• Hallo iedereen ^^ Dit is alweer het VIERDE topic xd. Weet trouwens iemand waar xEques is?

    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.


    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 21:01 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Professor Snape

    Ik draai me om en zie Scorpius staan.
    "Meneer Malfoy wat is er aan de hand dat u bijna alle leerlingen onderste boven loop?" vraag ik, maar had al een vermoeden. "Gezien uw vrolijkheid neem ik aan dat er verandering is in de situatie van mevrouw Night"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius

    Uiteindelijk ben ik bij het kantoortje van Snape en klop wild aan "Professor ik moet u snpreken" ongeduldig wacht ik op een teken, in de tussen tijd dat ik sta te wachten merk ik pas op dat mijn kleren allemaal gescheurd zijn "fijn" mompel ik dit kon ik er nog wel even bij hebben...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [ skip mijn stukje maar even, doe maar gewoon of dat er niet staat XD ik haak wel in op jouw stukje]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [ owwww wacht ik heb een ideetje laat maar zitten(A)]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Scorpius

    Na een tijdje word er nog niet open gedaan, uit mijn ooghoeken zie ik een bekend iemand, Snape. "Meneer Malfoy wat is er aan de hand dat u bijna alle leerlingen onderste boven loop?" vraagt ze, ondertussen ben ik weer een beetje op adem gekomen en wil weer alles vertellen maar weer is Snape me voor "Gezien uw vrolijkheid neem ik aan dat er verandering is in de situatie van mevrouw Night" dat had ze nou altijd en soms was dat best wel eng het leek net of ze je gedachten kon lezen... Ik knik als antwoord op haar vraag.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [okeey]

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 13:22 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Professor Snape

    "Kijk dat is nog eens goed nieuws" zeg ik als hij knikt.
    Ik loop naar hem toe "Laten we dan maar eens bij haar gaan kijken en zien hoe snel ze er weer bovenop komt en met een beetje zorg van u de ziekenzaal mag verlaten tenzij u daar problemen mee heeft natuurlijk"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius

    Ze komt naar me toe "Laten we dan maar eens bij haar gaan kijken en zien hoe snel ze er weer bovenop komt en met een beetje zorg van u de ziekenzaal mag verlaten tenzij u daar problemen mee heeft natuurlijk" ik glimlach "daar heb ik helemaal geen probleem mee professor"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    James

    Nadat Jasmine was opgestaan was ik nar het zwerkbalveld gelopen aangezien mijn bezem daar nog lag. Ik twijfelde even en steeg toen toch op. Ik vloog een tijdje rondjes en ik probeerde te beslissen hoe ik het met de try-outs ging aanpakken. Even mijn zorgen weg van Mason. Nadat ik een tijdje gevlogen had zag ik een zwart harig meisje naar het bos toerennen. Dat was Jasmine! Ik vloog naar haar toe en vroeg 'Wat is er?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jasmine Ophelia Algera

    Als ik vlakbij het bos ben, hoor ik opeens James' stem achter mij. Geschrokken draai ik mij om. Ik had hem helemaal niet gezien. Lekker stom van mij. En hij is de laatste persoon die ik tegen wilde komen.
    'Niks hoor, ik wilde gewoon even.... uhm... een boswandeling gaan maken.' Slechtste smoes ooit. 'In mijn eentje,' vul ik nog snel aan. Straks wil hij mee of zo en dat werkt al helemaal niet. Als hij erachter komt, dat ik sisselspraak ken, dan kan ik net zo goed meteen van een klif afspringen.


    Happy Birthday my Potter!

    James

    'In je eentje een boswandeling maken in dát bos?' ik trok mijn wenkbrauwen op. 'Daar is het gevaarlijk hoor!' ik stapte van mijn bezem af en ging naast haar staan. 'Vertel nu maar gewoon wat er is, want dit is een slechte smoes!' ik pakte haar hand en keek haar aan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jasmine Ophelia Algera

    'Ik....ik...' James kijkt mij aan en ik wordt in beslag genomen door zijn bruine ogen. Snel schud ik mijn hoofd. Bij de les blijven, Jasmine. Ik besluit dat boos worden misschien wel het beste is. Ik wil James niet kwetsen, maar straks doe ik hem nog fysiek pijn met mijn rare slangenhand.
    Ik ruk mijn hand los. 'Ik kan heus wel voor mijzelf zorgen hoor. Wat denk je wel niet van mij?' Ik been het bos in en hoop dat hij mij niet volgt en te verbaasd is over mijn boze uitval.


    Happy Birthday my Potter!

    James

    Ik kijk verbaast toe als Jasmine boos wegloopt. Wat had ik nu weer fout gedaan? Ik zuchtte diep. Ze was vast met het verkeerde been uit bed gestapt. Ik steeg weer op. Ik kon Jasmine natuurlijk ook stiekem volgen om te kijken waarom ze rare smoesjes bedacht. Ik haalde de sluipwegwijzer uit mijn zak. 'Ik zweer plechtig dat ik snode plannen heb!' ik tikte er met mijn toverstok op en de tekst verscheen. Ik zocht mijn naam en zag vlak daarna Jasmine's naam. Ik ging haar volgen, maar dan vliegend zodat ik geen voetstappen maak! Ik vloog het bos in en keek op de kaart. Ik keek op van de kaart en zag Jasmine. Nu moest ik heel stil zijn.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Professor Snape

    "Okee dan is dat ook geregeld" zeg ik glimlachend terwijl ik de deuren van de ziekenzaal open. Ik loop naar Summer en ga aan de rand van haar bed zitten. "Het komt helemaal goed met haar met een hoop rust" zeg ik tegen Scorpius.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jasmine Ophelia Algera

    Als ik James nergens zie, pak ik mijn stok. 'Wijs mij de weg.' De stok draait automatisch naar het noorden, zodat ik weet waar ik heen moet. In een rustig tempo, loop ik verder het bos in. Ik hoor af en toe een wolf huilen, maar besteed er niet teveel aandacht aan.
    Ik zucht als er na een tijdje nog steeds niets gebeurd. Verslagen ga ik op een rots zitten. Het is donker en ik heb het koud. Wat denk ik hier te vinden. Ik kijk naar mijn hand en concentreer mij op de slangen.
    'Waar ben je?' zijn de woorden die in mij op komen. Het klinkt zoals ik had verwacht als gesis. Meteen gaan de slangen licht geven. Ik sta op en loop op gevoel verder. Blijkbaar weet mijn hand de weg. Heel interessant.


    Happy Birthday my Potter!