• RPG REGELS:
    - Je schrijft posts van 6 regels of meer!;
    - Schrijf boven de post de naam van je karakter en de locatie waar hij momenteel is;
    - 16+ is toegestaan;
    - Je schrijft alleen de acties voor je eigen karakters;
    - Overleg met elkaar, sluit niemand buiten;
    - OC tussen haakjes schrijven;
    - Maximaal 3 rollen per persoon;
    - Ik en Nesaea openen als enige nieuwe topics;
    - Het uithuwelijken wordt gedaan door middel van deze website. Je weet dus nooit bij wie je terecht komt.


    Society. In deze geweldige wereld is alles perfect. Het algoritme bepaald met wie je trouwt, hoeveel kinderen je met ze krijgt, waar je werkt en waneer je sterft. Alles is bepaald door de computer en de 'Officials', die als politie tellen. Geen verrassingen en geen drama. Klinkt dat niet als het perfecte leven?
    Maar wat als dit leven ineens zo perfect niet meer is? Wat als je 'Match' niet verliefd op je is maar jij wel op hem? Hoe zou jij overleven in deze wereld zonder creative vrijheid?
    Meer informatie over het originele verhaal


    The Matching Banquet:
    In hun 17de levensjaar mag iedere tiener naar het 'Matching Banquet'. Hier zullen ze te horen krijgen met wie ze mogen trouwen. Na het banquet krijgen ze van de Officials te horen met wie ze moeten trouwen. Hierbij krijgen ze een microchip, met alle informatie over hun nieuwe verloofde. Hier begint de RPG

    Voornaam:
    Tweede naam:
    Achternaam:
    Leeftijd: (17 voor alle tieners, boven de 28 voor de Officials)
    Uiterlijk: (Uitleg + foto)
    Innerlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Rollen:
    2 of 3 Officials:
    (Het liefst mensen die de boeken hebben gelezen)
    - Angelite Kyanite Hire - Escritura
    - Yemelia Fannie Shannon - LacunaCoil
    -

    7 jongens: VOL
    - Michael Emerald Gold - Escritura
    - Deavon John Smith - Rechazame
    - Floris Dylano Nilson - Risus
    - Owen Rheya Jackon - Adores
    - Daniël James MacGregor - WillNotLearn
    - Angus Scott Stanton - Avenger
    - Levi Cameron Miratio - Bisous

    7 meisjes: VOL
    - Carmella Reine Marvella - Nesaea
    - Cherine Violette Laramie - Nesaea
    - Lily Samantha Henderson - Aragog
    - Avelin Cyrille June - SerpentEyes
    - Elyse Felicia Lautus - Bisous[/red]
    - Gereserveert voor Pariah
    - Gereserveerd voor BlueRiver

    LEES DE REGELS GOED VOORDAT JE EEN ROL RESERVEERT OF INVULT!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 16:28 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    DSalvatorex schreef:
    Voornaam: Cody
    Tweede naam: James
    Achternaam: Harrinson
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk: Cody heeft blond haar en groene ogen, hij is niet heel erg lang en is licht gespierd
    Innerlijk: Cody is niet bepaald de aardigste persoon en je maakt hem snel boos, maar hij kan ook heel lief zijn, als hij dat wil.
    Verleden: Cody heeft gewoon een standaard verleden, niks bijzonders, alles perfect.
    Extra: Cody houd van muziek en speelt gitaar


    Ik wil niet lastig zijn, maar je kunt er denk ik wel wat meer detail in stoppen. ^^ Daarna zet ik je karakter er bij!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Voornaam: Yemelia
    Tweede naam:Fannie
    Achternaam:Shannon
    Leeftijd: 29
    Uiterlijk:



    Yemelia heeft wit haar , maar in de zon heeft het een blonde glans. Haar ogen zijn vrij donker, maar zodra haar pupillen klein zijn is te zien dat haar irissen grijs zijn. Ondanks haar licht haren zijn haar wenkbrauwen en wimpers donker van kleur. Haar wimpers zijn er lang en vallen op. Ze heeft een normale lengte van 1.70. Haar huid is erg licht en verbrand tamelijk snel. Haar wangen hebben vaak een rode gloed en bollen op als ze lacht. Ze heeft volle lippen met een zachte roze kleur. Ze heeft een schuine pony en stijl haar. Meestal draagt ze haar haren op een aparte manier -Zie de foto boven de andere foto-.
    Innerlijk: Yemelia is een zorgelijk type. Ze zal echt alles doen om haar kind te beschermen en haar te helpen. Ook voor haar man wilt ze zorgen. Ze vindt dat hij een zware baan heeft en wel eens wat rust kan gebruiken. Soms denk ze meer aan anderen dat aan haarzelf. Ze is erg trouw en zal iemand niet snel laten vallen. Ze is een echte optimist en deze optimisme heeft ook effect op andere mensen. Ze maakt vaak mensen vrolijk. Soms is ze bezorgd. Yemelia heeft oog voor details. In alles ziet ze wel iets. Ze houd van kleuren in de natuur en wat er nog van over is, de 100 gedichten, boeken, schilderijen. Maar door haar goede geheugen onthoud ze ook dingen die ze niet mag weten. Die houd ze echt voor haarzelf. Ze is erg goed met haar vingers in het maken van dingen, maar ook dit verteld ze aan niemand. Ze tekent wel eens een bloem, maar daarna verbrand ze het, tot haar spijt. Yemelia is erg rustig, maar zodra ze boos is moet je oppassen, want ze kan erg tekeer gaan. Ze is nieuwsgierig en slim.
    Verleden: Yemelia is opgegroeid in een fijn gezin. Ze is opgegroeid met 1 jongere en oudere broer. Ondanks dat ze het enige meisje was, vond ze dit niet erg. Yemelia's ouders kwamen al snel achter dat ze oog voor details had. Op haar 17e werd ze gematched met Angel. Ze droeg toen een witte jurk met een zwarte strik. Eerst mocht ze hem niet zo, maar later werd ze toch stapel op hem. Op haar 18e kreeg ze haar baan te horen. Ze werd een Official. De Society zet haar voor 2 dingen het meest in: het matchen en het controleren van historische bezittingen -zoals artefacten- van mensen. Maar het 2de gebeurd zo weinig dat ze meer bezig is met het matchen. Ze heeft een dochter die ze kreeg op haar 27ste. Ze heet Amethyst Amber Hire. Amethst heeft de haren en huid van Yemelia, maar de ogen van haar vader.
    Extra:/

    [het leek me handig om een Official te hebben met het matchen. Stel dat het verkeerd gaat :Y)]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ging bij ECI zoeken voor Matched.. Is Crossed het vervolg? (cat)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nesaea schreef:
    Ik ging bij ECI zoeken voor Matched.. Is Crossed het vervolg? (cat)

    Oui :Y). En dit jaar komt er nog een deel uit volgens mij.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    LacunaCoil schreef:
    (...)
    Oui :Y). En dit jaar komt er nog een deel uit volgens mij.

    Gelukkig want ik had ze net beiden besteld...zou balen zijn als het een deel later was haha


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    I wish I had the money to buy them both.. (no_chears)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nesaea schreef:
    I wish I had the money to buy them both.. (no_chears)

    Bol.com :p
    engelse versie 9.99
    nederlanse versie: 17.95 en 16.95 :p
    heb maar toch de nederlandse versie gekocht...die zal ik wss vaker gaan lezen al is men engels goed... en tsjah heb een goede baan atm


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    (...)
    Bol.com :p
    engelse versie 9.99
    nederlanse versie: 17.95 en 16.95 :p
    heb maar toch de nederlandse versie gekocht...die zal ik wss vaker gaan lezen al is men engels goed... en tsjah heb een goede baan atm

    Ja, ik heb ook wel een goede baan maar dat is één keer in de twee weken, ik moet m'n telefoonrekening en m'n verslaving betalen :')

    Als ik hem koop haal ik ook de Nederlandse hoor. M'n Engels is best goed, maar m'n Nederlands zal altijd beter blijven :3


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nesaea schreef:
    (...)
    Ja, ik heb ook wel een goede baan maar dat is één keer in de twee weken, ik moet m'n telefoonrekening en m'n verslaving betalen :')

    Als ik hem koop haal ik ook de Nederlandse hoor. M'n Engels is best goed, maar m'n Nederlands zal altijd beter blijven :3

    Haha exactly -heb ik wat wel goed geschreven? ._.'-
    Ik werk gewoon elke week en krijg gewoon elke week uitbetaald dus kan het wel gewoon betalen ondanks men telefoonrekening en zorg verzekering...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik heb al best zin in die hele Angel-Yemelia-Carmella drama :3


    "Do you believe monsters are born or made?"

    ik ben best benieuwd aan wie ik gematched word :p


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ja, dat ook (:

    Hoewel er nog vier jongens bij moeten. Ik zou nog best een jongen aan willen maken, maar ik weet zeker dat ik die toch ga verwaarlozen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Voornaam: Owen
    Tweede naam: Rheya
    Achternaam: Jackon
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:


    Owen is 1.80 lang. Redelijk gespierd en heeft blauwe ogen. Zijn wilde donkerbruine haren staan vaak alle kanten op waardoor hij ze vaak wegstopt in een muts. Verder zijn allebei zijn armen grotendeels bedekt met tatoeages van onderanderen: Planten,schepen en dieren.
    Innerlijk: Owen heeft een harde buitenkant maar een zachte binnen kant. Hij heeft bepaalden idealen waar hij voor door het vuur gaat. Hij is goed gebekt en gaat een confrontatie ook niet uit de weg. Zijn humeur is wat wisselvallig en kan door ieder wissewasje totaal omdraaien. Ondanks dat hij misschien een wat afstandje eerste indruk maakt is hij een echte mensenvriend. Voor de mensen die hij lief heeft is hij erg zorgzaam waarbij soms als het nodig is zijn harde kant weer te zien is.
    Verleden: Owen heeft een normale jeugd gehad. Als enigst kind in een gezin van twee mensen die naarmate de jaren verstreken echte gevoelens voor elkaar ontwikkelde. Toch is zijn toekomst hem niet ontglipt, zijn ouders hebben niet onder stoelen of banken geschoven hoe de wereld in elkaar steekt en Owen is het hier vanaf het begin al niet mee eens geweest waarbij hij het soms aan de stok kreeg met zijn vader die erg op dit systeem gesteld is omdat hij hiermee uiteindelijk de vrouw van zijn dromen ontmoette,.
    Extra: Zijn tatoeages staan voor zelfontplooiing iets was Owen erg belangrijk vindt. Niet zomaar de groep volgen maar zelf je eigen richting in slaan. Nog een voorbeeld van waarom hij het niet eens is met het uithuwelijken.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 0:00 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Topic bijgewerkt ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wil niet iemand een jongen erbij? (cat)

    *is very impatient*


    "Do you believe monsters are born or made?"