• ...that I actually am Quiescent.

    Nee maar, ik wilde al een hele tijd een nieuw account aanmaken omdat ik echt heel erg veel rotzooi op mijn andere account had staan. Topics waar ik nu al niet meer echt over te spreken ben, een hele zooi aan korte stukjes verhalen die echt niet meer te sorteren was, verschrikkelijk veel onafgemaakte gedichten, et cetera. Ik vond het zonde om weg te gooien, maar ik had écht geen overzicht meer. En toen kwam ik er dus achter dat ik dit account ook ooit nog aan had gemaakt en toen dacht ik kom, laat ik dit account dan maar eens in gebruik nemen :'). Nu heb ik dus de dingen die ik op dit account wilde hebben overgezet, bla bla bla.

    Kortom, ik verklaar bij deze dat dit nu mijn officiële account is! ^.^

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 11:16 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Okee nice ;D
    Leuke username btw


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Prachtige username!


    26 - 02 - '16

    Die zag ik niet aankomen (; maar deze username is echt wel prachtig ja ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Haha, bedankt allemaal! c:


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik bump dit topic trouwens een keer zodat hij nog even naar bovenkomt en meer mensen het nog even zullen zien. In mijn ogen is dit bumpen met een nut.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Citroen schreef:
    Okee nice ;D
    Leuke username btw


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Welcome again!
    Ik vind de username leuk, maar die heb je vast al 100 keer gehoord. :')