• De Knuffeligste Footies
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.
    ~






    ~
    Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Claas, Chafael, Amando, Demiano, Listian, Saomi, Sanká

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 22:17 ]


    The odds are néver in our favor.

    VanDerVaart schreef:
    Ik ga niet heel vaak naar pretparken, want op een gegeven moment wil je niet meer met je ouders gaan (en die hebben ook niet altijd zin om erheen te gaan, vooral mn pa niet) en ik heb saaie vrienden die nooit ergens heen willen, dusja:Y)

    Ruilen van vrienden? Lol. Nee, haha, geintje (';
    Maar mijn vrienden willen ALTIJD iets doen. En ik ben degene die als een kluizenaar thuis leeft en het liefst niet verder dan het winkelcentrum gaat (';

    Ben ik de enige die 'Fever' van Elvis Presley ontzettend zwoel en sexy vind, als jullie me begrijpen?

    T0RRES schreef:
    (...)
    Ruilen van vrienden? Lol. Nee, haha, geintje (';
    Maar mijn vrienden willen ALTIJD iets doen. En ik ben degene die als een kluizenaar thuis leeft en het liefst niet verder dan het winkelcentrum gaat (';

    Hier is het andersom, oké, ik hoef niet ALTIJD iets te doen, maar alsmaar thuisblijven, daar wordt je toch gek van
    zoals een vriendin van mij, die mag vrij weinig van haar ouders
    Als ze wilt afspreken met vrienden, dan moet ze dat eerst altijd vragen

    VanDerVaart schreef:
    Hier is het andersom, oké, ik hoef niet ALTIJD iets te doen, maar alsmaar thuisblijven, daar wordt je toch gek van
    zoals een vriendin van mij, die mag vrij weinig van haar ouders
    Als ze wilt afspreken met vrienden, dan moet ze dat eerst altijd vragen

    Mijn vrienden willen altijd afspreken. Echt altijd. Het liefst elke dag. En het maakt ze dan niet uit wat ze doen: shoppen, gewoon wat hangen, ergens eten: als ze maar iets doen. Terwijl ik helemaal niet zo ben. Daardoor houden vriendschappen met mij ook nooit stand want ik onderhoud ze heel slecht, geef ik toe. Ik wil gewoon nergens heen. Soms tot ergernis van mijn ouders. Maar als ik met iemand afspreek, moet ik ook alles aan mijn ouders vragen: waar, hoe laat, wanneer, met wie? - En met jongens mag ik al helemaal niet afspreken, ze denken gelijk dat hij me gaat verkrachten of zo. Gelukkig spreek ik ook bijna nooit met jongens af.

    Hola meiden!(:


    There is nothing more badass than being yourself

    Aria schreef:
    Ik ben nog maar drie keer in m'n leven naar de Efteling geweest, hahahaha. Wel 27 keer naar het Dolfinarium... Obsessed.

    Ohhh ik ben zo verliefd op het Dolfinarium! Dat park hersenspoeld ieder klein meisje al op jonge leeftijd om dolfijnentrainer te willen worden, haha xD


    ars moriendi

    Vieze tyfus Google Chrome jezus. -_-


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    T0RRES schreef:
    (...)
    Mijn vrienden willen altijd afspreken. Echt altijd. Het liefst elke dag. En het maakt ze dan niet uit wat ze doen: shoppen, gewoon wat hangen, ergens eten: als ze maar iets doen. Terwijl ik helemaal niet zo ben. Daardoor houden vriendschappen met mij ook nooit stand want ik onderhoud ze heel slecht, geef ik toe. Ik wil gewoon nergens heen. Soms tot ergernis van mijn ouders. Maar als ik met iemand afspreek, moet ik ook alles aan mijn ouders vragen: waar, hoe laat, wanneer, met wie? - En met jongens mag ik al helemaal niet afspreken, ze denken gelijk dat hij me gaat verkrachten of zo. Gelukkig spreek ik ook bijna nooit met jongens af.

    Vroeger hing ik altijd buiten met vrienden, maar die vriendschappen zijn helemaal verwaterd, ik spreek ze heel af en toe nog
    en die vriendin van mij is Hindoestaans, en in die cultuur mogen meisjes niet veel, daarom moet ze het altijd vragen, valt me mee dat ze wel met mij naar concerten mocht gaan
    maar ik hoef nooit te vragen of ik met iemand mag afspreken, maar ik zeg wel altijd waar ik naartoe ga en met wie

    Ozil schreef:
    Hola meiden!(:

    Hi Emmely

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Vroeger hing ik altijd buiten met vrienden, maar die vriendschappen zijn helemaal verwaterd, ik spreek ze heel af en toe nog
    en die vriendin van mij is Hindoestaans, en in die cultuur mogen meisjes niet veel, daarom moet ze het altijd vragen, valt me mee dat ze wel met mij naar concerten mocht gaan
    maar ik hoef nooit te vragen of ik met iemand mag afspreken, maar ik zeg wel altijd waar ik naartoe ga en met wie

    Zo'n vriendin had ik enkele jaren geleden ook, dat is zo irritant!


    ars moriendi

    Hee everyone(flower)


    ~

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Hi Emmely


    Alles goed met jullie? Ik was zo lang niet hier (oké, een paar dagen, maar toch.xd)


    There is nothing more badass than being yourself

    Ik wil een batman/superman verhaal maken D:


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Khedira schreef:
    Hee everyone(flower)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)



    Oh gosh. Louis is wel een beetje creepy hier.


    There is nothing more badass than being yourself