "son" and יָמִין (yamin) meaning "right hand.
    Jonathan — From the Hebrew name יְהוֹנָתָן (Yehonatan), contracted to יוֹנָתָן (Yonatan), meaning "YAHWEH has given".
    Young — Derived from Old English geong meaning "young".

    Iedereen, behalve zijn ouders, noemt hem Fitz. Hij weet eigenlijk niet beter dan dat iedereen hem zo noemt en zijn voorkeur gaat er ook naar uit om zijn naam af te korten. Hij heeft er een hekel aan dat zijn ouders hem wel Fitzgerald noemen. Hij vindt de naam ouderwets.





    Going out on a weekday Hoping on the collide with the soul that knows a heart, from a lie
    Sees a
    heart in the lie, that you show.





    LEEFTIJD
    Fitz is twintig jaar oud. Hij is nu twee jaar van de middelbare school af. Hij is geboren op een koude winterdag, de zeventiende van de maand februari om precies te zijn. Fitz is geboren in een klein dorpje in Wisconsin, maar is als baby al uit huis geplaatst.


    HUIS
    De familie Young woont in een luxe villa, dichtbij de Country Club in Heatherville. Het huis is voorzien van meerdere slaap- en badkamers, een prachtige keuken en beeldschone tuin vol met bloemen en planten. Ook heeft het huis een zwembad ín en buiten het huis. Fitz' favoriete plek in het huis is achterin in de tuin waar al jaren geleden een boomhut is gebouwd. Zelfs nu hij wat ouder is, zit hij graag in de boomhut om de rust op te zoeken.

    I can see a little light here. Know that I'm ready to fight, but I'll run and I'll hide again.
    I can see a
    little light here. Know I should get up and try, but I'm better at hiding it.



    INNERLIJK
    Arrogant ❄ Assertief ❄ Autonoom ❄ Bedachtzaam ❄ Betrouwbaar ❄ Eerlijk ❄ Eigenzinnig ❄ Gedisciplineerd ❄ Geduldig ❄ Gevoelig ❄ Humeurig ❄ IJverig ❄ Ingewikkeld ❄ Introvert ❄ Jaloers ❄ Kalm ❄ Kieskeurig ❄ Koppig ❄ Kwetsbaar ❄ leergierig ❄ Melancholiek ❄ Nauwkeurig ❄ Ordelijk ❄ Plichtsgetrouw ❄ Respectvol ❄ Scherpzinnig ❄ Slim ❄ Sluw ❄ Somber ❄ Standvastig ❄ Teruggetrokken ❄ Trots ❄ Trouw ❄ Verstandig ❄ Volwassen ❄ Wraakzuchtig

    Fitz is een lastige jongen, niet het type met wie de meeste mensen graag omgaan. Een deel van zijn persoonlijkheid is gewoon wie hij is, een ander deel is ontstaan door wat hij heeft meegemaakt. Je kunt het hem dus niet helemaal kwalijk nemen.
          Over het algemeen is Fitz een rustige, teruggetrokken en introverte jongen. Hij praat niet graag over zijn gevoelens en probeert zijn problemen altijd zelf op te lossen. Hij vraagt nooit om hulp, daar is hij veel te trots voor.
          Daarnaast is hij arrogant, humeurig en sluw. Hij vindt zichzelf beter dan anderen en kan het niet laten om dat ook uit te stralen. Hij vindt altijd wel iets van iemand en hij heeft er geen problemen mee om zijn mening uitgebreid te verkondigen. Dit is een verdedigingstactiek: de aanval is immers de beste verdediging. Als hij iedereen maar genoeg op afstand houdt, kan niemand dichtbij hem komen.
          Toch weet Fitz heel goed wanneer hij zich moet gedragen. Hij kan op momenten erg respectvol, bedachtzaam en geduldig zijn. Hij is dan de voorbeeldzoon die zijn ouders zo graag willen zien. Hij gedraagt zich dan volwassen en verstandig.
          Tevens is Fitz een slimme en leergierige jongen. In zijn leerjaar was hij een van de beste leerlingen. Hij heeft een goed stel hersenen in zijn hoofd zitten en hij weet er ook nog eens het maximale uit te halen. Zijn prestatiegerichtheid neigt heel eg naar perfectionisme. Als Fitz iets doet, wil hij het goed doen en als dat niet lukt, raakt hij gestrest en geïrriteerd. Een 8 is niet goed genoeg als je ook voor een 10 kunt gaan.
          Ten slotte is Fitz een ongelofelijk jaloerse jongen. Hij wilt alles hebben wat een ander ook heeft, maar dat heeft niet zo'n betrekking op materialistische zaken - die kan hij immers zelf kopen. Hij is jaloers op degenen die een goede relatie met zijn ouders heeft, iemand die weet wie hij is en de personen die liefde gevonden hebben. In principe misgunt hij niemand iets, maar hij gunt het zichzelf gewoon meer.


    UITERLIJK
    ❄ Fitz is een lange, slanke jongen. Hij is 1,95cm lang en heeft een tengere bouw. Hij houdt absoluut niet van sporten en dat is ook wel te zien door het gebrek aan spieren. Hij eet vrij gezond en heeft daardoor een slank lichaam.
    ❄ Fitz heeft zeer lichtblonde haren. Soms lijken zijn haren wel wit van kleur. Met wat gel strijkt hij zijn haren meestal naar achteren, zodat ze niet in zijn gezicht vallen.
    ❄ Qua kleding zul je Fitz altijd netjes aangekleed zien. Op evenementen draagt hij een peperduur maatpak, op normale dagen draagt hij het liefste een mooie blouse. Je zult hem niet snel in een korte broek zien.
    ❄ Hij heeft grijsblauwe ogen die omringd worden door lange, donkere wimpers.




    I'll deny all the weak play. Not a style that I take any pride in.
    But the greed on my mind. Isn't going away.





    GESCHIEDENIS
    Father — Patrick George Young — Hotel owner
    Mother — Catherine Meredith Young — Owner magazine 'YOUNG'

    Bij een mode-evenement in New York leerde Patrick Young en Catherine Rutherford elkaar kennen. Patrick Young was al vijfentwintig jarige jongeman bezig met netwerken voor de hotelketen van zijn vader. Hij zou over een aantal jaar het bedrijf gaan overnemen als familiebedrijf. Catherine Rutherford was zesentwintig en bezig met het opbouwen van haar eigen modetijdschrift - toen nog onder een andere naam. Het klikte meteen tussen de twee en al snel gingen ze daten met elkaar.
          Binnen vier jaar trouwden ze met elkaar. Ze waren ongelofelijk gelukkig met elkaar en gingen samen in Heatherville wonen. Het leven kon niet op voor hen: ze hadden alle luxe waar ze om konden wensen. Toch bleef één ding uit. Het lukte maar niet om zwanger te worden. Na meerdere medische onderzoeken bleek Patrick onvruchtbaar te zijn. Uiteindelijk heeft het tweetal besloten om een kind te adopteren, omdat hun kinderwens nog steeds bestond.
          Ze adopteerden een baby'tje en noemden hem Fitzgerald. De biologische ouders van de baby ware Sophie Chambers en Richard Fields - twee jonge twintigers die absoluut niet klaar waren voor een baby. Richard dronk veel en was werkeloos. Ook Sophie werkte niet.
          Ze hebben Fitz op jonge leeftijd al verteld dat hij geadopteerd was, omdat ze wilden dat de jongen de waarheid wist. Fitz kreeg alles waar hij om vroeg en hij was heel verwend, maar echt gelukkig leek hij nooit. Hij had op jonge leeftijd al veel ruzie met zijn ouders en hij kon zijn draai maar niet vinden. Toen Fitz dertien was, hebben zijn ouders besloten dat hij mocht weten wie zijn biologische ouders waren. Helaas voor Fitz is hij erachter gekomen dat zijn biologische moeder overleden was en dat zijn biologische vader in de gevangenis zat.
          Fitz heeft nooit een goede band met zijn ouders gehad. Hij is qua persoonlijkheid erg anders en hij heeft het gevoel dat zijn ouders juist te veel van hem verwachten. Ze willen een sociale, vlotte zoon, terwijl Fitz juist erg teruggetrokken en rustig is. Fitz weet nu enkele jaren dat hij op jongens valt, maar hij durft dit niet aan zijn ouders te vertellen - bang om afgekeurd te worden door hen. Hij worstelt hier heel erg mee, omdat zijn ouders maar blijven vragen wanneer hij eens thuis komt met een vriendinnetje.


    When I'll wait for the dueling to get a litte cold again.
    Then no one but I will knowme when all of my light ends.



    EXTRA
    Talenten ❄ Fitz kan heel goed tennissen, wat hij dan ook graag bij de Country Club doet. Wat niet veel mensen weten, is dat Fitz graag tekent en dit ook goed kan. Hij tekent graag mensen na.
    Talen ❄ Engels, Frans en een woordje Spaans.
    Allergieën ❄ Lichte hooikoorts
    Hobby's ❄ Tennis en tekenen
    Verslavingen ❄ Geen
    Geaardheid ❄ Homoseksueel (niet uit de kast)
    Other ❄ Fitz drinkt geen alcohol en doet ook niet aan drugs. Hij is bang om de controle te verliezen.
                                                                                             


    [ bericht aangepast op 24 maart 2020 - 16:24 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Canagan schreef:
    Ugh, ik twijfel dus doe even MT. (:

    Join us everyone c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik wil wel, maar de inspiratie voor een nieuwe rol is zoekende. :')


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    ^ same, en ik ben ook bang dat ik het posten dan niet helemaal ga kunnen volgen /:


    Mhm?