• zo een vrouw uit de vroegere tijd die in het bloed van meisjes baadde.
    eerst alleen boeren meisjes en later ook adele en toen werd ze vermoord:3
    weet iemand hoe zij heet?


    You can't not look cool with a crossbow.

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Meh, er zijn zat mensen die ergere dingen uithalen. Baden in bloed is best wel... Tame vergeleken met de rare dingen die mensen uithalen.


    Nou, dat was niet het enige wat ze deed. Wat ik op andere sites heb gelezen wat ze deed, daar zou ik nachtmerries van kunnen krijgen


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    (...)

    Weet je dat zeker? Trouwens op wikipedia stond ook dat ze in het Guiness book of records staat en ik hoop dat niemand ooit haar record verbreekt en dat sadisme beter naar haar had kunnen worden vernoemd.


    Ja, allemaal richting oost Europa.


    Your make-up is terrible

    Je hebt je antwoord al, en na je vraag was ik nieuwschierig wie deze vrouw was, dus ik heb zelf ook antwoord, lol. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oh zie al dat je het antwoord al hebt gekregen. Dacht persoonlijk eerder direct aan de Engelse koningin 'Bloody' Mary I. Maar Elisabeth kon er inderdaad ook wat van.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Cheops schreef:
    Oh zie al dat je het antwoord al hebt gekregen. Dacht persoonlijk eerder direct aan de Engelse koningin 'Bloody' Mary I. Maar Elisabeth kon er inderdaad ook wat van.


    Baadde "Bloody" Mary ook in bloed dan?


    Physics is awesome