• Ik heb afgelopen donderdag twee herkansingen gemaakt en zoals jullie in vorige topic konden lezen, had ik voor een van de twee herkansingen een voldoende gehaadl. Voor de herkansing van Nederlands dus maar dat het nog onzeker was van Engels waar ik ook ene herkansing van had gedaan.

    Wat bleek? Ik had precies hetzelfde cijfer gehaald als de vorige keer maar ik ben vandaag langs gegaan en heb het gecontroleerd. En toen bleek dat ik in plaats van een 4,7 een 5,1 heb omdat de juffrouw de punten niet goed had geteld.

    En nu heb ik dus een minpunt minder dankzij die 5,1 dus ik ben trots op mezelf dat ik die fout heb ontdekt.


    Physics is awesome

    Mooi zo (:
    Ik ben blij voor je (:


    26 - 02 - '16

    Ik check ook altijd alles tig keer :P Ik had een keer een 8.8 i.p.v. een 7.8, die man was gewoon vergeten een hele punt er bij op te tellen! Nou, dat noem ik pas een verschil ^^
    En ik heb ook heel vaak dat als ik het er niet mee eens ben over hoeveel punten ik heb gekregen voor een vraag dat ik even langs ga, zo heb ik vaak toch nog wat punten extra gehad, want tsja.. Als je als docent al een hele avond na zit te kijken wordt je misschien pissig en strenger op een gegeven moment ofzo :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Ik check ook altijd alles tig keer :P Ik had een keer een 8.8 i.p.v. een 7.8, die man was gewoon vergeten een hele punt er bij op te tellen! Nou, dat noem ik pas een verschil ^^
    En ik heb ook heel vaak dat als ik het er niet mee eens ben over hoeveel punten ik heb gekregen voor een vraag dat ik even langs ga, zo heb ik vaak toch nog wat punten extra gehad, want tsja.. Als je als docent al een hele avond na zit te kijken wordt je misschien pissig en strenger op een gegeven moment ofzo :'D


    Heeft die ene punt verschil gemaakt in wel of geen minpunt extra hebben?


    Physics is awesome

    Ja ik heb dat ook een keer gehad met Wiskunde. Ik was ontzettend trots op mezelf omdat ik een 8,6 had gehaald had hij het verkeerd gedaan een een 7 opgeschreven. Daar ben ik toen ook meteen achteraan gegaan aangezien dat voor mij een verschil maakte tussen een 6 en een 7 op wiskunde. Maar het maakte niet zoveel verschil als bij jou, dat niet. Goed gedaan (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Quiescent schreef:
    Ja ik heb dat ook een keer gehad met Wiskunde. Ik was ontzettend trots op mezelf omdat ik een 8,6 had gehaald had hij het verkeerd gedaan een een 7 opgeschreven. Daar ben ik toen ook meteen achteraan gegaan aangezien dat voor mij een verschil maakte tussen een 6 en een 7 op wiskunde. Maar het maakte niet zoveel verschil als bij jou, dat niet. Goed gedaan (:


    En ik dacht eerst dat ik een fout had gemaakt. Dus ik nog een keer tellen maar het klopte want mijn lerares van Engels en ik hebben het nog een keer zitten na rekenen. Ze was trouwens zelf heel erg verbaasd.


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    (...)

    En ik dacht eerst dat ik een fout had gemaakt. Dus ik nog een keer tellen maar het klopte want mijn lerares van Engels en ik hebben het nog een keer zitten na rekenen. Ze was trouwens zelf heel erg verbaasd.


    Nice ^.^


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Quiescent schreef:
    (...)

    Nice ^.^


    Ja, maar ik was echt zo verbaasd want het scheelde 6 punten en die 6 punten waren dus blijkbaar 0,4 verschil bij het cijfer.


    Physics is awesome

    Crocker schreef:
    Mooi zo (:
    Ik ben blij voor je (:


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    das prettig (cool)


    ©1998

    Ik had het een keer andersom
    Er stond dat ik een9,7 had voor mijn So wiskunde
    Bleek dat ik een 7 had omdat me had verward met iemand anders.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Occhi schreef:
    (...)

    Heeft die ene punt verschil gemaakt in wel of geen minpunt extra hebben?


    Dat was mijn eerste toets en ja ik denk het wel, ik sta nu namelijk een 7.8, amar die cijfers die ik erna kreeg waren lager, dus anders had ik misschien ent een 7.4 gestaan ;p

    Maar dat doet er toch niet toe? Het gaat om het principe, gewoon een hele punt vergeten! Een 8.8 is leuker mee thuiskomen dan een 7.8

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 12:16 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.