• Hallo iedereen. Zoals jullie misschien wel gemerkt hebben, zit ik nog steeds ontzettend erg met mijn verleden. Ik heb besloten alles maar op papier te zetten en het online te zetten zodat ik het kwijt kan.

    Hier kunnen jullie het lezen.


    26 - 02 - '16

    Als jullie trouwens foutjes zien, zeg dat dan alsjeblieft. Ik had nogal tranen in mijn ogen toen ik dit schreef en kan daardoor wat fouten over het hoofd hebben gezien.


    26 - 02 - '16

    Ik zal het even lezen. (:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    COBAI schreef:
    Ik zal het even lezen. (:


    Thanks (:


    26 - 02 - '16

    Ik ga het lezen :)


    Treat people with kindness

    Ik ga het misschien nog lezen later, maar ik vind het wel heel knap dat je alles op papier hebt kunnen zetten. Zelf zou ik dat echt niet kunnen.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Dankjulliewel. Het was ook moeilijk om alles op papier te zetten. Ik heb het ook niet tot in de volste details geloof ik. Ik kan me niet alles geweldig herinneren, het meeste helaas wel en dat staat nu op papier.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2014 - 21:58 ]


    26 - 02 - '16

    Heel mooi geschreven en knap dat je dit online durft te zetten! Ik had een nog wat langere reactie onder je verhaal gezet :)

    Als je wilt praten ben ik er voor je!


    Treat people with kindness

    Yoko schreef:
    Ik ga het misschien nog lezen later, maar ik vind het wel heel knap dat je alles op papier hebt kunnen zetten. Zelf zou ik dat echt niet kunnen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik zie dat je in dat verhaal nog allemaal andere hoofdstukken hebt, zijn dat ook allemaal persoonlijke ervaringen?


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    Ik zie dat je in dat verhaal nog allemaal andere hoofdstukken hebt, zijn dat ook allemaal persoonlijke ervaringen?

    Niet allemaal. Sommigen wel.

    Bedankt voor alle lieve reacties <3


    26 - 02 - '16

    Ik heb het verhaal met tranen in mijn ogen gelezen. Wauw, ik heb echt respect voor je Erieka. c:


    That is a perfect copy of reality.

    Karthus schreef:
    (...)
    Niet allemaal. Sommigen wel.

    Bedankt voor alle lieve reacties <3


    Oh okay. Dat stukje over Pom is erg mooi gescheven <3


    Treat people with kindness

    Author schreef:
    Ik heb het verhaal met tranen in mijn ogen gelezen. Wauw, ik heb echt respect voor je Erieka. c:


    Dankjewel <3

    En bedankt Nadine23x, ik waardeer je reacties heel erg (:


    26 - 02 - '16

    Ik ga hem zo meteen lezen. En ik weet hoe moeilijk het is om over jezelf zo te moeten schrijven dus nu al heb ik heel veel respect voor je <3


    wat was dit ookalweer

    Ik lees het later, want nu heb ik even geen tijd, maar Erieka, het is zó sterk van je dat je dit kunt opschrijven, echt waar. Ik heb echt respect voor jou.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried