• The Footie Club
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Jasmine Villa - Naomi Khedira -Claire Huntelaar - Lisanne Eriksen - Manon Fabregas - Emmely Özil



    Lovely Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Chafael, Amando, Demiano, Claas, Listian, Saomi, Sanká

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 23:44 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 juli 2014 - 22:56 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.



    Ace Ventura is ook awesome _O_


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Khedira schreef:
    Awwwhh:( Heb je een foto?:) ik ben wel benieuwd(flower)

    Misschien dat ik morgen, of anders overmorgen een foto maak. Oké? Hij doet nu héél zeer en ik ben best moe. Daarbij zie je niet veel. Ik moet eerst 4 maanden een staafje in voordat ik naar een ringetje kan (';

    Ik wil een navelpiercing. D:


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Bundesliga schreef:
    Ik wil een navelpiercing. D:

    Ik heb dus nu een helix. Daarvoor had ik alleen oorbellen. Ik wil nog een tragus en dan heb ik alle piercings die ik wou. Ik ben meer een tattoo mens, wil er héél veel.

    T0RRES schreef:
    (...)
    Ik heb dus nu een helix. Daarvoor had ik alleen oorbellen. Ik wil nog een tragus en dan heb ik alle piercings die ik wou. Ik ben meer een tattoo mens, wil er héél veel.


    Okee hehe.

    Anyway you need to read my new story. c:


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Bundesliga schreef:
    Okee hehe.

    Anyway you need to read my new story. c:

    Welke? Die van Torres met Casillas? Als ik een keer flink tijd heb lees ik alles bij.

    T0RRES schreef:
    (...)
    Misschien dat ik morgen, of anders overmorgen een foto maak. Oké? Hij doet nu héél zeer en ik ben best moe. Daarbij zie je niet veel. Ik moet eerst 4 maanden een staafje in voordat ik naar een ringetje kan (';


    Is goed:)


    ~

    Bundesliga schreef:
    Ik wil een navelpiercing. D:


    Ik heb 2x keer een navelpiercing gehad. De eerste was niet goed gezet en de 2e werd afgestoten door mijn lichaam:$:(


    ~

    T0RRES schreef:
    (...)
    Ik heb dus nu een helix. Daarvoor had ik alleen oorbellen. Ik wil nog een tragus en dan heb ik alle piercings die ik wou. Ik ben meer een tattoo mens, wil er héél veel.

    Geen tongpiercing? ;p


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    Geen tongpiercing? ;p

    N-E-V-E-R.

    T0RRES schreef:
    (...)
    N-E-V-E-R.

    Why not?


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    Why not?

    Vind het niet mooi. Bij bijna niemand zelfs. Daarbij zit bijna nooit echt in het midden van je tong in verband met spieren en zenuwen. En bij sommige is er een negatief effect op de tanden. Ik mag dan wel een cola-zuipert zijn, als ik ergen zuinig op ben zijn het me tanden. Die zijn nu spierwit, ijzersterk en in een hele goede conditie en daar wil niks bij hebben of tegen aan hebben klikkend en klakkend.

    T0RRES schreef:
    (...)
    Vind het niet mooi. Bij bijna niemand zelfs. Daarbij zit bijna nooit echt in het midden van je tong in verband met spieren en zenuwen. En bij sommige is er een negatief effect op de tanden. Ik mag dan wel een cola-zuipert zijn, als ik ergen zuinig op ben zijn het me tanden. Die zijn nu spierwit, ijzersterk en in een hele goede conditie en daar wil niks bij hebben of tegen aan hebben klikkend en klakkend.


    ... En het is slecht voor je hart, door iets wat er langs loopt ofzo.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Bundesliga schreef:
    ... En het is slecht voor je hart, door iets wat er langs loopt ofzo.

    Oh, dat wist ik niet. Maar ik neem die piercing dus echt nóóit. Navelpiercing ook NEVER nooit.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 21:40 ]

    Kom ik aan, half dichtgegroeide gaatjes in m'n oren en verder niets, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.