• Een tijdje geleden vroegen mijn oom en tante of ik hun piano wilde herschilderen. Vandaag ben ik er eindelijk klaar mee en ik ben er best trots op (a')



    Het was echt lang werk en stiekem nog best moeilijk. Aangezien dit geen 2D doek is, maar een 3D piano. In totaal hebben 4 volledige tubes verf het loodje gelegd, ik heb volgens mij nog nooit zoveel verf moeten gebruiken als nu! Haha.
    In totaal heb ik er drie middagen non-stop aan gewerkt. Ik werd er op een gegeven moment helemaal simpel van :') Maar ik heb geduld gehad, en uiteindelijk is het gelukt (:

    Sorry, ik ben er gewoon zo trots op stiekem dat ik het wilde posten (a')

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 21:05 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    WAUW. Echt prachtig!

    OMG. Wil je dat ook bij mijn piano doen? :Y)
    Supervet! *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Het is mooi, maar nu hoop ik dat je oom en tante wel zo'n piano wilden. [: Aangezien die tekening enorm moeilijk in een interieur past.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 21:09 ]


    comfort in c h a o s

    Wauw, dat is echt supermooi! Kom mijn piano ook verven! _O_


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Strider schreef:
    WAUW. Echt prachtig!

    Dankje ^^


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    o.O! Zo mooi! Zou het ook wel willen kunnen (a)


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    Sefie schreef:
    OMG. Wil je dat ook bij mijn piano doen? :Y)
    Supervet! *O*

    Haha, voorlopig ga ik even geen piano's meer schilderen. Na een tijdje krijg je er echt genoeg van :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Austen schreef:
    Het is mooi, maar nu hoop ik dat je oom en tante wel zo'n piano wilden. [: Aangezien die tekening enorm moeilijk in een interieur past.


    Ex astris, sciencia

    Farore schreef:
    (...)
    Haha, voorlopig ga ik even geen piano's meer schilderen. Na een tijdje krijg je er echt genoeg van :Y)

    Tja. Ik ben deze aankomende twee weken toch niet thuis, dus dan heb je alle plek :')
    Maar dat snap ik :')


    Deep inside, I've never felt alive

    Strider schreef:
    WAUW. Echt prachtig!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Austen schreef:
    Het is mooi, maar nu hoop ik dat je oom en tante wel zo'n piano wilden. [: Aangezien dat enorm moeilijk in een interieur past.

    Dit wilde ze juist, want hun huis is, laat ik het zo zeggen, alles wat niet bij elkaar past past juist wel bij elkaar. Ze hebben zoveel dingen, zoals een hoekje met wel 100 foto's aan een muur, waar een rode stoel en een oranje stoel staat, waar een soort van spotlight achtig iets boven hangt, met allemaal van die Amerikaanse platen hangen. Echt, in hun huis past echt alles (krul)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Echt supermooi!
    Wauw dat je dit kan!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Strider schreef:
    WAUW. Echt prachtig!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Cadenza schreef:
    Wauw, dat is echt supermooi! Kom mijn piano ook verven! _O_

    Dankje ^^


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    BeautyInside schreef:
    o.O! Zo mooi! Zou het ook wel willen kunnen (a)

    Dankje (: en als je veel oefent lukt het je vast ook wel.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"