• De Knuffeligste Footies
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.
    ~






    ~
    Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Claas, Chafael, Amando, Demiano, Listian, Saomi, Sanká

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 22:17 ]


    The odds are néver in our favor.

    T0RRES schreef:
    Never mind. Afspraak gecanceld. Ik vind van mezelf dat ik er te weinig achter sta. Arg. Gelukkig zeiden me ouders: Neem je tijd, zodra je het weet mag je hem, daar gaan we niet meer moeilijk over doen, we willen alleen niet dat je overhaaste beslissingen neemt.

    Was je er toch nog niet zeker over? Hihi. Gewoon goed nadenken wat je nou wilt!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.




    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Aria schreef:
    Was je er toch nog niet zeker over? Hihi. Gewoon goed nadenken wat je nou wilt!

    Ik was er maanden zeker over. Dacht ik. Maar ik vind zóveel dingen leuk. En het liefst wil ik er wel een betekenis bij hebben en zo.
    Maar ik vind het zo moeilijk!

    T0RRES schreef:
    Never mind. Afspraak gecanceld. Ik vind van mezelf dat ik er te weinig achter sta. Arg. Gelukkig zeiden me ouders: Neem je tijd, zodra je het weet mag je hem, daar gaan we niet meer moeilijk over doen, we willen alleen niet dat je overhaaste beslissingen neemt.

    Ach, beter dat je de tijd hebt genomen en 'm toch niet neemt, dan 'm wel neemt en spijt krijgt.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 12:49 ]


    The odds are néver in our favor.


    Heb ik even naar Fernando gestuurd per post, yes.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Awh, wat reageren jullie lief! Ik had verwacht dat jullie me nu allemaal heel stom zouden vinden omdat ik het nog niet wist. c:

    T0RRES schreef:
    Awh, wat reageren jullie lief! Ik had verwacht dat jullie me nu allemaal heel stom zouden vinden omdat ik het nog niet wist. c:

    Wij zijn gewoon heel lief :3.


    The odds are néver in our favor.

    Daarbij trek ik me ook veel te veel van anderen aan. Telkens denk ik: ''Als ik deze tattoo neem, krijg ik zóveel kritiek over me heen van vrienden.''

    T0RRES schreef:
    Daarbij trek ik me ook veel te veel van anderen aan. Telkens denk ik: ''Als ik deze tattoo neem, krijg ik zóveel kritiek over me heen van vrienden.''

    Joh, dat moet je al hélemaal niet doen. Dan kan je wel eeuwen wachten. Gewoon doen dat jíj leuk vindt.


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    Joh, dat moet je al hélemaal niet doen. Dan kan je wel eeuwen wachten. Gewoon doen dat jíj leuk vindt.

    Ja, dat hebben mijn ouders ook gezegd. Je zult nooit iedereen tevreden kunnen stellen, en daarbij is het je eigen lichaam. Dus nu voel ik me ook wat beter c:

    T0RRES schreef:
    Daarbij trek ik me ook veel te veel van anderen aan. Telkens denk ik: ''Als ik deze tattoo neem, krijg ik zóveel kritiek over me heen van vrienden.''

    Je moet sowieso niet reageren op kritiek van vrienden, waarschijnlijk zijn ze dan gewoon jaloers :Y)
    Gewoon doen wat jij wilt :)

    Héé, het is vandaag vrijdag de 13e.


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    Héé, het is vandaag vrijdag de 13e.

    Ja, daar kwam ik een uurtje geleden ook pas achter (';

    Knight schreef:
    Héé, het is vandaag vrijdag de 13e.

    Haha, het is dat je het zegt, anders wist ik het niet eens

    Ja en ik moet zo naar de tandarts, dit voorspelt niet veel goeds...


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.