• Is dit onze nieuwe ava van @QuizletTweets op Twitter:



    Dat moest ik even delen. En daarmee wil ik dus ook meteen ons account promoten. We rock. En ja, dit hoort bij 'Overige Promoten'

    Ik ga niet meer op mensen reageren die hier negatief over doen, ok?

    Dus Peeps, even voor de duidelijkheid..
    1) Wij doen dit, omdat we het leuk vinden om te doen met het twitteraccount.
    2) Ja, we hebben haattweets gestuurd maar met een reden. Bovendien was dit ook maar tijdelijk en tweetten we daarvoor wel normaal en dadelijk óók weer, begrijp gewoon dat wij het niet leuk vonden en het nergens op vonden slaan.
    3) Als je ons niet wil followen, dan doe je dat niet. Dan loop je dit topic gewoon uit zonder wat te zeggen. Ok?

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 20:15 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Occhi schreef:
    Ik snap er werkelijk waar geen sikkepitje van, er zijn nu dus twee accounts op Twitter van Quizlet en er is iets gebeurd, dat begrijp ik nog.
    Voor zover ik het begrijp was dit account er eerst en daar zat een moderator in. Die is er dan uitgekicked geweest, want het wachtwoord en de email was veranderd en die kon er niet meer op. Nu hebben de mods een nieuwe aangemaakt en dat noemen ze dan de officiële twitter van quizlet.
    Dat is wat ik er van versta. Ik volg noch deze, noch die andere twitter dus van gemene tweets ben ik niet op de hoogte.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik volg jullie al tijdje, though. :')


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Waarom heeft iedereen het over hun tweets? Like, gaat dit forum daar over? Noppes. En een beetje minder mag ook wel, hoor. Laat ze gewoon. Als hun het leuk vinden moeten ze het zelf weten.


    Believe in yourself.