• The Footie Club
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Jasmine Villa - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Claire Huntelaar - Lisanne Eriksen - Manon Fabregas - Emmely Özil


    Lovely Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Chafael, Amando, Demiano, Claas, Listian, Saomi, Sanká

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 14:50 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Cadentium schreef:
    (...)

    Ja die was echt goed. Vind het daarom ook jammer dat er wéér een deel is gemaakt.


    The amazing spiderman zou beter zijn dan de rest wordt er overal gezegd, en Garfield vindt ik ook leuker dan McGuiere ofzoiets.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Fack. Ik merk nu pas dat ik Superman en Spiderman door elkaar heen haal. Omfg, dat is nou echt blond.

    Bundesliga schreef:
    (...)

    The amazing spiderman zou beter zijn dan de rest wordt er overal gezegd, en Garfield vindt ik ook leuker dan McGuiere ofzoiets.


    Ja Maguire vond ik ook niet echt goed, maar deel drie was wel een mooie afsluiting. Net als met Transformers, er wordt echt geforceerd bij sommige films om nog een deel te maken.


    The odds are néver in our favor.

    T0RRES schreef:
    Fack. Ik merk nu pas dat ik Superman en Spiderman door elkaar heen haal. Omfg, dat is nou echt blond.


    HAHAHAHAHA.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Cadentium schreef:
    (...)

    Ja Maguire vond ik ook niet echt goed, maar deel drie was wel een mooie afsluiting. Net als met Transformers, er wordt echt geforceerd bij sommige films om nog een deel te maken.


    Maar dit is geen deel 3, deze heeft niks te maken met de vorige 3, in deze versie heeft Spiderman zijn eerste echte liefde en dat was niet MJ. c:


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    T0RRES schreef:
    Fack. Ik merk nu pas dat ik Superman en Spiderman door elkaar heen haal. Omfg, dat is nou echt blond.


    Aw, Gawd. Hahahhaha.


    The odds are néver in our favor.

    Bundesliga schreef:
    (...)

    Maar dit is geen deel 3, deze heeft niks te maken met de vorige 3, in deze versie heeft Spiderman zijn eerste echte liefde en dat was niet MJ. c:


    Het gaat toch over zijn zoon of zo?


    The odds are néver in our favor.

    Anyways, dan heb ik nog nooit een Superman film gezien. Alleen Spiderman en Batman. Wat schandalig eigenlijk, lol.

    Cadentium schreef:
    (...)

    Het gaat toch over zijn zoon of zo?


    Volgens mij niet. Hij heet hier ook gewoon Peter Parker.


    Normal girl at day, Catwoman at night.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    HAPPY BIRTHDAY, MARIO <3 ! *O*

    Zo, jullie work-a-holic is klaar voor vandaag! *O*


    ars moriendi

    HAHAHAHA DIE GIF IN DE BEGINPOST <3 x'D


    ars moriendi


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Bundesliga schreef:
    (...)

    Volgens mij niet. Hij heet hier ook gewoon Peter Parker.


    Want je ziet zijn oma of zo, en die verteld over zijn vader en moeder, omdat ze hem allebei verlaten hebben of dood zijn of zo dacht ik. En hij is dan vernoemd naar zijn vader; Peter Parker.


    The odds are néver in our favor.