• The Footie Club
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Jasmine Villa - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Claire Huntelaar - Lisanne Eriksen - Manon Fabregas - Emmely Özil


    Lovely Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Chafael, Amando, Demiano, Claas, Listian, Saomi, Sanká

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 14:50 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Lol fck you guys, you all make me so jealous. Laatste keer dat ik in het vliegtuig ging was ik drie jaar oud, laatste keer dat ik op vakantie ging was ik elf, en maandag word ik zeventien, HAHA.

    Wij gaan elk jaar op vakantie. Mijn gehele basisschoolperiode ging ik elk jaar naar een eiland van Griekenland. In de eerste ging ik naar een bungalow in Limburg, in de tweede klas ging ik naar Duitsland en in de derde klas naar de Belgische Ardennen en dus nu (net van de vierde klas/van school af) naar Turkije. Volgend jaar word Engeland of Duitsland. Duitsland was mijn beste vakantie, vond ik.

    Ik ben niet zo'n fan van hele warme landen. Houd totaal niet van warmte, behalve bij Kerst (';

    T0RRES schreef:
    (...)
    Wij gaan elk jaar op vakantie. Mijn gehele basisschoolperiode ging ik elk jaar naar een eiland van Griekenland. In de eerste ging ik naar een bungalow in Limburg, in de tweede klas ging ik naar Duitsland en in de derde klas naar de Belgische Ardennen en dus nu (net van de vierde klas/van school af) naar Turkije. Volgend jaar word Engeland of Duitsland. Duitsland was mijn beste vakantie, vond ik.

    Ik ga vanaf mijn 4e al naar Frankrijk
    tussendoor nog wel ergens anders naartoe
    toen ik 8 was ging ik naar Italië, toen ik 11 was ging ik naar Tenerife, toen ik 15 was ging ik een weekje naar Kreta en een paar dagen Parijs en toen ik 16 was ging ik naar Duitsland + een dagje Praag

    T0RRES schreef:
    (...)
    Wij gaan elk jaar op vakantie. Mijn gehele basisschoolperiode ging ik elk jaar naar een eiland van Griekenland. In de eerste ging ik naar een bungalow in Limburg, in de tweede klas ging ik naar Duitsland en in de derde klas naar de Belgische Ardennen en dus nu (net van de vierde klas/van school af) naar Turkije. Volgend jaar word Engeland of Duitsland. Duitsland was mijn beste vakantie, vond ik.

    Oké, jaloers, lol. Trouwens, als je schooltripje naar Londen meetelt, ben ik in oktober nog op "vakantie" geweest. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Oké, jaloers, lol. Trouwens, als je schooltripje naar Londen meetelt, ben ik in oktober nog op "vakantie" geweest. (:

    Niks om jaloers op te zijn hoor c:
    Ik ga liever naar Duitsland of een ander 'koud' land. EN IK WIL ZO GRAAG NAAR ENGELAND.

    T0RRES schreef:
    (...)
    Niks om jaloers op te zijn hoor c:
    Ik ga liever naar Duitsland of een ander 'koud' land. EN IK WIL ZO GRAAG NAAR ENGELAND.

    Engeland is leukkk! Echt, hihi. Ik hou ook niet van hele warme landen. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mag ik de volgende openenen ??

    VanDerVaart schreef:
    Mag ik de volgende openenen ??


    Van mij wel (:


    The truth may be orange!

    Ik ben naar mijn werk, tot vanavond!


    ars moriendi

    Aria schreef:
    Engeland is leukkk! Echt, hihi. Ik hou ook niet van hele warme landen. (:

    Toen ik naar Duitsland ging, waren we in Trier. Fantastische stad, werkelijk waar. En ik wil echt ontzettend graag naar Engeland; voor Londen en Liverpool c:

    ---

    Ik ga boodschappen doen met mama!

    Huntelaar schreef:
    Ik ben naar mijn werk, tot vanavond!

    Werkse Claire

    Huntelaar schreef:
    Ik ben naar mijn werk, tot vanavond!

    Veel plezier, hihi.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Huntelaar schreef:
    Ik ben naar mijn werk, tot vanavond!


    Tot vanavond, Claire! (:


    The truth may be orange!


    Cutie <3

    Topic is vol :Y)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt