• Ik zit eraan te denken om een dipdye te laten doen, maar ik heb felle kleuren al uitgesloten, omdat ik dus al zo'n vijf gekleurde broeken in mijn kast heb liggen en dat dus ongelooflijk gaat vloeken.
          Nu zit ik dus te denken om een donkerbruine dipdye te doen... Wat denken jullie daarvan? Gaat dat ook raar uitvallen, moet je daar vreselijk blond haar voor hebben, wordt een dipdye mooi als je vrij veel slag in je haar hebt?

    (krul)

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 19:20 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik vind het mooi met slag. En over dat felle kleuren valt wel mee, ik heb ook roze dip dye, maar met mijn rode broek lijkt het niet eens zo raar, haha.


    Alleen maar tranen van geluk

    Uneventful schreef:
    Maar ik vind persoonlijk niet dat ze dan opeens impulsief is of te jong. Het is maar dip dye, je kan het eraf laten knippen.


    This (:


    Alleen maar tranen van geluk

    Kijk, het lijkt me gewoon niet zo mooi. Maar te impulsief om te dipdye'en? Ah kom op.. je kunt het er zo afknippen en wat maakt het nou uit als je de fotoboeken in gaat met wat anders haar. Je ziet toch ook meisjes met volledig roze haar? Ik vind het persoonlijk alleen maar gaaf als iemand zoiets doet.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 10:44 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Guys, 't gaat er niet om of ze impulsief of te jong is voor dyen, maar of het leuk zou staan, guess that's the only thing we need to answer. (cat) Ik zat in groep 3 (7 jaar) en toen knipte ik mijn haar super kort en verfde het gingerrood, dan was ik ook te jong geweest, maar ik heb er nooit spijt van gehad en ik ben een vrij impuslief persoon, dus het maakt geen reet uit.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Mainstream? Ik zie er in mijn stad amper iemand mee lopen en ik woon in een stad waar je elke groep en cultuur tegenkomt.


    Ik was gisteren in A'dam, en je hebt geen idee hoevaak ik mensen tegenkwam met dipdye. Op twitter ook iedereen dipdye. En bij mij op school MA college, heeft ook 3/4 van de mensen het. Nu is mijn school sowieso apart, want mensen hebben zelfs regenboog haar :')


    To infinity and beyond •

    Het kan heel gaaf zijn als het niet te overdreven wordt. Het is wel dat de onderste punten dan vaak echt heel droog worden, dus conditioner blijven gebruiken is denk ik aangeraden. [Wss doe je dat al, though]
    Het is wel zo dat ze zeggen dat je het moet blonderen om de kleur goed te laten pakken. Hierdoor wordt je haar soms heel kwetsbaar en droog en dan moet de dipdye er nog in.


    The biggest emotion in creation is the bridge to optimism. - Brian May

    Proximity schreef:
    Vind t veel te mainstream.

    Wat maakt het uit dat het mainstream is? Als zij het mooi vind?


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Ik vind het niet mainstream hoor. Ik ken echt bijna niemand op dit moment die het heeft. Van de personen in real life dan lol. En een paar die het overwegen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.