• In elke geschiedenis zal je deze wezens terug vinden, hoewel elke mythe over ze weer afwijkt. Maar in elk verhaal leven deze wezens van hetzelfde: mensenbloed. Desondanks zijn er twee soorten: vampires en vampaneses.
    Deze leven altijd in groepen, en de populatie is het grootste in Engeland. De bloeddrinkende wezens wonen met hun groep in forten die werden gebruikt in de oorlog, en komen het liefst 's nachts tevoorschijn.

    Het is de 21ste eeuw, Engeland. Twee koloniën moeten strijden om het mensenbloed in de omgeving, maar wie zal er winnen?
    __

    Rond de 16e eeuw splitsten wat eerst allemaal "vampieren" heette zich in twee groepen. De Vampaneses houden zich nog aan de ouderwetse manier: wanneer ze dorst hebben zoeken ze een mens, doden hem en drinken hem helemaal leeg. De Vampaneses verafschuwen de Vampires voor hun manier van leven, het "verraden van hun soort".
    De Vampires maken hun prooi bewusteloos, en hun enige spoor is een sneetje in de schouder waar ze bloed uit hebben gedronken. Daarna vertrekken ze, en wanneer de mens bij komt zal hij denken flauw gevallen te zijn.

    - De vampieren kunnen tegen knoflook, wijwater, kruizen, houten staken
    - Hun huid voelt erg zacht aan, maar ook kogels gaan er niet doorheen
    - Ze gaan niet dood van zonlicht, maar hun ogen kunnen er slecht tegen en ze verzwakken sneller
    - Sommige "extreme" vampaneses drinken alleen dierenbloed
    - Ze veranderen niet in vleermuizen o.i.d.
    - Ze hebben uitzonderlijk sterke zintuigen, vingernagels en tanden

    In deze RPG worden twee groepen gespeeld, één groep Vampires en één groep Vampaneses. Deze bestaan beiden uit tien vampieren. Uiteraard zijn de ontmoetingen tussen deze twee soorten vaak niet erg gezellig, maar aangezien ze hetzelfde jachtgebied hebben komen ze elkaar nog wel eens tegen.
    Elke groep heeft één mannelijke leider. Deze leider kan zijn plek afstaan aan een andere man uit zijn groep of in een gevecht worden verslagen.

    - 16+ is toegestaan
    - Je speelt niet voor anderen
    - Drie rollen p.p. is het maximum, en dan niet allemaal meisjes
    - Er worden geen moorden gepleegd op medespelers, tenzij je toestemming hebt
    - Naamveranderingen doorgeven
    - Bij leeftijd graag hun 'echte' leeftijd invullen (max. 250) en de leeftijd waarop ze zijn veranderd (max. 28)
    - Ik open als enige nieuwe topics
    - De twee groepen hebben één leider; dit is een man van lichamelijk minstens 21 jaar en geestelijk minstens 100 jaar
    - Je vraagt of je één van de leiders mag spelen, ik wil daarvoor het liefst mensen met wat RPG-ervaring
    - Reserveringen blijven 24 uur staan


    Ras:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Verleden:
    Extra:

    Vampires

    Leider: Diamond 'Dia' Wood (Escritura)

    Jongens:
    1. Daniël Edward Scagotti (WillNotLearn)
    2. Gereserveerd (WillNotLearn)
    3. Rafael García Sánchez (Bisous)
    4. Finn Blaise Ryder (Morticia)

    Meisjes:
    1. Carmella Reina Jae Marvella (Nesaea)
    2. Kyara Jones (TheseWords)
    3. Diora Cherelle Fox (Leannan)
    4. Emerence Ariàne Davis (Benefit)
    5. Sandy Tailor (LostDreamz)

    Vampaneses VOL

    Leider: Nick Swarts (TheseWords)

    Jongens:
    1. Caleb Maxwell Fox (Leannan)
    2. Liam Oliver Anderson (lluvia)
    3. Matthew Kyle (lluvia)
    4. Silver Quartz (Escritura)

    Meisjes:
    1. Adelynn Denyse Laramie (Nesaea)
    2. Phoebe Azalea Pierce (Morticia)
    3. Sixx (Benefit)
    4. Caroline Rosalyn Roux (Aragog)
    5. Mabel Georgia Atterbury (Bisous)


    De naam "True Blood" heb ik van de Amerikaanse serie die hetzelfde heet. Maar het Vampire/Vampanese idee komt uit "Cirque du Freak: the Vampire's Assistent".

    Denk er a.u.b. goed over na voor je je inschrijft. Doe het niet als je stopt na het rollentopic of na de eerste RPG-topic, dat is zonde van de rol.



    Omgeving:
    De twee forten waar de Vampires en Vampaneses wonen liggen niet erg ver van elkaar af: een km of drie die voor de vampieren gemakkelijk in tien minuten af te leggen is te voet. De forten liggen in een bos, met daar omheen voornamelijk platteland.
    Ze wonen zo'n tien km van het dichtsbijzijnde dorpje af, en op twintig km van Londen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 21:49 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Dan heb je alsnog de reserveringen van Elbrich. Maar die was lang genoeg online om gewoon die rollen in te kunnen vullen.

    So I guess we'll start in a while (:


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nesaea schreef:
    Dat zou ik zelf ook niet waarderen als m'n reservering nog niet was vervallen, dus nee.


    Plus ik moet zo naar de winkel. D: uhm, het is nu... 19.40 in Nederland, we vertrekken over 20 minuten en het zal 30 minuten tot een half uur duren, dus.. ik ben er pas om 20.30 of 21.00
    Stom tijdsverschil

    Anyway, just so you know. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik moet nog wel wat bij mijn personages verleden zetten, maar ik weet niets. D: Is 't goed als ik dat later invul, of is dat persé nodig om mee te doen?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik vind wel dat we een uurtje kunnen wachten.

    Kan Morticia ook het verleden even bedenken :')


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Zet je het eerste topic ook hier in dit topic? Dat is makkelijker om het te vinden aangezien ik momenteel niet thuis ben.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ja, ik plaats de link gewoon in een reactie als we zijn begonnen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Dankje :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Eindelijk het verleden af, pfffff. -,-
    Is 'ie zo goed?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ja, ze is goed (:


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ik ben er over een half uur, even eten ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    True Blood O1


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ras: Vampires
    Naam: Nathan Alex Katcherson
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 20 - '125'
    Uiterlijk:




    Innerlijk: Nathan is vaak opzichzelf, hij vertrouwt mensen niet snel en zal ook niet zomaar op iemand afstappen. Daarnaast is hij als hij je vertrouwt best aardig maar zecht niet veel overzichzelf.
    Verleden: Hij is geboren in Cannada, zijn ouders hadden best veel geld en naast een zoon hadden ze ook nog twee jongere dochters. Zijn vader overleed tegen de tijd dat hij 17 was en tegen de tijd dat hij 20 was besloot hij samen met een vriend van hem op vakantie te gaan, een vakantie die niet echt verliep volgens plan, door toedoen van 3 vampiers werd zijn vriend vermoord en hij vampier.
    xtra:


    Don't be like the rest of them, darling