• Welcome to the circus, Ladies and Gentleman!
    Het is namelijk weer zover: de beste shows van de wereld komen er weer aan. Alleen is het geen gewoon circus, het is namelijk Cirque du Freak en de mensen leven in de waan dat het allemaal eigenlijk nep is en voor hun vermaak. Echter weten ze dus niet dat ze allemaal zo geboren of geworden zijn en het hele circus wel degelijk waar is.
    ’Oh, those petty humanbeings… They ain’t know what they’re getting into…’

    Komt bij ’t circus:
    Frey – Scarlett Raven Xena – Spinnen
    Aragog – Améliah Cathy Billington – Pijn
    Soubi – Vincent Reese – Vuur
    lluvia – Matthew Oliver Parker – Energie & Metaal
    Nesaea - Chryse Jae Parsel Lachesis – Panter & Gif

    Hoort er al bij:
    Stiles – Riley Nicolas Bennett – Hij kan echt alles eten
    Stiles – Eden Florence Morales – Hypnotiseren door middel van haar stem, zeemeermin
    Aragog – Madeline 'Maddy' Juliah Evans – Slangen
    Alladin – Evanna Samantha Butterfly – Heel lenig
    Sirens – Amare Cecilia Jackson – Empathisch & kan moleculen bevriezen
    Sirens – Cameron Dustin Jackson – Telekinetisch & kan moleculen versnellen
    Hutcher – Alexander ‘Alex’ Demi Collins – Kent geen pijn
    Cloudbreaker – Adam Hayden Ravi Danner – Helderziendheid & Illusies, katachtigen


    Regels:
    - Leeftijd moet tussen de 16 en 25
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    - Max. drie personages per user
    - Reserveringen blijven één dag staan
    – Just have fun! (:

    RPG samen met Stiles
    De naam 'Cirque du Freak' behoort tot de Auteur Darren Shan.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 22:44 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sirens schreef:
    ( De kus was btw echt..het uitmaken alleen door Eden xd en hij had geholpen. Ze mochten blijven.. xd )


    [Ja dat die kus echt was weet ik wel (: wat bedoel je met 'en hij had geholpen. Ze mochten blijven??]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    ( Wolven. )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Eden Florance Morales
    'Doe ik,' zegt Cameron gelijk. Zijn ogen krijgen een groen/bruine kleur. 'Alles voor mijn beeldschone Eden,' zegt hij zacht en hij drukt een kus op mijn lippen. Hij draait zich om en ik zie net als hem nog een glimp van Evanna. Shit. Laat haar die kus niet gezien hebben! 'Ik ben zo terug lief,' zegt Cameron waarna hij achter Evanna aan rent. Ik bijt op mijn lip en laat me om de grond zakken. Was dit wel het juiste om te doen? Het moment met Cameron net voelde gewoon goed. Als ik het niet tegen hem had gezegd had hij het uiteindelijk toch wel zelf uitgemaakt. Ik knik bij die gedachte maar het lukt alsnog niet om mezelf te overtuigen waardoor ik twijfelen op mijn lip bijt. 'Hey,' hoor ik dan een zachte stem zeggen. Cameron. Ik tover een neppe glimlach op mijn gezicht maar zodra ik Cameron zie word die glimlach echt. Tuurlijk was dat het juiste om te doen, Cameron en ik horen bij elkaar. 'Hee,' glimlach ik terwijl ik weer overeind kom.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ja oke dat is waar. Okee nu verveel ik me xd Nouja misschien vind ik nog wel iets/iemand waardoor ik hier weer kan posten (:]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Cameron Jackson.

    'Hee,' glimlacht ze terwijl ze weer overeind komt. Ik lach. 'Waarom zo sip?' vroeg ik toen en trok haar even naar me toe.
    Ik dacht na over wat Evanna zei. ' Een arrogant, misleidend meisje.' zei ik toen en sloot mijn armen rondom haar middel. 'Dat zei ze dat je was, ik hield van arrogante, misleidende meisjes.' Ik zuchtte ene schudde mijn hoofd. 'Je bent alles behalve dat.'
    Ik schuif een pluk uit haar gezicht. 'Waarom keek je zo sip?' vroeg ik met een lichte bezorgde ondertoon in mijn stem.
    Mijn stem volume is nog altijd zacht en fluisterend.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Scarlett Raven Xena, spinnen.
    Gewillig kust hij terug, gelukkig maar, anders had ik iets anders moeten verzinnen. Hij sluit zijn ogen en automatisch sluit ik die van mij ook, terwijl ik voel hoe de rode kleur van mijn wangen gaat. Zijn vingers glijden door mijn haren heen en ik ril lichtjes, aangenaam. Ik ging wat dichterbij hem zitten en hoorde Opera in mijn hoofd zuchten. Het maakte me niet uit, als hij het maar niet zag.
    Wanneer hij me echter voorzichtig losliet, waarschijnlijk om me aan te kijken, vond ik het best jammer. Mijn handen lagen op zijn borstkas ondertussen en ik keek hem nieuwsgierig aan. “Wat is jou droom?” Mijn droom? Ik fronste. Dat weet ik niet eigenlijk… Ik zou wel graag willen dat mijn moeder weer zou leven, maar dat zat er niet in.
    Ik grijnsde enkel en schudde mijn hoofd even lachend. “Zo gaat het niet, jongeheer, jij had nog niet geantwoord. Wat wil jij het liefst, wat eigenlijk onmogelijk is?” Nieuwsgierig, afwachtend keek ik hem aan terwijl mijn wijsvinger rondjes maakte op zijn borstkas.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Eden Florance Morales
    'Waarom zo sip?' vraagt Cameron en hij trekt me naar zich toe. 'Een arrogant, misleidend meisje,' zegt hij en hij slaat zijn armen rond mijn middel. 'Wat?' piep ik zacht. Ik voel tranen in mijn ogen springen. Is dat hoe hij echt over me denkt? 'Dat zei ze dat je was, ik hield van arrogante, misleidende meisjes,' zucht hij dan en hij schudt zijn hoofd even. Voor een paar seconden ben ik opgelucht maar als ik me bedenk dat Cameron mij waarschijnlijk echt zo zou vinden als hij zou weten wat ik gedaan had. Hij schuift een lok uit mijn gezicht maar ik kijk hem niet aan en verberg mijn gezicht in zijn shirt. 'Waarom keek je zo sip?' vraagt hij zacht en fluisterend. Er klinkt een lichte bezorgde ondertoon in zijn stem wat me alleen maar rotter laat voelen. 'Ik heb iets verschrikkelijks gedaan,' zeg ik zacht. 'Je zal me er om haten,' voeg ik er fluisterend aan toe. Mijn gezicht hou ik tegen zijn shirt gedrukt zodat ik hem niet aan hoef te kijken. Ik voel me klein in zijn armen, mijn kruin reikt nauwelijks tot zijn schouders, het ziet er vast belachelijk uit. En op de één of andere manier voel ik me tegelijkertijd kwetsbaar maar ook veilig in zijn armen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Is er iemand/iets waar Evanna heen kan gaan?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Riley zou kunnen maar ik dan reageer ik vanavond heel erg laat of morgenochtend pas]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Aardig dat je dat aanbied :P Je weet wel dat Evanna nogal zwaar depressief is, maar ze is niet heel kortaf..]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Matthew

    “Zo gaat het niet, jongeheer, jij had nog niet geantwoord. Wat wil jij het liefst, wat eigenlijk onmogelijk is?” Vraagt Scarlett me. Ik schud mijn hoofd. 'Dat is makkelijk. ik had je al verteld over mijn zusje en het auto ongeluk dus als ik iets zou willen is het wel dat zij weer tot leven komt.' Fluister ik tegen haar lippen aan en bloos een beetje.

    TheMarauders schreef:
    [Aardig dat je dat aanbied :P Je weet wel dat Evanna nogal zwaar depressief is, maar ze is niet heel kortaf..]


    [Wordt gezellig, Riley is altijd chag xd]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [En Evanna is net depressief achtergelaten door haar ex, die bij je andere personage zit. Jeeh :P Ach joh. Evanna zit btw bij een kledingrek in een gang op een bankje voor zich uit te staren.]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Sirens schreef:
    Amare Jackson.

    "Maar ik word wel boos op jou als je niet snel je mond houdt," bromt hij dan. Als ik wat wil zeggen mompelt hij meteen een "Sorry. Ik kan het je gewoon niet zeggen."
    "Kan je wel." zeg ik dan. Het maakte me niet veel uit als hij boos zou worden, hij zou het maar moeten wagen om mij iets aan te doen. Ik zou hem sowieso wel bevriezen, maar dat maakte niks uit. Hij moest het gewoon niet wagen. Ik ging geen enkele confrontatie uit de weg. Maar waarom deed hij zo moeilijk erover, het zou mij alleen helpen een katachtige...
    En toen wist ik het. "Jij was het eh?" komt er dan sneller uit dan dat ik had gehoopt. Ik beet op mijn lip terwijl mijn ogen door zijn ziel heen probeerde te boren. Ik was niet boos, ik was ook niet altijd mezelf als ik nou eenmaal veranderd was.


    Adam Hayden Ravi Danner.

    "Kan je wel," zegt Amare direct, na mijn verontschuldigingen.
    Ik haal onverschillig mijn schouders op en mijdt haar blik. Nee, ik ga haar niet aan kijken. Zeker niet.
    Het is even stil en ik laat mijn blik over het grasveld glijden.
    Plotseling zegt Amare; "Jij was het, eh?"
    Vrijwel meteen kijk ik naar haar. Ook Amare kijkt naar mij. "Waarom denk je dat in godsnaam? Alleen maar omdat ik een paar vragen stel? Hoe haal je het in je hoofd dat over mij te denken? Alsof ik een losgeslagen katachtige ben?!" schreeuw ik luid tegen haar.
    Na mijn uitval tegen haar, loop ik weg. Waarheen weet ik niet. Ik wil gewoon weg. Voordat ik weet iemand iets aandoe..

    (DRAMA ! <3)

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 19:23 ]

    ( Hahah )

    Amare Jackson.

    "Waarom denk je dat in godsnaam? Alleen maar omdat ik een paar vragen stel? Hoe haal je het in je hoofd dat over mij te denken? Alsof ik een losgeslagen katachtige ben?!" schreeuwt hij luid tegen me en ik haal mijn wenkbrauw op. Ik grom zachtjes en hij loopt weg.
    Ik loop meteen achter hem aan. "Nee, dat denk ik niet!" roep ik dan en pak zijn pols vast, ik was niet bang voor Adam, totaal niet. Waarom dat was? Omdat hij me niks aan kan doen zonder dat ik mezelf kan verdedigen. "Ik zeg het omdat het zo is, ik zoek er helemaal niks achter." Schreeuw ik terug.


    The duty of youth, is to challenge corruption.