• Welcome to the circus, Ladies and Gentleman!
    Het is namelijk weer zover: de beste shows van de wereld komen er weer aan. Alleen is het geen gewoon circus, het is namelijk Cirque du Freak en de mensen leven in de waan dat het allemaal eigenlijk nep is en voor hun vermaak. Echter weten ze dus niet dat ze allemaal zo geboren of geworden zijn en het hele circus wel degelijk waar is.
    ’Oh, those petty humanbeings… They ain’t know what they’re getting into…’

    Komt bij ’t circus:
    Frey – Scarlett Raven Xena – Spinnen
    Aragog – Améliah Cathy Billington – Pijn
    Soubi – Vincent Reese – Vuur
    lluvia – Matthew Oliver Parker – Energie & Metaal
    Nesaea - Chryse Jae Parsel Lachesis – Panter & Gif

    Hoort er al bij:
    Stiles – Riley Nicolas Bennett – Hij kan echt alles eten
    Stiles – Eden Florence Morales – Hypnotiseren door middel van haar stem, zeemeermin
    Aragog – Madeline 'Maddy' Juliah Evans – Slangen
    Alladin – Evanna Samantha Butterfly – Heel lenig
    Sirens – Amare Cecilia Jackson – Empathisch & kan moleculen bevriezen
    Sirens – Cameron Dustin Jackson – Telekinetisch & kan moleculen versnellen
    Hutcher – Alexander ‘Alex’ Demi Collins – Kent geen pijn
    Cloudbreaker – Adam Hayden Ravi Danner – Helderziendheid & Illusies, katachtigen


    Regels:
    - Leeftijd moet tussen de 16 en 25
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    - Max. drie personages per user
    - Reserveringen blijven één dag staan
    – Just have fun! (:

    RPG samen met Stiles
    De naam 'Cirque du Freak' behoort tot de Auteur Darren Shan.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 22:44 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Sorry als stukje flut is.. Eventjes inkomen in dit ;d]

    Vincent Reese

    Mijn fakkels had ik op gepakt en ik was weer rondjes gaan lopen.. In de hoop dat ik ergens een uitgang vond, maar telkens als ik te ver liep hield iets mij tegen.. Ik zuchtte en ging maar weer terug. Ik keek naar mijn fakkels en dacht na over de woorden die ik vandaag allemaal te horen had gekregen. Kon nog moeilijk gelopen dat ik iets speciaals had. Ik zuchtte. Ik kwam langs een bankje waar ik een meisje zag zitten. Echt blij keek ze niet. Zou zij hetzelfde hebben te horen gekregen zoals ik? Ik wou het weten en liep daarom ook dichter naar haar toe.
    'Hai, mag ik jou iets vragen?' vroeg ik aan het meisje. 'Mag ik vragen wat er aan de hand is?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Evanna Samantha Butterfly

    Verschrikt keek ik op. 'Mag ik vragen wat er aan de hand is?'
    Ik knipperde even met mijn ogen.
    'O, met mij?' antwoorde ik een beetje dromerig. 'Eh... Nou... Niks eigenlijk, saai en onbelangrijke dingen.' Ik keek een beetje wantrouwig naar de jongen. Ik kon er niks aan doen, zo was ik.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Vincent Reese

    'O, met mij?' antwoordde ze een beetje dromerig. Ze keek verschrikt en had ervoor nog met haar ogen lopen knipperen.
    'Eh... Nou... Niks eigenlijk, saai en onbelangrijke dingen,' vertelde ze en ze keek mij een beetje wantrouwig aan. Leek me logisch, ik had hetzelfde gedaan als een wildvreemde opeens tegen mij ging praten. Ik deed mijn hoofd ietsjes schuin.
    'Zeker weten? Je houding verteld het tegenovergestelde,' zei ik vriendelijk en ik liet mijn fakkels tegen het bankje aan leunen. 'Zit je hier ook vast?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Evanna Samantha Butterfly


    'Nee ik werk hier.' antwoorde ik vlug en keek even naar de fakkel. Vuurspuwer. 'Als je het echt wil weten... Mn vriendje heeft het net uitgemaakt, hij is op iemand anders. Zomaar, plotseling...' Ik zucht. 'Maar het is zo oninteressant als die vlieg daar.'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Vincent Reese

    'Nee ik werk hier,' antwoordde ze vlug en haar blik ging even naar de fakkels. 'Als je het echt wil weten... Mn vriendje heeft het net uitgemaakt, hij is op iemand anders. Zomaar, plotseling... Maar het is zo oninteressant als die vlieg daar,' zei ze en ze had ondertussen gezucht. Ik ging naast haar zitten, al wist ik helemaal niet of ze dat wel zo erg vond.
    'Mensen zijn raar,' mompelde ik. 'Zeker als het over liefde gaat, maar je zei dat je hier werkte? Kan jij mij vertellen waarom ik niet weg kan? Eden had mij verteld over iets speciaals hebben, maar ik zie niet echt in wat voor speciaals ik nou kan hebben.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Evanna Butterfly

    'Kan jij mij vertellen waarom ik niet weg kan? Eden had mij verteld over iets speciaals hebben, maar ik zie niet echt in wat voor speciaals ik nou kan hebben.' Even kijk ik hem aan en kijk dan snel weer naar mijn voeten.
    'Nee dat kan ik niet. Volgens mij heeft het met het vuurspuwen te maken.' zeg ik afwezig door de naam Eden. Die...
    Ik ril even en zucht voor de zoveelste keer.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Sirens schreef:
    ( Hahah )

    Amare Jackson.

    "Waarom denk je dat in godsnaam? Alleen maar omdat ik een paar vragen stel? Hoe haal je het in je hoofd dat over mij te denken? Alsof ik een losgeslagen katachtige ben?!" schreeuwt hij luid tegen me en ik haal mijn wenkbrauw op. Ik grom zachtjes en hij loopt weg.
    Ik loop meteen achter hem aan. "Nee, dat denk ik niet!" roep ik dan en pak zijn pols vast, ik was niet bang voor Adam, totaal niet. Waarom dat was? Omdat hij me niks aan kan doen zonder dat ik mezelf kan verdedigen. "Ik zeg het omdat het zo is, ik zoek er helemaal niks achter." Schreeuw ik terug.


    Adam Hayden Ravi Danner.

    "Nee, dat denk ik niet!" roept ze om vervolgens mij pols vast te pakken. "Ik zeg het omdat het zo is, ik zoek er helemaal niks achter," schreeuwt ze luid. Jezus, ik wist niet dat er zoveel geluid in dat kind zit.
    Direct begin ik met mijn arm te schudden. "Laat me los," beveel ik haar. "Ik voel me kut klote en nu maak jij het alleen nog maar erger op," mompel ik woedend. "Denk jij dat ik er blij mee ben dat ik een monster ben? Het liefst maak ik mezelf deze avond nog van kant," Ik schrik van het laatste dat ik zeg. Zou ik daar echt toe in staat zijn? Als ik ouder word en dus ook sterker.. Kan ik mezelf nog moeilijker beheersen. Misschien.. Nee, schreeuw een stem in mijn hoofd. Waag het niet in je hoofd te halen, Adam.
    Plotseling voel ik de energie door mijn lichaam gaan en de nagels in mijn vingers beginnen al te groeien. Verdomme! Nee, niet nu!

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 18:53 ]

    ( Oeh. Drama :3 )

    Amare Jackson.

    "Denk jij dat ik er blij mee ben dat ik een monster ben? Het liefst maak ik mezelf deze avond nog van kant," Ik schrok van het laatste en keek hem aan. "Je bent geen monster. Als je het je niet meer herinnert. Ik was zelf ook getransformeerd tot 'monster'." zeg ik en kijk hem aan. "Laat me los," Beveelt hij me nog en ik laat zijn pols los, maar voordat ik dat doe voel ik een paar nagels in me en ik beet op mijn lip, angst liet ik niet zien. Ik denk eerder dat hij bang moest zijn voor een weerwolf dan ik voor een katachtige.
    Mijn blik gleed naar zijn gezicht en ik zag misschien wat lichte paniek. Ik keek hem begrijpend aan en ik voelde zelf opeens dat mijn ogen verkleurde van donkerbruin naar grijs. Ik keek naar mijn armen en zag dat er haar op begon te groeien. Ik vloekte even. 'Ga naar het bos.' zei ik toen tegen Adam en beet op mijn lip.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cameron Jackson.

    'Ik heb je het laten uitmaken,' Zegt ze zacht en kijkt me niet aan.
    Verbaasd was ik zeker, maar als ik net wat wil zeggen praat ze weer. 'De kus voelde gewoon zo goed en fijn dat-' ze zwijgt eventjes. 'Dat ik vind dat we bij elkaar horen, en dan bedoel ik ook echt bij elkaar'. Ze bijt op mijn lip en veegt een traan uit mijn gezicht.
    Ik begin haar even te sussen. 'Hey, stil nou.' zeg ik dan zachtjes in haar oren en ga even zitten waarna ik haar bij me trek. 'Ik had het na onze kus toch wel uitgemaakt, ik ben niet boos.' zeg ik dan met een kort glimlachje. Ik gaf haar een kus op haar voorhoofd terwijl ik de tranen uit haar ogen veeg. 'Echt niet.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ohh, sorry TheMarauders, ik dacht dat ik al had gereageerd.. Ik zal zo nog ff iets schrijven.. Ben namelijk even bezig met huiswerk]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    lluvia schreef:
    Matthew

    Ik steun zacht met mijn kin op haar kruin en sla een arm om haar heen terwijl ik met de ander haar hand vast hou. Dan vertelt ze dat ze haar moeder weer levend wilde hebben. Ik zucht begrijpelijk. 'Dan hebben we meer gemeen dan we hadden gedacht.' Ik wieg haar een beetje heen en weer voor ik een kus op haar hoofd druk. Ik weet niet waarom maar ze begon steeds belangrijker voor me te worden. 'Do you believe in destiny? ' fluister ik een beetje hees van de opkomende emoties.

    Soubi schreef:
    [Ohh, sorry TheMarauders, ik dacht dat ik al had gereageerd.. Ik zal zo nog ff iets schrijven.. Ben namelijk even bezig met huiswerk]

    [is niet erg, ik kijk morgen wel weer even]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Vincent Reese

    'Nee dat kan ik niet. Volgens mij heeft het met het vuurspuwen te maken,' zei ze afwezig. Ik keek haar vragend aan. Waarom zou ze afwezig klinken? Kwam het door mij? Ik deed niets verkeerds.. Vuurspuwen, dat was toch niets speciaals? Ik bleef naar haar kijken.
    'Maar dat is toch niet echt iets speciaals?' vroeg ik aan haar. Ik krabde lichtjes aan mijn achterhoofd. 'Mag ik vragen wat jouw act is?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    TOPIC 4.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Quiet the mind, and the soul will speak.