• In elke geschiedenis zal je deze wezens terug vinden, hoewel elke mythe over ze weer afwijkt. Maar in elk verhaal leven deze wezens van hetzelfde: mensenbloed. Desondanks zijn er twee soorten: vampires en vampaneses.
    Deze leven altijd in groepen, en de populatie is het grootste in Engeland. De bloeddrinkende wezens wonen met hun groep in forten die werden gebruikt in de oorlog, en komen het liefst 's nachts tevoorschijn.

    Het is de 21ste eeuw, Engeland. Twee koloniën moeten strijden om het mensenbloed in de omgeving, maar wie zal er winnen?
    __

    Rond de 16e eeuw splitsten wat eerst allemaal "vampieren" heette zich in twee groepen. De Vampaneses houden zich nog aan de ouderwetse manier: wanneer ze dorst hebben zoeken ze een mens, doden hem en drinken hem helemaal leeg. De Vampaneses verafschuwen de Vampires voor hun manier van leven, het "verraden van hun soort".
    De Vampires maken hun prooi bewusteloos, en hun enige spoor is een sneetje in de schouder waar ze bloed uit hebben gedronken. Daarna vertrekken ze, en wanneer de mens bij komt zal hij denken flauw gevallen te zijn.

    - De vampieren kunnen tegen knoflook, wijwater, kruizen, houten staken
    - Hun huid voelt erg zacht aan, maar ook kogels gaan er niet doorheen
    - Ze gaan niet dood van zonlicht, maar hun ogen kunnen er slecht tegen en ze verzwakken sneller
    - Sommige "extreme" vampaneses drinken alleen dierenbloed
    - Ze veranderen niet in vleermuizen o.i.d.
    - Ze hebben uitzonderlijk sterke zintuigen, vingernagels en tanden

    In deze RPG worden twee groepen gespeeld, één groep Vampires en één groep Vampaneses. Deze bestaan beiden uit tien vampieren. Uiteraard zijn de ontmoetingen tussen deze twee soorten vaak niet erg gezellig, maar aangezien ze hetzelfde jachtgebied hebben komen ze elkaar nog wel eens tegen.
    Elke groep heeft één mannelijke leider. Deze leider kan zijn plek afstaan aan een andere man uit zijn groep of in een gevecht worden verslagen.

    - 16+ is toegestaan
    - Je speelt niet voor anderen
    - Drie rollen p.p. is het maximum, en dan niet allemaal meisjes
    - Er worden geen moorden gepleegd op medespelers, tenzij je toestemming hebt
    - Naamveranderingen doorgeven
    - Bij leeftijd graag hun 'echte' leeftijd invullen (max. 250) en de leeftijd waarop ze zijn veranderd (max. 28)
    - Ik open als enige nieuwe topics
    - De twee groepen hebben één leider; dit is een man van lichamelijk minstens 21 jaar en geestelijk minstens 100 jaar
    - Je vraagt of je één van de leiders mag spelen, ik wil daarvoor het liefst mensen met wat RPG-ervaring
    - Reserveringen blijven 24 uur staan


    Ras:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Verleden:
    Extra:

    Vampires

    Leider: Diamond 'Dia' Wood (Escritura)

    Jongens:
    1. Daniël Edward Scagotti (WillNotLearn)
    2. Gereserveerd (WillNotLearn)
    3. Rafael García Sánchez (Bisous)
    4. Finn Blaise Ryder (Morticia)

    Meisjes:
    1. Carmella Reina Jae Marvella (Nesaea)
    2. Kyara Jones (TheseWords)
    3. Diora Cherelle Fox (Leannan)
    4. Emerence Ariàne Davis (Benefit)
    5. Sandy Tailor (LostDreamz)

    Vampaneses VOL

    Leider: Nick Swarts (TheseWords)

    Jongens:
    1. Caleb Maxwell Fox (Leannan)
    2. Liam Oliver Anderson (lluvia)
    3. Matthew Kyle (lluvia)
    4. Silver Quartz (Escritura)

    Meisjes:
    1. Adelynn Denyse Laramie (Nesaea)
    2. Phoebe Azalea Pierce (Morticia)
    3. Sixx (Benefit)
    4. Caroline Rosalyn Roux (Aragog)
    5. Mabel Georgia Atterbury (Bisous)


    De naam "True Blood" heb ik van de Amerikaanse serie die hetzelfde heet. Maar het Vampire/Vampanese idee komt uit "Cirque du Freak: the Vampire's Assistent".

    Denk er a.u.b. goed over na voor je je inschrijft. Doe het niet als je stopt na het rollentopic of na de eerste RPG-topic, dat is zonde van de rol.



    Omgeving:
    De twee forten waar de Vampires en Vampaneses wonen liggen niet erg ver van elkaar af: een km of drie die voor de vampieren gemakkelijk in tien minuten af te leggen is te voet. De forten liggen in een bos, met daar omheen voornamelijk platteland.
    Ze wonen zo'n tien km van het dichtsbijzijnde dorpje af, en op twintig km van Londen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 21:49 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nesaea schreef:
    (...)
    Voor het evenwicht is een jongen misschien wel handig, maar als je een meisje wilt moet je een meisje maken (cat)


    Another guy then ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zijn we nu al aan het claimen? :')


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Benefit schreef:
    Zijn we nu al aan het claimen? :')

    Ik claim Lizz' her guys altijd. Die zijn gewoon veel te sexy (cat)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Benefit schreef:
    Zijn we nu al aan het claimen? :')


    She always does that. But Dia will fuck anybody. :3 apart from guys.
    ... I might just make my Vampanees gay for fun.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ugh ik ben ze aan het uitwerken maar weet geen naam voor het meisje D:
    De achternaam is Fox....Voor zowel de jongen als het meisje dat ik reserveerde want het is een tweeling.
    En google wilt me ook niet helpen, iemand soms leuke namen?
    De jongen heet Caleb Maxwell Fox


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Escritura schreef:
    (...)

    She always does that. But Dia will fuck anybody. :3 apart from guys.
    ... I might just make my Vampanees gay for fun.

    Hij moet erg z'n best doen om Carmella zover te krijgen. And he might just start to feel something then.. (well, I hope (cat))

    Yaay, nog een Saph? *O*


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Leannan schreef:
    Ugh ik ben ze aan het uitwerken maar weet geen naam voor het meisje D:
    De achternaam is Fox....Voor zowel de jongen als het meisje dat ik reserveerde want het is een tweeling.
    En google wilt me ook niet helpen, iemand soms leuke namen?
    De jongen heet Caleb Maxwell Fox

    Zoek bij google op 'Franse meisjes namen' (of Spaans, of Engels, of whatever), en dan die link van babybytes oid.
    Daar haal ik m'n namen altijd vandaan (:


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ik zal er eens op letten :3.

    Sixx is ook niet erg makkelijk :Y).


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ras: Vampanees
    Naam: Liam Oliver Anderson
    Geslacht: Man
    Leeftijd:21 (113)
    Uiterlijk:




    Liam heeft bruin haar en opvallend blauwe ogen. Hij is 1.87 lang en heeft een sportieve lichaamsbouw. Zijn haar zit meestal nogal door de war omdat hoe hard hij ook probeerd zijn haar toch niet netjes blijft zitten.
    Innerlijk:
    Liam is spontaan, eerlijk en musicaal. Daarnaast is hij koppig, ongeduldig en soms wat naief. Liam speels klassiek piano en gitaar. Liam is slim maar is soms erg traag van begrip. Liam vind het vreselijk van bloed te moeten leven. Hij haat het om mensen pijn te doen en dat alleen maar omdat hij zo egoistisch moet zijn door hun bloed te drinken
    Verleden:
    in de tijd waar hij in leefde was hij een muzikant en speelde voor volle zalen. Hij was nog niet erg bekend toen hij veranderd werd dus viel zijn verdwijning niet op. Hij had geen groot gezin maar wel veel vrienden die hij lange tijd erg miste.
    Als
    Extra: Liam is bisexueel

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 16:14 ]

    Hebbe, hebbe, hebbe! :9~


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ras: Vampanese
    Naam: Caroline Rosalyn Roux
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 223, veranderd op haar negentiende.
    Uiterlijk: Toen;


    Nu:


    Innerlijk: Komt zo :3
    Verleden: Caroline was een meisje uit een rijke familie, en had alles wat haar hartje begeerde: Een groot huis, een mooi uiterlijk, geweldige ouders en een lieve vriend..
    Toen ze 's nachts over straat liep, was ze neergestoken door een dronken man. Haar vriend van toen, Charles, was die nacht op zoek naar eten: hij was een vampanees. Caroline mag zich gelukkig prijzen dat hij haar aantrof, want hij is degene die haar veranderde.
    Honderd jaar geleden is hij om het leven gekomen, en sinds dien zwerft Caroline alleen rond.
    Extra: Door haar leeftijd heeft ze door de jaren heen vele dingen geleerd, en kan dan ook prima haar eigen boontjes doppen.
    Maar ze heeft vele keren een bijna-dood ervaring gehad, en op de éen of andere manier lijkt Caroline die gebeurtenissen altijd aan te trekken. Ze heeft heel wat littekens op haar lichaam, maar ze schaamt zich er niet voor.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 22:21 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Benefit schreef:
    Hebbe, hebbe, hebbe! :9~


    ^^,

    Hmm, we need some Vampire-boys.. Het wordt Diamond zo wel heel makkelijk gemaakt zonder concurrentie in de groep :')


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ras: Vampenees
    Naam: Matthew Kyle
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 18 (19)
    Uiterlijk:



    Matthew heeft bruin haar en bruine ogen. Zijn huid is licht getint en rond zijn neus heeft hij een paar kleine sproetjes. Hij is gek op sport en dan voornamelijk baseball. Matthew is 1.83 lang en heeft een normaal licht gespierde lichaamsbouw.
    Innerlijk: Matthew is behoorlijk verlegen en is nogal stil als je hem nog niet goed kent. Hij is echter heel aardig en eerlijk als je hem goed kent. Matthew is graag bij zijn vrienden maar vind het ook niet echt erg om alleen te zijn. Hij kan soms een enorme dromer.
    Verleden: Matthew heeft nooit echt een goede band gehad met zijn ouders of broers en zussen. Hij vind het dan ook niet heel erg dat hij een vampenees is geworden.
    Extra: Matthew is bisexueel

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 23:53 ]

    Dus hij is 18 jaar geleden geboren en was 19 toen hij werd veranderd? :')
    Volgens mij moet dat andersom.


    "Do you believe monsters are born or made?"