• .. is gepakt en ik vertrek morgenochtend om 4 uur naar Italië! Wat betekend dat ik niet kan slapen, gewoon omdat ik zo ben.

    Dussss, wie deelt mijn slapeloosheid en gaat ook nog op vakantie?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    ik heb net ook mijn koffer gepakt! maar dan voor een half weekje naar de andere kant van het land, naar mijn beste vriendinnetje.
    En ja, daar heb ik een helle grote koffer voor nodig die bijna niet meer dicht kan.
    Gewoon omdat het kan ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ja. Ik ga morgenochtend om half 8 richting Frankrijk. Maar we doen het in tween. Dus we hebben een tussenstop in een hotel (: Maar dit moest allemaal in m'n koffer .. nou ja, dit is de helft.


    To infinity and beyond •

    Assassin schreef:
    Ooeh, wat leuk! Veel plezier!


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    De àllerleukste reis vind ik in de auto. Als je vertrekt rond 16 uur, leuke dingen doet in de auto, het gezellig maakt, slaapt. Als je het avond ziet worden, af en toe uitstappen, iets eten onderweg. De nacht, maar vooral het ochtend zien worden en dan 's middags aankomen in bijvoorbeeld Spanje!
    Ja, dat wil ik nog eens doen...

    Oké, sorry. Dat moest ik gewoon even meedelen. :3


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Veel plezier! Ik ga dit jaar op vakantie in nederland, zucht...

    Wij blijven dit jaar waarschijnlijk thuis
    En dat vind ik vreselijk
    Want ik verveel me te pletter
    Maar meestal vertrokken wij rond 8 uur omdat mijn broer in een rolstoel zit en dan is in de nacht rijden niet handig
    Maar toen we vorig jaar teruggingen vertrokken we om 5 uur en toen moesten we nog met een heleboel spullen over de camping lopen omdat de slagboom pas om 7 uur openging


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Alvast veel plezier c:
    En ik ga niet op reis, jammer.
    ik moet werken bijna heel de vakantie.


    Life is all about having a good time.

    Over een paar dagen richting Turkije heen. Ga ik op m'n verjaardag lekker saai forever alone in het vliegtuig zitten :'].


    No growth of the heart is ever a waste

    Veel plezier, ik ga naar Frankrijk volgende week :3.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.