• Huis van de nacht is een school voor vampiers met speciale krachten. Je woont en volgt lessen in het Huis van de Nacht. De lessen beginnen rond acht uur en eindigen rond 2 uur. Het is mogelijk overdag naar buiten te gaan, maar dit kan je niet heel lang verdragen. Vampiers krijgen dan hoofdpijn.

    Op school leer je beter om te gaan met je krachten, en je leert natuurlijk hoe je om moet gaan met vechtsporten en wapens. Tevens volg je normale lessen. Alle leerlingen hebben een halve maan op hun voorhoofd. Dit merkteken heb je gekregen toen je je krachten hebt gekregen. Hoe meer je je best doet, en goede dingen doet hoe mooier je merkteken word. Elke keer worden er dan sierlijke lijnen aan toegevoegd.




    Regels
    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen
    -Ik beslis als er iemand vermoord mag worden.
    -Als je iemand wilt verwonden, overleg je dat met elkaar.
    -Ik beslis wanneer er wilde beesten worden los gelaten op het schoolterrein.
    -16+ is toegestaan.
    -Spreken met minimaal 3 zinnen.
    -Geen bekende mensen als personage.
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Te lang niet gereageerd betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].

    De krachten waar je één van mag kiezen:
    Water
    Vuur
    Aarde
    Lucht
    Gedachten lezen
    Onzichtbaar worden voor 10 minuten
    Gedaante veranderen in 1 dier

    Elke jongen en meisje heeft 1 van deze krachten. Dus voor elke kracht zijn er een jongen en een meisje die deze bezitten.


    Meisjes:
    Aviera Luena Denealy - Vuur - Khedira
    Sky Drift - Gedaante veranderen in 1 dier - Wolfgirl21
    Elaine Aurélie June - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - SerpentEyes
    Cymbeline Nehal Pierce - Gedachten lezen - Benefit
    Charlotte Brown - Water - Primrose12
    Apalonia Nightingale - Lucht - Arena
    Melody Henderson - Aarde - RememberYoux
    Faye Maxime Kershaw - Telepatie tot 10 meter - Bisous
    Gereserveerd - Geest - Rider
    Lynn Nigrum - Praten met dieren - MoonAngel

    Jongens:
    ... - Water - ...
    Joey Nightingale - Lucht - Arena
    Sebastian Cole Sky - Vuur - DreamerN
    Gereserveerd - Gedachten lezen - Dashed
    Elion Vitae - Gedaante veranderen in 1 dier - Colt45
    Jona Jacks - Onzichtbaar worden voor 10 minuten - Poeh
    Gereserveerd - Aarde - Mordacious
    Seth Fair - Praten met dieren - Colt45
    Samuel - Telepatie tot 10 meter - Merlonie
    ... - Geest - ...


    Dit moet je invullen voor je rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Kracht:
    Uiterlijk(met foto)
    Karakter:
    Huisdier (Kat, adelaar, wolf, slang of rat):


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 23:32 ]


    I Love The Vampire Diaries

    Ook bedankt voor je excusses.
    Ik hoop voor je dat het een succes wordt.


    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

    Wanneer beginnen we?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mordacious schreef:
    Ik wil reserveren dan. ^^


    oke is goed welke kracht wil je aarde of water


    I Love The Vampire Diaries

    zaterdag beginnen we weet alleen nog niet hoe laat


    I Love The Vampire Diaries

    WolfGirl21 schreef:
    (...)

    oke is goed welke kracht wil je aarde of water

    Aarde. ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mordacious schreef:
    (...)
    Aarde. ^^


    je staat er


    I Love The Vampire Diaries

    Naam: Sebastian Cole Sky
    Leeftijd: 17
    Kracht: Vuur
    Uiterlijk(met foto)
    Hij heeft blond haar dat speels om zijn hoofd heen valt een ijsblauwe ogen.
    Doordat hij veel sport zijn de spieren op zijn bovenlichaam en zijn kuiten goed gevormd en doordat hij zichzelf altijd warm kan houden met vuur draagt hij meestal hemden met een dun shirt eroverheen. (of moeten ze zich houden aan het schooluniform net zoals in de boeken?)


    Karakter: Sebastian is een stille jongen die niet zo snel vertrouwd op anderen, hij kan schuw zijn en is slim en werkt het liefst alleen, maar diep in hem schuilt een romanticus, die soms dagen achter elkaar niets liever doet dan dagdromend de dag door komen en door wonderlijke verhalen te bedenken over werelden die niet van deze wereld zijn of verhalen over de mensen, aangezien hij het sinds hij het al voor een paar jaar door de ogen van de nachtkinderen bekijkt.
    Voor zijn vrienden is hij een rots in de branding en gaat hij voor door het vuur.
    Verder is hij sterk, zowel fysiek als mentaal en kan hij soms wat snel aangebrand zijn als mensen hem tot dingen toe dwingen, onder druk zetten of niet serieus nemen.
    Huisdier (Kat, adelaar, wolf, slang of rat): Kat (kitten) genaamd Briar Rose (vernoemd naar de schone slaapster) omdat ze grote delen van de dag op zijn schouder ligt te doezelen.



    Zitten ze al op die school als leerlingen of komen ze net aan ? anders moet ik namelijk mijn rol weer een beetje aanpassen.


    Credendo Vides

    Naam:Aviera Luena Denealy
    Leeftijd:18 jaar
    Kracht: Vuur
    Uiterlijk:


    Aviera is een meisje met lang donker bruin haar. Ze heeft helder blauwe ogen met kleine glinstering erin. Aviera heeft een slank figuur met mooie vrouwelijke vormen. Ze heeft een zachte huid met een licht bruin tintje.
    Karakter:Aviera is een heel spontaan meisje, maar kan ook zomaar aangebrand reageren. Je kunt dan ook beter uit haar buurt blijven. Aviera haar vrienden weten het wel en kunnen er ook goed mee omgaan. Verder is het een heel aardig meisje. Ze zal altijd in staat zijn iemand te helpen, maar dan moet die gene geen verplichtingen stellen en dat soort dingen.
    Huisdier:Kat. Haar naam is Flower. Ze is nu 1 maand.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 21:51 ]


    ~

    Je legt het wel heel afgeraffeld uit. Het huis van de nacht is veel uitgebreider dan dit.xd En over die sierlijke lijnen....als je halfwas bent heb je de vorm van een halve maan niet ingekleurd op je voorhoofd staan. Zodra je een vampier bent word hij ingekleurd en komen er lijnen op je voorhoofd en gezicht. Verder gaat het niet.....behalve bij Zoey natuurlijk.xd Daarbij hebben niet alle vampiers een gaven enzo. Naja ik was helemaal enthousiast dit te zien in de spotlight maar nu ben ik teleurgesteld.=P

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 21:55 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    WolfGirl21 schreef:
    (...)

    Ik snap niet helemaal zo goed waar jij je mee bemoeit? Voor je dingen gaat zeggen en roepen, deze RPG is afgeleid van het Huis van de Nacht en gaat dus niet precies hetzelfde. En bovendien niemand heeft hier dezelfde krachten. En dit is een fantasie RPG dus niet zoals de boeken gaan. Ik zou in het vervolg eerst even vragen voor je van alles gaat zeggen;)


    Credendo Vides

    SPECS schreef:
    Je legt het wel heel afgeraffeld uit. Het huis van de nacht is veel uitgebreider dan dit.xd En over die sierlijke lijnen....als je halfwas bent heb je de vorm van een halve maan niet ingekleurd op je voorhoofd staan. Zodra je een vampier bent word hij ingekleurd en komen er lijnen op je voorhoofd en gezicht. Verder gaat het niet.....behalve bij Zoey natuurlijk.xd Daarbij hebben niet alle vampiers een gaven enzo. Naja ik was helemaal enthousiast dit te zien in de spotlight maar nu ben ik teleurgesteld.=P


    Ten eerste zoals ik al eens eerder heb verteld vanavond is deze RPG afgeleid van het huis van nacht. Ten tweede hij gaat dus lang niet zoals de echte huis van nacht serie is. En ten derde dit is een fantasie huis van nacht. Dus voor je kritiek gaat leveren zou ik eerst eens alle reacties goed lezen;)


    I Love The Vampire Diaries

    kan ik nog een meisje doen of is het al vol?????


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    xEques schreef:
    kan ik nog een meisje doen of is het al vol?????


    ik zal er even over nadenken want als ik een meisje bij doe moet er ook weer een jongen bij en er willen nog meer een meisje dus zal er even goed over nadenken maar als ik het doe laat ik je het zeker weten

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 22:25 ]


    I Love The Vampire Diaries

    DreamerN schreef:
    Naam: Sebastian Cole Sky
    Leeftijd: 17
    Kracht: Vuur
    Uiterlijk(met foto)
    Hij heeft blond haar dat speels om zijn hoofd heen valt een ijsblauwe ogen.
    Doordat hij veel sport zijn de spieren op zijn bovenlichaam en zijn kuiten goed gevormd en doordat hij zichzelf altijd warm kan houden met vuur draagt hij meestal hemden met een dun shirt eroverheen. (of moeten ze zich houden aan het schooluniform net zoals in de boeken?)


    Karakter: Sebastian is een stille jongen die niet zo snel vertrouwd op anderen, hij kan schuw zijn en is slim en werkt het liefst alleen, maar diep in hem schuilt een romanticus, die soms dagen achter elkaar niets liever doet dan dagdromend de dag door komen en door wonderlijke verhalen te bedenken over werelden die niet van deze wereld zijn of verhalen over de mensen, aangezien hij het sinds hij het al voor een paar jaar door de ogen van de nachtkinderen bekijkt.
    Voor zijn vrienden is hij een rots in de branding en gaat hij voor door het vuur.
    Verder is hij sterk, zowel fysiek als mentaal en kan hij soms wat snel aangebrand zijn als mensen hem tot dingen toe dwingen, onder druk zetten of niet serieus nemen.
    Huisdier (Kat, adelaar, wolf, slang of rat): Kat (kitten) genaamd Briar Rose (vernoemd naar de schone slaapster) omdat ze grote delen van de dag op zijn schouder ligt te doezelen.



    Zitten ze al op die school als leerlingen of komen ze net aan ? anders moet ik namelijk mijn rol weer een beetje aanpassen.



    nee de leerlingen zitten nog niet op school en hoeven geen uniform aan
    ze komen eerst allemaal bij elkaar bij de poort maar veder vertel ik in de 1ste rpg


    I Love The Vampire Diaries

    oké, dan moet ik nog even mijn rol aanpassen.


    Credendo Vides