• RPG REGELS:
    - Je schrijft posts van 6 regels of meer!;
    - Schrijf boven de post de naam van je karakter en de locatie waar hij momenteel is;
    - 16+ is toegestaan;
    - Je schrijft alleen de acties voor je eigen karakters;
    - Overleg met elkaar, sluit niemand buiten;
    - OC tussen haakjes schrijven;
    - Maximaal 3 rollen per persoon;
    - Ik en Nesaea openen als enige nieuwe topics;
    - Het uithuwelijken wordt gedaan door middel van deze website. Je weet dus nooit bij wie je terecht komt.


    Society. In deze geweldige wereld is alles perfect. Het algoritme bepaald met wie je trouwt, hoeveel kinderen je met ze krijgt, waar je werkt en waneer je sterft. Alles is bepaald door de computer en de 'Officials', die als politie tellen. Geen verrassingen en geen drama. Klinkt dat niet als het perfecte leven?
    Maar wat als dit leven ineens zo perfect niet meer is? Wat als je 'Match' niet verliefd op je is maar jij wel op hem? Hoe zou jij overleven in deze wereld zonder creative vrijheid?
    Meer informatie over het originele verhaal


    The Matching Banquet:
    In hun 17de levensjaar mag iedere tiener naar het 'Matching Banquet'. Hier zullen ze te horen krijgen met wie ze mogen trouwen. Na het banquet krijgen ze van de Officials te horen met wie ze moeten trouwen. Hierbij krijgen ze een microchip, met alle informatie over hun nieuwe verloofde. Hier begint de RPG

    Voornaam:
    Tweede naam:
    Achternaam:
    Leeftijd: (17 voor alle tieners, boven de 28 voor de Officials)
    Uiterlijk: (Uitleg + foto)
    Innerlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Rollen:
    2 of 3 Officials:
    (Het liefst mensen die de boeken hebben gelezen)
    - Angelite Kyanite Hire - Escritura
    - Yemelia Fannie Shannon - LacunaCoil
    -

    7 jongens: VOL
    - Michael Emerald Gold - Escritura
    - Deavon John Smith - Rechazame
    - Floris Dylano Nilson - Risus
    - Owen Rheya Jackon - Adores
    - Daniël James MacGregor - WillNotLearn
    - Angus Scott Stanton - Avenger
    - Levi Cameron Miratio - Bisous

    7 meisjes: VOL
    - Carmella Reine Marvella - Nesaea
    - Cherine Violette Laramie - Nesaea
    - Lily Samantha Henderson - Aragog
    - Avelin Cyrille June - SerpentEyes
    - Elyse Felicia Lautus - Bisous[/red]
    - Gereserveert voor Pariah
    - Gereserveerd voor BlueRiver

    LEES DE REGELS GOED VOORDAT JE EEN ROL RESERVEERT OF INVULT!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 16:28 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Want zo slim ben ik wel... (cat)

    Hij is nu wel geactiveerd, sorry. ^^"

    Hahaha, dankjewel :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Escritura schreef:

    You're welcome (:


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Beginnen we vanavond, als de rollen zijn ingevuld?


    "Do you believe monsters are born or made?"

    De baan van je karakter: Doordat ze een mooi figuur heeft door het sporten, krijgt ze als baan 'Model' aangewezen. Ze vindt dit prima, maar haar echte intresses liggen meer bij het forensisch onderzoek.
    Hobbies van je karakter: In haar vrije tijd sport ze veel. Ze vindt het heerlijk om te boksen, omdat ze haar agressie en frustraties er in kwijt kan. Daarnaast vindt ze het fijn om te hardlopen.
    Ook muziek luisteren is éen van haar hobbies. Ze leert er van omdat ze zelf zingt, maar het kalmeert haar ook.
    Talent: Lily heeft een passie voor schilderen en zingen. In beiden kan ze haar emoties kwijt, en doet dit dan ook maar al te graag als ze er tijd voor heeft. Ze is een meisje dat barst van de inspiratie en fantasie, wat vaak goed van pas komt. Het schilderen houdt ze echter geheim.
    Slecht in: Luisteren naar anderen. Ze vindt het verschrikkelijk om gecommandeerd te worden, en voert het bevel dan ook negen van de tien keer niet uit. Ze is er te koppig voor, en is er van overtuigd dat ze zelf wel haar eigen boontjes kan doppen.
    Artifact:


    Deze ketting heeft Lily bijna altijd om. De ketting is van haar oma geweest, die inmiddels is overleden.

    Ik hoop dat het een beetje goed is? c:

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 12:54 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nesaea schreef:
    Beginnen we vanavond, als de rollen zijn ingevuld?


    Ja. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aragog schreef:
    De baan van je karakter: Voor nu verdient ze de kost door model als bijbaantje, maar ze wilt hier niet in doorgaan. Ze wilt later werken bij het forensisch onderzoek, en haar huidige baantje is dan ook echt zodat ze haar brood kan kopen.
    Hobbies van je karakter: In haar vrije tijd sport ze veel. Ze vindt het heerlijk om te boksen, omdat ze haar agressie en frustraties er in kwijt kan. Daarnaast vindt ze het fijn om te hardlopen.
    Ook muziek luisteren is éen van haar hobbies. Ze leert er van omdat ze zelf zingt, maar het kalmeert haar ook.
    Talent: Lily heeft een passie voor schilderen en zingen. In beiden kan ze haar emoties kwijt, en doet dit dan ook maar al te graag als ze er tijd voor heeft. Ze is een meisje dat barst van de inspiratie en fantasie, wat vaak goed van pas komt.
    Slecht in: Luisteren naar anderen. Ze vindt het verschrikkelijk om gecommandeerd te worden, en voert het bevel dan ook negen van de tien keer niet uit. Ze is er te koppig voor, en is er van overtuigd dat ze zelf wel haar eigen boontjes kan doppen.
    Artifact:


    Deze ketting heeft Lily bijna altijd om. De ketting is van haar oma geweest, die inmiddels is overleden.


    Ik hoop dat het een beetje goed is? c:


    bij baan word meer bedoelt welke baan ze toegewezen krijgt door het 'systeem'. ^^
    zingen kanb maar schilderen dan weer niet, sorry. Aangezien er maar 100 schilderijen zijn en er geen nieuwe werken gemaakt mogen worden. (Behalve als ze dit talent geheim houd, dan mag het.)

    De rest is goed. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    bij baan word meer bedoelt welke baan ze toegewezen krijgt door het 'systeem'. ^^
    zingen kanb maar schilderen dan weer niet, sorry. Aangezien er maar 100 schilderijen zijn en er geen nieuwe werken gemaakt mogen worden. (Behalve als ze dit talent geheim houd, dan mag het.)

    De rest is goed. ^^

    Haha, fail. Dat van haar talenten heb ik al opgelost, even denken over een baan nu ^^.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Naam: Carmella Reine Marvella
    De baan van je karakter: Door haar uiterlijk en acteertalenten zal ze als baan actrice krijgen, en optreden in de 100 toneelstukken.
    Hobbies van je karakter: Carmella houdt van acteren, en als ze energie teveel heeft sport ze graag. Zwemmen en boksen zijn één van haar favorieten, maar ze is ook regelmatig 'gewoon' buiten aan het hardlopen. Ook kan ze wel eens lekker gaan zitten voor een goed boek, maar ze is erg kieskeurig in wat ze leest.
    Talent: Ze was al jong toen haar talent voor acteren duidelijk werd. Vaak gebruikte ze dit om haar oudere broer de schuld te geven van dingen die zij had gedaan, en binnenkort zal ze haar beroep ervan maken.
    Slecht in: Eigenlijk is ze altijd al a-muzikaal geweest. Dit wilt zeggen dat ze totaal niet met instrumenten om kan gaan, van geen enkele soort. En omdat ze er ook geen geduld voor heeft, zal ze het ook nooit leren.
    Daarnaast is ze erg slecht in bevelen opvolgen. Haar koppigheid zorgt ervoor dat als iemand haar iets opdraagt, ze negen van de tien keer precies het tegenovergestelde doet.
    Artifact: Een dunne, zilveren ketting met een diamant eraan. Deze draagt ze alleen bij speciale gelegenheden.



    Naam: Cherine Violette Laramie
    De baan van je karakter: Cherine is altijd al geduldig geweest, en goed met kinderen. Haar baan wordt verloskundige, en ze zal hem na haar huwelijk te horen krijgen.
    Hobbies van je karakter: Kieskeurig is Cherine niet wat boeken betreft, vooral omdat er niet erg veel meer zijn. Op haar vrije avonden leest ze graag een boek. Zelf werkt ze graag aan nieuwe verhalen.
    Talent: Cherine kan erg goed schrijven. Ze heeft een gedetailleerde, mooie schrijfwijze waar ze zelf maar half tevreden mee is, maar ze vindt het erg leuk om te doen. Jammer genoeg moet ze dit verborgen houden, en haar opgegeven talent is dan ook 'Dansen'.
    Slecht in: Opvallend genoeg is Cherine's zogenaamde talent hetgene waar ze erg slecht in is: dansen. Daar wordt niet gewoon dansen mee bedoelt bij uitgaan, daar is ze soepel genoeg voor. Maar 'echte' dansstijlen zal ze nooit onder de knie krijgen.
    Ook is Cherine slecht in afscheid nemen. Het idee dat ze iemand nooit meer zal zien, ligt haar erg zwaar.
    Artifact: Een gouden ring met een drietal diamanten erop. Het is een oude verlovingsring uit haar familie, toen alles nog vrijwillig ging.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 20:23 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Misschien ben ik het vergeten maar ik dacht dat er geen banen à la model/zangeres/actrice etc waren :s


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    In toneelstukken.
    Maar kleding moet toch nog gewoon verkocht worden?

    Ik ga de banen veranderen, ben er niet tevreden mee.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 12:53 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ik ga eerst werken en daarna vul ik mijn rol verder aan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Je karakter's naam: Owen Rheya Jackon
    De baan van je karakter: Owen heeft een hoop opgekropte creativiteit waar hij niks mee kan. Daarom past het beroep Architect erg goed bij hem.
    Hobbies van je karakter: Owen leest graag waarna hij de gelezen informatie omzet in ideeën. Die ideeën zet hij dan om in tekeningen die hij later voor zijn werk kan gebruiken. Kortom hij ontsnapt graag aan deze volgens hem sombere wereld.
    Talent: Owen maakte vroeger stiekem al tekeningen. Hij ontsnapt graag aan deze wereld en dat doet hij door zijn fantasie de vrije loop te laten en zichzelf helemaal in zijn tekeningen te storten.
    Slecht in: Relativeren. Hij kan totaal niet tegen kritiek en neemt dat dan ook heel persoonlijk op. Als je een van zijn ideeën afraakt is hij tot op het bot gekrenkt. Verder is hij ook erg ongeduldig daarom neemt hij ook niet de tijd iets bij te leren omdat hij dat te veel tijd vindt kosten. Hij is er goed in, of niet.
    Artifact: Een zakhorloge die zijn overgrootvader ooit nog zelfs heeft gemaakt. Hij doet het nog steeds en Owen is er erg zuinig op. Hij heeft hem alleen maar bij tijdens speciale gelegenheden.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 13:37 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    De rollen moeten worden ingevuld, ik wil beginnen :3


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Je karakter's naam: Avelin Cyrille June
    De baan van je karakter: Avelin heeft altijd al mensen willen helpen met hun problemen, aangezien ze in haar verleden veel heeft meegemaakt, wil ze mensen die het zelfde hebben meegemaakt graag helpen. Ze wil dus psygiater worden.
    Hobbies van je karakter: Ondanks dat Avelin nogal verlegen en rustig is, houd ze erg van avontuur en is dan ook erg nieuwschierig, naar nieuwe dingen, dus daarom leest ze graag over andere culturen.
    Talent: Toen Avelin klein was, danste ze veel, maar haar vader verbood het haar dus is ze ermee gestopt, althans als ze de kans krijgt gaat ze alleen naar een kamer en begint ze te dansen om zo haar emotie kwijt te kunnen raken.
    Slecht in: Omgaan met vreemden
    Artifact:

    Avelin's artifact is de ketting van haar overleden moeder, ze heeft hem nooit afgedaan en draagt hem altijd. En is dan ook vanplan hem nooit aftenemen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Nesaea schreef:
    De rollen moeten worden ingevuld, ik wil beginnen :3

    De mijne vul ik maandag verder in, ik moet zo gaan.. En ik moet waarschijnlijk toch inspringen ;c.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 13:46 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''