• The Footie Club
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Jasmine Villa - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Claire Huntelaar - Lisanne Eriksen - Manon Fabregas - Emmely Özil


    Lovely Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Chafael, Amando, Demiano, Claas, Listian, Saomi, Sanká

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 14:50 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Het uiterlijk, daar zit ik ook nog steeds mee. Twijfel tussen Megan Fox, Charlize Theron of Gigi Ravelli.

    T0RRES schreef:
    Het uiterlijk, daar zit ik ook nog steeds mee. Twijfel tussen Megan Fox, Charlize Theron of Gigi Ravelli.


    Hangt ervan af hoe oud ze is. En als je Megan Fox zou kiezen, dan zwart haar.


    The odds are néver in our favor.

    T0RRES schreef:
    Het uiterlijk, daar zit ik ook nog steeds mee. Twijfel tussen Megan Fox, Charlize Theron of Gigi Ravelli.

    Gigi
    zo'n prachtige vrouw

    Nou, ietsjes jonger dan Fernando. En ze moet een beetje het gevoel geven als de keiharde zakenvrouw alleen dan een jongere versie c:

    T0RRES schreef:
    Nou, ietsjes jonger dan Fernando. En ze moet een beetje het gevoel geven als de keiharde zakenvrouw alleen dan een jongere versie c:

    Charlize Theron.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    T0RRES schreef:
    Nou, ietsjes jonger dan Fernando. En ze moet een beetje het gevoel geven als de keiharde zakenvrouw alleen dan een jongere versie c:


    Ik vind Charlize Theron echt prachtig, maar zij is wel wat ouder. Ik zou denk ik Megan Fox doen. Zij is volgens mij ook iets jonger dan hem.


    The odds are néver in our favor.

    Als er meer mensen trouwens beroemde meiden kennen die een wat 'hardere' of 'bitcherige' uitstraling hebben, meld het dan even. Ik zoek het liefst een blond persoon c:

    T0RRES schreef:
    Als er meer mensen trouwens beroemde meiden kennen die een wat 'hardere' of 'bitcherige' uitstraling hebben, meld het dan even. Ik zoek het liefst een blond persoon c:

    Ik wilde Phoebe Tonkin of Mila Kunis zeggen, maar die zijn niet blond, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    T0RRES schreef:
    Als er meer mensen trouwens beroemde meiden kennen die een wat 'hardere' of 'bitcherige' uitstraling hebben, meld het dan even. Ik zoek het liefst een blond persoon c:


    Candice Swanepoel, Scarlet Johanson, Lauren Conrad.


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    Candice Swanepoel, Scarlet Johanson, Lauren Conrad.

    Candice heb ik inderdaad ook nog over nagedacht. Lauren vind ik er te vriendelijk uitzien voor de rol.

    T0RRES schreef:
    (...)
    Candice heb ik inderdaad ook nog over nagedacht. Lauren vind ik er te vriendelijk uitzien voor de rol.


    Olsen Twins? Rachel McAdams, Brittany Snow.


    The odds are néver in our favor.

    Nicole Richie vind ik ook wel een goede. Er moet gewoon iets vanaf stralen dat niet aardig is of zo.

    T0RRES schreef:
    Nicole Richie vind ik ook wel een goede. Er moet gewoon iets vanaf stralen dat niet aardig is of zo.


    Google het anders als je er echt niet uit komt.


    The odds are néver in our favor.

    Daarbij kan ik van Nicole een hoop GIFS vinden, wat ook handig kan zijn.

    Cadentium schreef:
    Google het anders als je er echt niet uit komt.

    Ik heb al 5 Google pagina's uitstaan en ben hard bezig. (nerd)