• Ik had een tijdje geleden een sollicitatie ding gestuurd naar postnl. Ze waren tevreden over mij en wilden een gesprek met me. Ze zeiden eerst dat de agenda vol was en dat ik daardoor niet op gesprek kon komen, ik werd tijdelijk op een af andere lijst gezet. Ik baalde daar dus best wel van, want ik wil zo graag een baan.

    Wordt ik net gebeld dat de functie al vervuld is. Nu heb ik dus geen baan. Ik heb er nog nooit een gehad en ik ben verdorie 16 jaar. Terwijl er mensjes van 13/14 jaar zijn die al tig baantjes gehad hebben. Ik baal nu als een stekker weet je..


    26 - 02 - '16

    Dat is echt gemeen (cat)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Wat flauw. Dat lijkt me niet leuk, nee.
    Heb je al andere dingen geprobeerd?


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben al bijna 2 jaar werkloos :Y) Ben te oud, te laat vakantie en mijn rooster is te onregelmatig. NIEMAND WIL MIJ :C


    quidquid excusatio prandium pro

    Sefie schreef:
    Wat flauw. Dat lijkt me niet leuk, nee.
    Heb je al andere dingen geprobeerd?


    Ik wil het liefst iets in mijn woonplaats, omdat het bussysteem gewoon slecht is in mijn regio. Maar er is dus niets anders meer omdat mijn zus niet wil dat ik bij haar in de supermarkt werk.


    26 - 02 - '16

    Ik zou je zus negeren en er solliciteren.


    Your make-up is terrible

    Dat is echt klote.
    Maar weet je, als je blijft zoeken kom vanzelf iets tegen.
    "Komt wel goed, schatje!" *geeft een glas Roosvicee aan*


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik ga daar ook werken :x
    Maarja het is nu vakantie en heel veel mensen melden zich aan.. Ook omdat ze mensen nodig hadden. Ik vind het echt heel naaiend, dit kunnen ze eigenlijk niet maken. Anders probeer je te solliciteren bij een supermarkt? Dat probeerde ik hiervoor alleen bij de c1000 hadden ze niemand meer nodig hier en bij AH antwoordden ze niet sukkels
    Een tip voor als je daar gaat solliciteren, overdrijf lekker met je motivatie en zorg ervoor dat je cv in orde is.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Crocker schreef:
    (...)

    Ik wil het liefst iets in mijn woonplaats, omdat het bussysteem gewoon slecht is in mijn regio. Maar er is dus niets anders meer omdat mijn zus niet wil dat ik bij haar in de supermarkt werk.

    Pardon? Dat maak jij toch zelf uit? Ik zou gewoon solliciteren, als ik jou was. Ze kan moeilijk een scène gaan houden, recht in de supermarkt :')
    Hebben ze niet nog een bibliotheek bij jullie in het dorp? En anders een restaurantje?
    Daar kun je namelijk ook nog werken?


    Deep inside, I've never felt alive

    Sefie schreef:
    (...)
    Pardon? Dat maak jij toch zelf uit? Ik zou gewoon solliciteren, als ik jou was. Ze kan moeilijk een scène gaan houden, recht in de supermarkt :')
    Hebben ze niet nog een bibliotheek bij jullie in het dorp? En anders een restaurantje?
    Daar kun je namelijk ook nog werken?


    Het bleek net dat alles in die supermarkt al vol zit, helaas.


    26 - 02 - '16

    Crocker schreef:
    (...)
    Het bleek net dat alles in die supermarkt al vol zit, helaas.


    Je kunt daar ook een sollicitatieformulier neerleggen en dat jij een van de eerste bent waarnaar gekeken wordt om aan te nemen zodra ze iemand nodig hebben. Zo gaat dat bij ons tenminste.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Fuck them, they don't know what they're missing.
    Ga ergens anders solliciteren, je bent 16 en je kunt bijna overal solliciteren.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Aurorae schreef:
    (...)

    Je kunt daar ook een sollicitatieformulier neerleggen en dat jij een van de eerste bent waarnaar gekeken wordt om aan te nemen zodra ze iemand nodig hebben. Zo gaat dat bij ons tenminste.


    dat klopt. gewoon soliciteren, en dan kijken ze wel een x, zo werd ik ook aangenomen =3

    Ik heb precies het zelfde. Ik zoek constant naar werk maar ik heb nog steeds niet het geluk gehad dat ik aangenomen ben, en ben al 17 jaar ><' Nou dan neemt je hoop steeds sterker af.. ik wil zo graag een baantje!
    So, i know how you feel.


    The walking dead <'3

    Ik heb hier geen last van, eerlijk gezegd. Bij de lokale supermarkt hadden ze mensen nodig en ik werd meteen aangenomen. :')
    Nu werk ik er al meer dan een maand en ik mag nu al op meerdere afdelingen staan. XD
    Gewoon overal solliciteren! En trek je niets aan van die zus. Zij hoeft je leven niet te bepalen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Assassin schreef:
    Ik zou je zus negeren en er solliciteren.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.