• Hallo iedereen ^^ Dit is alweer het VIERDE topic xd. Weet trouwens iemand waar xEques is?

    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.


    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 21:01 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    (Mogen jullie van het schoolterrein af dan :O Nou ja, daar kan ik Jasmine niet heen laten gaan)


    Happy Birthday my Potter!

    [ We hadden toestemming van Snape en ik kan ze wel terug laten verschijnselen naar Zweinstein?]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Maar dan onderbreekt dat jullie gevecht. Laat maar, ga wel weer verder met schermen in een andere RPG :') )


    Happy Birthday my Potter!

    [haha helemaal niet aan gedacht XD]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [ maak niet uit want james gaat toch weg XD]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ik dacht eerst echt van: Wtf, James? Die zit bij Mason in de ziekenzaal. Toen bleek het een andere James te zijn :') )


    Happy Birthday my Potter!

    [ haha nu je het zegt XD ja de broer van Summer]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    James

    Met gemak ontwijk ik de vloek en kijk naar Summer die ondertussen op de grond lig. Een duivelse grijns verschijnt opnieuw op mijn gezicht."Veel plezier en veel succes met alles uitleggen" zegt ik voor ik weer verdwijnsel aangezien mijn taak erop zit.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius

    Met een brede grijns kijkt James naar Summer "Veel plezier en veel succes met alles uitleggen" woedend kijk ik hem aan "Wacht maar...smerige achterbakse..." verder kom ik niet want James gaat op in een zwarte rook en verdwijnseld. Woedend smijt ik mijn toverstok op de grond en grijp naar m'n hoofd, ik denk dat het niet lang meer zou gaan duren voordat ik onderuit zou gaan...Ik draai me om naar Summer die roerloos op de grond licht, zo snel als ik kan ga ik naar haar toe "Summer alsjeblieft wees niet dood!" ik pak haar pols en zoek naar haar hart slag, ik voel niks en langzaam raak ik in paniek, dan leg ik mijn hoofd op haar borst, een langzaam gebonk is te horen "gelukkig" mompel ik, veilig stop ik mijn toverstok weg en negeer der kring van muggels om ons heen. Voorzichtig til ik Summer op en denk alleen maar aan een ding, Snape. Zo snel als ik kon verswijnselde ik.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [ ik doe wel dat hij verschijnseld in haar kantoor]

    Professor Snape

    Zodra ik een bekend geluid hoor daar ik me om en zie al snel Scorpius staan met Summer in zijn armen. "Wat is er gebeurd?" vraag ik lichtelijk verbaasd en bezorgd aangezien dit er niet goed uitzag. "Weet je wat vertel dat maar opweg naar de ziekenzaal"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [jup ^^]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Scorpius

    Het enige geluk dat ik vandaag had is dat ik met mijn verwarde hoofd gelijk in het kantoortje van Snape verschijnselde, ze draaide zich om en keek geschrokken "Wat is er gebeurd?" ik wou net mijn mond opendoen maar Snape was me weer voor "Weet je wat vertel dat maar opweg naar de ziekenzaal" ik knikte. Opweg naar de ziekenzaal vertelde ik Snape het hele verhaal "...Ik wou het voor Summer opnemen en sprak James Confundo over me uit...en toen was ik verward en toen ging....hij naar Summer...en ik hoorde hem Avada Kedavra zeggen...toen pakte ik m'n....toverstok en riep crucio....maar toen verdwijselde hij....en toen was ik alleen met Summer" het kwam er allemaal moeizaam uit, ik had het idee dat ik heen en weer zwalkte door de gangen, nog steeds was ik niet helemaal bij de wekker. Maar het ergste vond ik nog dat Summer nog steeds bewusteloos in mijn armen lag.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Professor Snape

    Ik knik en merk dat hij nog steeds onder invloed is van de Confundo spreuk.
    Ik pak mijn toverstok "Finite" zeg ik in de hoop dat het werkt. Ondertussen zijn we in de ziekenzaal aangekomen en wijs naar een leeg bed. "Leg haar daar maar neer en dan zullen we zien wat we kunnen doen, want u weet zelf wat de Avada kedavra vloek inhoud meneer Malfoy" zeg ik. "En gaat u zelf ook maar op een bed zitten en vertel hoe u uw voelt"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jasmine Ophelia Algera

    Ik zit nog steeds dicht tegen James aan, als plots Malfoy met zijn vriendinnetje binnenkomt. Hij draagt haar en ze lijkt niet bij bewustzijn. Ingespannen kijk en luister ik. Had professor Snape het nou over de vloek des doods? Ik kijk naar het meisje. Ze ligt er wel heel stil bij, maar ik kan haar borst nog op en neer zien gaan. Ze ademt dus nog wel.


    Happy Birthday my Potter!

    Scorpius

    Snape pakt haar toverstok "Finite" gelijk voel ik me een stuk beter. Als we bij dde ziekenzaal aankomen wijst Snape naar een leeg bed "leg haar daar maar neer en dan zullen we zien wat we kunnen doen, want u weet zelf wat de Avada kedavra vloek inhoud meneer Malfoy" ik knik "ja professor" vreselijke gedachten gaan door mijn hoofd, opeens hoor ik weer de stem van Snape "En gaat u zelf ook maar op een bed zitten en vertel hoe u uw voelt" weer knik ik en neem plaats.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.