• Welcome to the circus, Ladies and Gentleman!
    Het is namelijk weer zover: de beste shows van de wereld komen er weer aan. Alleen is het geen gewoon circus, het is namelijk Cirque du Freak en de mensen leven in de waan dat het allemaal eigenlijk nep is en voor hun vermaak. Echter weten ze dus niet dat ze allemaal zo geboren of geworden zijn en het hele circus wel degelijk waar is.
    ’Oh, those petty humanbeings… They ain’t know what they’re getting into…’

    Komt bij ’t circus:
    Frey – Scarlett Raven Xena – Spinnen
    Aragog – Améliah Cathy Billington – Pijn
    Soubi – Vincent Reese – Vuur
    lluvia – Matthew Oliver Parker – Energie & Metaal
    Nesaea - Chryse Jae Parsel Lachesis – Panter & Gif

    Hoort er al bij:
    Stiles – Riley Nicolas Bennett – Hij kan echt alles eten
    Stiles – Eden Florence Morales – Hypnotiseren door middel van haar stem, zeemeermin
    Aragog – Madeline 'Maddy' Juliah Evans – Slangen
    Alladin – Evanna Samantha Butterfly – Heel lenig
    Sirens – Amare Cecilia Jackson – Empathisch & kan moleculen bevriezen
    Sirens – Cameron Dustin Jackson – Telekinetisch & kan moleculen versnellen
    Hutcher – Alexander ‘Alex’ Demi Collins – Kent geen pijn
    Cloudbreaker – Adam Hayden Ravi Danner – Helderziendheid & Illusies, katachtigen


    Regels:
    - Leeftijd moet tussen de 16 en 25
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    - Max. drie personages per user
    - Reserveringen blijven één dag staan
    – Just have fun! (:

    RPG samen met Stiles
    De naam 'Cirque du Freak' behoort tot de Auteur Darren Shan.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 22:44 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cameron Jackson.

    'Je zal me er om haten,' voegt ze er fluisterend aan toe.
    'Zeg het me.'
    Ik kijk haar aan en glimlach. 'Ik al je niet haten, want dat kan ik niet.' zeg ik met een glimlach.
    'Als het om Evanna gaat, het maakt me niks uit. Het zou een fout zijn geweest als ik verder met haar was gegaan.'
    Ik glimlach en strijk over haar haar.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [1; Kaien >> Soubi
    2; Wat heb ik gemist?
    3; Wat kan ik in godsnaam met Vincent doen? xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Niet veel, uit met Evanna en Cameron maar dat is niet veel interessants... Je kan met een depri Evanna gaan praten maar meer weet ik ook niet...]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Eden Florance Morales
    'Zeg het me,' zegt Cameron en hij glimlacht even. 'Ik zal je niet haten, want dan kan ik niet. Als het om Evanna gaat, het maakt me niks uit. Het zou een fout zijn geweest als verder met haar was gegaan'. Hij strijkt over mijn haar waardoor er een lichte rilling over mijn rug gaat. 'Ik heb je het laten uitmaken,' zeg ik zacht en zonder hem aan te kijken. 'De kus voelde gewoon zo goed en fijn dat-' ik zwijg eventjes. 'Dat ik vind dat we bij elkaar horen, en dan bedoel ik ook echt bij elkaar'. Ik bijt op mijn lip en kijk Cameron aan nadat ik een traan van mijn wang heb geveegd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    lluvia schreef:
    Matthew

    “Zo gaat het niet, jongeheer, jij had nog niet geantwoord. Wat wil jij het liefst, wat eigenlijk onmogelijk is?” Vraagt Scarlett me. Ik schud mijn hoofd. 'Dat is makkelijk. ik had je al verteld over mijn zusje en het auto ongeluk dus als ik iets zou willen is het wel dat zij weer tot leven komt.' Fluister ik tegen haar lippen aan en bloos een beetje.

    Scarlett Raven Xena, spinnen.
    Hij schudt zijn hoofd. “Dat is makkelijk. Ik had je al verteld over mijn zusje en het auto ongeluk, dus als ik iets zou willen is het wel dat zij weer tot leven komt.” Ik voel het hoe hij tegen mijn lippen aan fluistert en glimlach lichtjes. Ik kijk op in zijn ogen, maar merk de hele lichte rode kleur die er op zijn wangen staat wel. Ah, dan was ik niet de enige die moest blozen door de ander.
    “Hm, dan willen we beide weer iemand tot leven wekken dus,” fluister ik zachtjes en kijk hem even aan waarna ik me dicht tegen hem aan nestel en mijn hoofd op zijn borstkas leg, zodat ik zijn hartslag kan horen kloppen. Het is een rustgevend geluid, zeker nu ik iets moeilijks ga zeggen. “Ik wil dat mijn moeder weer tot leven komt,” verklaar ik dan zachtjes tegen hem, terwijl ik onbewust zijn hand had gevonden en de warmte van zijn aanraking me al iets kalmeerde. Mijn ogen deed ik dicht, opeens werd ik overvallen met een vermoeide bui.


    †

    Matthew

    Ik steun zacht met mijn kin op haar kruin en sla een arm om haar heen terwijl ik met de ander haar hand vast hou. Dan vertelt ze dat ze haar moeder weer levend wilde hebben. Ik zucht begrijpelijk. 'Dan hebben we meer gemeen dan we hadden gedacht.' Ik wieg haar een beetje heen en weer voor ik een kus op haar hoofd druk. Ik weet niet waarom maar ze begon steeds belangrijker voor me te worden. 'Do you believe in destiny? ' fluister ik een beetje hees van de opkomende emoties.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 22:29 ]

    [Er is zeker niemand waar Vincent naar toe kan gaan?
    + waar is iedereen?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Soubi schreef:
    [Er is zeker niemand waar Vincent naar toe kan gaan?
    + waar is iedereen?]


    [De enige die ik weet is Evanna.
    Volgens mij zijn er veel mensen in kamers en in de oefenruimte en zo...]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Van wie is Evanna dan?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Soubi schreef:
    [Van wie is Evanna dan?]

    [van mij.]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Waar is ze & hoe ziet ze eruit? -ook qua gezichtsuidrukking- en mag ik dr storen ? xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Evanna zit nogal stil voor zich uit te staren in de gang op een bankje -dr vriendje (Cameron) heeft met iemand anders. Dit is Evanna.
    Ze lijkt ontzettend licht omdat ze lijkt 'te zweven' als ze loopt. Ze heeft wolven ( ze is ook een weerwolf)]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Mag ik Vincent naar haar sturen ? ;D]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Fcourse (:]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel