• Allereerst even een vreugdedansje, want mijn boek is eindelijk af!!!

    Ik heb het afgelopen half jaar een minor gevolgd waarbij je een boek schrijft (fictie of non fictie, je mag het zelf bepalen). De eerste versie moest in 6 weken geschreven worden, daarna weer 6 weken om te herschrijven, en vervolgens nog maar een paar om je boek op te maken. Het heeft best wel veel tijd gekost en ik heb er hard aan gewerkt, maar nu is het eindelijk af! Ik heb alles zelf gedaan: schrijven, opmaken, kaft ontwerpen... Ik vind het vooral heel leuk dat mensen uit mijn omgeving super enthousiast zijn en iedereen er een wil kopen. Ik ben niet van plan om het echt uit te gaan geven en ben heel benieuwd naar de reacties van anderen (:

    Mocht je foto's willen zien, staan die hieronder:



    There are poems inside of you that paper can't handle

    wauw gefeliciteerd!

    Dat ziet er onwijs gaaf en spannend uit.
    Mag ik je vragen waar je boek over gaat? De kaft ziet er behoorlijk aantrekkelijk uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    wauw gefeliciteerd!

    Dat ziet er onwijs gaaf en spannend uit.
    Mag ik je vragen waar je boek over gaat? De kaft ziet er behoorlijk aantrekkelijk uit


    Ja tuurlijk! Dit is de flaptekst:

    Wanneer een meisje dood wordt gevonden op de Tilburgse studentenvereniging Veturius, is iedereen met stomheid geslagen. Volgens het politierapport heeft de 18-jarige Julia van der Werve zelfmoord gepleegd, waardoor haar dossier al snel terug in de kast wordt gelegd. Toch blijft het knagen bij Maartje; haar zus zou nooit zelfmoord plegen. Daarom besluit Maartje om het volgende schooljaar zelf bij de vereniging te gaan, zodat ze erachter kan komen wat er werkelijk met haar zus is gebeurd. Hoe langer ze lid is van Veturius, hoe meer verhalen er over Julia naar boven komen. Haar zus blijkt niet te zijn wie Maartje dacht dat ze was. Als ze zelf ook een bedreigd wordt, weet ze niet zo zeker meer of ze de waarheid wel boven tafel wil halen.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Wat ontzettend gaaf!! Daar mag je trots op zijn en inderdaad, die kaft ziet er echt supercool uit!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Lancome schreef:
    (...)

    Ja tuurlijk! Dit is de flaptekst:

    Wanneer een meisje dood wordt gevonden op de Tilburgse studentenvereniging Veturius, is iedereen met stomheid geslagen. Volgens het politierapport heeft de 18-jarige Julia van der Werve zelfmoord gepleegd, waardoor haar dossier al snel terug in de kast wordt gelegd. Toch blijft het knagen bij Maartje; haar zus zou nooit zelfmoord plegen. Daarom besluit Maartje om het volgende schooljaar zelf bij de vereniging te gaan, zodat ze erachter kan komen wat er werkelijk met haar zus is gebeurd. Hoe langer ze lid is van Veturius, hoe meer verhalen er over Julia naar boven komen. Haar zus blijkt niet te zijn wie Maartje dacht dat ze was. Als ze zelf ook een bedreigd wordt, weet ze niet zo zeker meer of ze de waarheid wel boven tafel wil halen.


    Klinkt als een goed boek! Daar mag je trots op zijn.
    Vind de titel wel echt Gaga gekozen er bij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Die kaft ziet er oprecht uit als iets wat zo in de boekenwinkel zou kunnen liggen, en voor iets wat je in een half jaar in elkaar hebt gezet vind ik dat nog eens extra indrukwekkend. Zeer gaaf! Je mag hier zeker trots op zijn. :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Bedankt iedereen! (flower)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Looks nice! Maar een boek schrijven in 12 weken (als ik het zo begrijp met 6weken om te draften en 6 weken om te herschrijven) is echt heel snel :o Cover ziet er ook awesome uit


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Promare schreef:
    Looks nice! Maar een boek schrijven in 12 weken (als ik het zo begrijp met 6weken om te draften en 6 weken om te herschrijven) is echt heel snel :o Cover ziet er ook awesome uit


    Ja dat klopt! Maar je hebt ook maar een half jaar, dus het worden ook geen dikke pillen van 600 pagina's. De mijne heeft er 189, wat al aan de grote kant is. De rest van mijn klas heeft een dunner boek.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2020 - 13:07 ]


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ziet er gaaf uit, zeg!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wow, dat is echt heel tof, zeker in zo’n tijd! De flaptekst klinkt ook echt goed, en zeker in combinatie met je kaft zou ik het eerder in een boekwinkel verwachten dan als een onderdeel van je studie. Het ziet er echt netjes uit, mag je zeker trots op zijn!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Oh wauw, wat ontzettend gaaf! *O* Gefeliciteerd man! Superleuke titel ook, meteen die lekker creepy-thriller vibes (nerd)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Het klinkt echt supernice! En het ziet er inderdaad ook prachtig uit. Proficiat! *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Gefeliciteerd!!! Wat tof!
    En het ziet er prachtig uit :D


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Ziet er echt heel gaaf uit! (:


    It's never gonna happen, Guys.